köszi a választ!!!!!! de jónak látom ha leszerelem és látni fogom hogy jó vagy sem 1 ként ez az új 3 csavaros itt van kép róla ebből be lehet azonosítani????
2000-ben volt váltás, de nem vagyok benne biztos, de tény, hogy 2000előttikbe 2db típust szereltek: kisebb/nagyobb, alvázszám szerint lekéred vagy kiszereled. A nagyobbikra 3db csavarral rögzül a mágneskapcsoló. Beazonosításhoz a házon van a szám. Nagyobbik(3 csavaros) típus: Bosch 0001362307.
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Apukám szeretne venni egy ford transitot, 2.4 TDE 330 L, viszont fenntartásai vannak azzal kapcsolatban, hogy hátsó kerék meghajtású, és fél, hogy esetleg télen a hóban nem fog bírni vele elindulni, illetve van föld úton, ha sáros, halott ügy a közlekedés. Van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? A segítséget köszönöm!
Kérdésem lenne, hogy 1999-es évjáratú, 4EB-s, 6 csavaros 15"-os ABS nélküli ford transitot át lehet-e szerelni ABS-esre, ha igen, milyen módon? Esetleg ismertek szakembert, aki ilyet vállal?
Lenne egy kérdésem hozzád. trafo2000 !!!! 1993 Tranzitom szívó D önindítója meghalt 1 ismerősömnek van vadi új de 2000 res tranzitba vette annak idején de nem tette bele az autót közbe el adta 30000ft kér érte kérdésem nekem ez jó volna !!! előre is köszönöm....
Szereti vagy nem szereti hogy nézem ahogy belenéz, ha nincs szándékában átba***i akkor nem értem miért zavarná ha megvárom a javítást. :D
Telefonomat is az ebédlőasztalon javította a samsungos bácsi. Sok ismerősöm is ott van amikor az autóját szerelik, nem véletlenül alakult ki ez a szokás. Gondolom van aki ezt megérti.
Lenne egy kérdésem hozzád. :) Tudsz megbízható adagolós műhelyt itt Mohács-Pécs környékén? Egy VP30-as adagolót kellene felújítani. 2001-es 75 lovas TDDI-ben volt, de megragadt előtöltésen és kopogott a motor mint az állat. Most egy bontott van benne amit Pécsen vettem. Vagy kellene venni egy szintén bontottat tartalékba, vagy ezt felújítani. A bontott az kb 70ezer, a felújítás meg passz. Nézelődtem sok helyen, de akik azzal kezdik, hogy "ha házat kell cserélni akkor 200ezer" azokat már kerülöm, mert azok tuti házat fognak cserélni. Előnyös lenne, ha ott lehetne tartózkodni amíg szerelik. Szóval van valami megbízható elérhetőséged? :) Vagy inkább legyen bontott a polcon tartalékba? Mindenképpen kellene egy, mert nem állhat az autó 2 napnál többet.
Egyébként egy kis bontással (szívósor + csövek + szíj) 6 óra alatt kicseréltük a nyáron az adagolót. Annak ellenére, hogy mindenki el akart tőle riasztani azzal, hogy le kell bontani hozzá a fél autót.
6eFt volt, estére összeraktam és jó lett. Szeduxent majdnem beszedtem mert az összerakás ennél sem megy olyan egyszerűen mint a szétszedés, forrasztás is csak lánggal ment. Jó kis konstrukció: lassan 20 éves önindító 6eFt alkatrészcserével újra megy :)
Meghagynám ezt tartaléknak -jól jönne ha éppen másnap kell a tranyó mivel gyorsan ki lehet cserélni-. Holnap bemegyek a Fervillhez. Akkor jól olvasom, hogy a 2db csavaros Bárdis powermax önindító nem menne fel nekem (Bárdis eladó is úgy látta, hogy valami méret más) Az lesz akkor, hogy rendelek egy használtat és azzal lesz meg a tartalék.
Fervillnél gombokért vehetsz 3 perselyt,szénkefe készletet,kis cinezés esetleg esztergán kommutátor szabályzás és go.Inkább mint egy kínai motort betenni.
Tranzitom -1996 szívó D 4HB- önindítója meghalt épp mikor hazaértem. Szénkefe kuka, a csapágyak is kuka (réz perselyes). Bárdinál van új önindító powermax néven, ehhez a típushoz hozza, kép szerint hasonló, de egy fő különbség: a mágneskapcsoló 2db csavarral rögzül. Nekem 3 csavaros a mágneskapcsoló. Kérdés, hogy felmenne az a 2 csavaros típus? Elvileg két típusú önindítókkal lettek szerelve ezek, kisebb-nagyobb teljesítményű? -ez a 4HB 2 aksis és tudtommal van 1 aksis is-
Boldog tulajdonosa vagyok egy 2008-as, 3 személyes Transitnak 2,2 TDCI motorral. Egy ideje alapjárat környékén hidegen és esős, párás időben leáll. Nem lehet vele ilyenkor tolatni, lassan manőverezni. A lámpáknál azt hiszik, hogy start-stop funkcióm van mert a lassítás végén leáll, pedig visszakapcsolok és benyomom a kuplung pedált. Ha sikerül feltornászni a fordulatszámot 1500 fölé, akkor szépen megy. Hasít a pályán 130-al is. Pl: piros lámpánál 800-as alapjáraton induláskor gázadásra nem reagál, le kell állítani és újraindítani, és tökéletesen működik. Légtömeg mérő, üzemanyag tank ellenőrzés, szivattyúk ellenőrzése, gázolajszűrő csere, légtelenítés már megvolt.
Nekem is pont ez a problémám a Transittal. Megnézettem, hibakódot nem mutatott, nem tudják mi lehet a baja. Te jutottál-e már valamire, megoldódott-e a problémád? Ha igen, tudsz nekem elérhetőséget adni, aki megjavította?
Tud valaki segítségemre lenni abban, hogy hová fordulhatok abban az ügyben, ha egy 2003-as 2,4 90 le-s transit adagolót szeretnék venni, javíttatni vagy bárhogyan hozzájutni egy jó szerkezethez, a lehető leggyorsabban. Segítségeteket előre is köszönöm.
sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni a napokban voltam Szilvásváradon Ford transitomal üresen és az egyik emelkedőn 5 sebességbe 70-80 km sebességgel a gázpedált egyenletesen tartottam és egyszer csak felpörgőt a motor mint ha menet közben benyomnám a kuplungot de persze nem nyomtam be és nem is volt erő a kocsiba vissza váltatom 4 be ott is azt csinálta a gázadásnál mint ha üresbe lett volna csak felbőg a motor és nem megy a kocsi meg halottam valami szívó vagy fújó hangot 3 sebességben is ezt csinálta átunna negáltam 5 perc megnéztem a motort de semmi különlegeset sem láttam minden a helyén volt átunna elindultam hazafelé 160 km mentem de a jelenség nem jött elő azóta jól húz jól megy a kocsi annyit még hozzá kell tegyek hogy a kuplungom eléggé fent fog már hát ha valaki járt már így előre is köszönöm a segítséget