Hát alapban ha bármilyen pótot vesz valaki akkor ha van gép akkor fékpróbát érdemes csinálni vele meg a billentést is beüzemelni.Rugóköteget megnézni,a munkahengereket nem-e folynak vagy nincsenek -e a szárak megkopva vagy elgörbülve -berágódva.Az alváz kivül belül nincs berepedve.....
Hát igen régebben szoktam arra járni és egyszer be néztem az udvarba ahol voltak különböző eszközök.És valóban elég jók szerkezetileg.............meg a jellegzetes szin a sárga náluk.
Egyébként ez nem is rossz gondolat amit itt most mondasz mert ha látom a porlasztást tekertetés közben akkor lehet ,hogy látni fogom a porlasztás esetleges hibályát vagy a porlasztók egyenletes vagy egyenletlen működését.És szerinted hideg motornál csináljam vagy elötte ketyeregtessem egy pár percet ,hogy könyebben tekerjen vagy meleg legyen a rendszer..................MIT GONDOLSZ ERRŐL??????????
Egyébként Herceg a képet a mélylazitóról nem felejtettem el mindig eszembe van ,hogy csinálok róla képet neked de még nem jutottam el addig mindig ithol jut eszembe ,hogy a kép elmaradt........de igérem a jövő héten csomot kötök a zsepkendőmre ,hogy eszemben legyen.
Csak mutatom, altalajlazító és tárcsa kombinációja, egy 82-es két késest és egy 180cm tárcsasort elbírhat, nekem ez a megoldás tetszik a legjobban lazítóba:
Szia Szabi.Igen igy van teljesen igazad van,én is ilyen sorrendet gondoltam betartani.................aztán malyd meglátom ,hogy mi van.De elötte olajat cserélek benne mert 56üzem óra van benne és most azt is kell cserélni.Tehát mindenek elött olaj csere és inditok.............ha döl a füst akkor porlaszósor komplett.........ha még igyis füstöl akkor adagoló................. és ha még igy semm jó akkor viszont.............kiveszem belőle a dugókat és teljes gyürűsor csere mert akkor valamelyik olajlehúzó lessz a hunyó.