Na elküldtem, meg is kaptam a választ. Meg a magamét is.
Nagyon köszönjük a jobbító szándékú észrevételét, amelyben felhívta figyelmünket arra, hogy Ön nem kapott körültekintő, mindenre kiterjedő tájékoztatást.
Lófülét sem kaptam, nem mindenre sem kiterjedőt, de ugorjunk.
Erre az sem lehet mentség, hogy naponta többszáz telefonhívást és közel száz e-mailt válaszolunk meg.
Ez itt a sírás helye: mit össze gürcölünk mi, és csak mogyoró a fizetség.
Törekedni fogunk arra, hogy a jövőben az eddigieknél is alaposabban és nagyobb figyelemmel kezeljük a hozzánk forduló honfitársaink megkeresését.
Jól van, törekedjetek, de most jön a leba(ta)sz:
Javasoljuk, hogy a jövőben először tanulmányozza át a honlapunkon megjelent információkat és amennyiben úgy érzi, hogy az nem egyértelmű, akkor keressen bennünket, vagy az adott országban a konzuli hivatalunkat.
Magyarul: ameddig nem olvastad el az összes apróbetűs részt, addig ne zaklasd a túlterhelt hivatalnokokat! De legyen ez is ok.
Üdvözlettel,
Konzuli és Állampolgársági Főosztály, Tájékoztatási és Ügyeleti Iroda
Én csak az alábbiakat válaszoltam:
Tisztelt Hölgyek-Urak, köszönöm a választ, részemről a dolog lezárva, és külön köszönöm az alábbi javaslatukat:
Javasoljuk, hogy a jövőben először tanulmányozza át a honlapunkon megjelent információkat
És ezt javaslom az Önök -pont ezért- megfizetett munkatársainak is.
Üdv
Amúgy az már csak a kenyéren a vaj, hogy hiába írtam be a pozsonyi nagykövetséget, aztán pedig a párkányi Coop-ot, valami nem stimmelt a korábbi regisztrációmhoz képest, mert nem fogadta el (mert -ahogy írta- valami nem stimmel a korábbi regisztrációmhoz képest). És emiatt hívjam a call centert. Ezek összebeszéltek: a kör bezárult :-)