Félreértettél.. Nem haragszom, csak nem értettelek.......
Az 1.5 dcit, pedig nem kell az 1.9-el összehasonlítani, mert az 1.5-ben tényleg jellemző a főtengelycsapágy csere. Az apu kangoojában is kellett cserélni, viszont az 1.9-ben soha nem hallottam ilyenről...
A motorom hibátlán, mert igaz hogy van benne km bőven, de az állapota tökéletes. A futás 90%-át főutakon tettem meg 90-110 közötti sebességtartományban 6-osban kíméletesen, városban szinte semennyit nem ment, mert arra van egy régi R19-esem 1.9 szívódízel....
A szerelőm, aki látta a motort szétszedve annyit mondott, hogy ha azt mondom neki 100.000 van benne simán elhiszi olyan szép, ezért mertem ajánlani.....
Igen azt tettenm a sajátomba, mivel nekem sajna mind a 4 csúcsom elkopott felújításuk 30-50.000 per darab, turbó cserés lett volna 200.000 plusz a munkadíj és így szűk 500.000 simán lett volna. Nem cicóztam anélkül, hogy megbontottam volna a másikat egy az egyben inkább át tettem...
Szívem szerint a saját blokkom tettem volna vissza, de nem akartam megbontani egy komplett egységet...
Azért ha valamiben tudok segíteni keress meg nyugodtan.. :D :D :D
Mivel barátnőmé a kocsi ezért én csak egy postás vagyok.
Ő nem akar 280e km-es blokkot, ami 600 km-re van oda-vissza a szerelőtől, hiába adod olcsón.
Elmondtál mindent az angol kocsibeszerzésről, ennek örülök is.
Mivel akit mutattál embert az félúton van tőlünk és a szerelőtől kb, az sem lenne rossz.
Mivel eszembe jutott nekem is angliában élő ismerős, aki szintén autókka is foglalkozik, először hozzá fordultam, kiderül kb 1000 fontból tudna a szerlőhöz vinni komplett kocsit, ami barátnőmnek meg is felel.
Te vettél egy initialét, ami jó is, annak a motorját rögtön meg is venné, de te is inkább azt tetted a sajátodba.
Neki nem kell initiale, mert neki az van, egy legalapabb is elég neki, mivel csak a motorra van szüksége, többi majd el lesz adva akár egyben akár darabokban.
Remélem nincs gond és tényleg örülök a segítségednek, motorodat is vinnénk, de irtam messze vagy (Mohács-Eger) és soknak találja a km-t.
Ha angliában élő ismerős nem talál kocsit, akkor biztos beszélünk majd azzal, akit ajánlottál, 10 hónapja áll a kocsi, szóval ráér.
Szerelőm csinált egy 1.5 dcit, ott nem motorcsere volt, hanem felújítás 2 hét múlva eltört a főtengely benne, lehet amúgy is eltört volna, de erre elment annak 250e ftja.
Ha vennénk a te motordat, akkor nagyjából lenne a játék 600 km utazás valakinek, aki megnézi a motort, 70+20e ft szerlő 80-at kér kb a motorcseréért, hengerfejcsiszolás, hengerfejtömítés, hengerfejcsavarok, új vezérlés, új hosszbordás, új vizpumpa, úlaj, olajszűrő 130e ft kb. Ez együtt 300e ft, ugye nem adsz garanciát, hogy a motoroddal semmi nem történik, és nem lenne jó 3000e ftot kidobni az ablakon.
Privátban mindent megírtam neki, azt is, hogy kivel hozattam be mindent................. De nekem úgy tűnik erre a megoldásra sem akar mozdulni. Én jó áon adtam volna neki blokkot (ami hibátlan én használtam 3 éves kora óta rendszeresen olajcsere minden), de nem kell neki, most mondom ezt a megoldás, de ebben is csak a buktatókat keresi. Azt hiszem mindent megtettem, hogy segítsek neki, de segíteni csak annak lehet, aki elfogadja azt...
Azt mondta neki a boltosa, hogy ezekben rendszeresen meghalnak a főtengely csapágyak, bár én a fórumon személyszerint az elmúlt évek alatt soha 1 olyan motorról sem hallottam, ahol ez történt volna. Amúgy meg, ha meghalnak a csapágyak, akkor nem értem miben jobb egy olyan autó, amiről meg semmilyen info sincs...
Első kézből meg marcinak segíts, hisz Ő kért meg rá. Ne csak elírj a dolgok mellett, hanem ha "első kézből" ott vagy , akkor konkrétumokat írj neki. (Már ha segítőkész vagy)
ezt első kézből válaszolom meg neked, hogy de igen kényelmesen benn van ennyiből még a cég jutalékával együtt is. 2 hónapja csináltam. Nekem elhiheted.. :P
Aki ezzel foglalkozik, az nem ennyiért adja neked. Ennyiért magad oldod meg. Nekem is hoztak ide toyota mr2-t 150-ért, és a ritka, turbós 150 lovas fajta volt. Frankó ferrari alap.
Én nem adnám el így rengeteg bukó lenne rajta. Ahogy olvasom olyan 250.000-ből talpra lehetne állítani és többet kapnál érte helyreállítva mint így. Szerintem ebben az állapotában jó ha 300-t kapsz érte, mert angliából teljesen jó autót lehet hazahozni 400-ból, amiben a motor is teljesen jó. HA viszont ráköltitek azt a 250-t akkor közel 1 misi minimum az ára.