Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Kérdésem az alábbi: 2006-os 2,4diesel XC90-es Volvo-m balra tekert kormánynál, erősebb gázadásra mély, búgó hangot ad. Futómű átnézetve, hibát nem találtak. A szervószivattyú is jó. Valaki tapasztalt már ilyet? Előre is köszi a válaszokat.
Szia! Ha még aktuális, akkor nagynyomású üzemanyag szivattyú kopás. Két autónál is találkoztam vele... A szivattyú és a befecskendezők felújítása mindkét esetben végleg megoldotta a problémát.
Sziasztok! Egy hónapja Volvo xc 90 fertőzött. 2006-os facelift előtti, 2,4 D5, 105.000 km.
Még ismerkedünk.....
Gratulálok a blog-hoz, úgy látom, hogy nem lesz unalmas az együttélésünk.
Jelenleg minden rendben, agyonkímélt példányról van szó.
Van egy problémám amire nem találok megoldást: ez egy 1cd rádióval ellátott példány és azt gondoltam, hogy könnyedén orvosolni fogom a bluetooth gondot egy bluetooth adapterrel, ahogyan azt a régi S60 esetében is tettem. Rendeltem egy mr12volt adaptert ami a leírása szerint kompatibilis az 1 és a 6 cd változathoz, de beszereléskor nem jártam sikerrel. Gyártótól kértem segítséget és azt a választ kaptam, hogy a forgalmazó információjával ellentétesen, az adapter csak a 6 cd változathoz jó.
És itt jön a gond. Túrom az internetet és nem találok adaptert.
Sziasztok! Nézegetem az xc90-et. Tud vki összefoglalni az autó fenntartási költségeit, és az alkatrészek árait, hogy tudjam mire számítsak a vásárlás után.
Két éve vásárolt 2005-ös évjáratú Volvo XC90-esem (2.4D D5 Momentum) számomra érthetetlen tüneteket produkál. Többször előfordult már, hogy mindenféle előjel nélkül menet közben (pl: autópályán kényelmes 120 Km/h tempónál leáll a motor, hibaüzenet nincs, várok egy kis időt, újraindítom és megyünk tovább mintha misem történt volna. Szakszervizben bevizsgálták, hibakód olvasás stb., szoftverfrissítés megvolt, de ezek ellenére a hiba megmaradt. Tudtok-e segíteni, ötletet adni, hogy mi lehet a baj, mit tegyek, hogy a problémát orvosolni tudjam?
Az autó kb. 3 hete megállütöttek es nem indult elNem a vízfogyasztásbol adódóan. Tonkre ment az akumlatora de mikor bika géppel indítottak csattogo hangot adott így be kellett vontatni egy szervizbe. A csattogo hangot valószínűleg a hidrotokek hibája adta de ha mar elkezdtek szétszedni mondtam hogy vegyek le a hengerfejet is. Elküldtük nyomasprobara negativ. Majd mivel nem akartam rizikozni hogy hátha repedt a blokk kiszedtek a blokkot és azt is elküldtük nyomasbrobara az is negatív. Mivel a teljes motor le lett nyomsaprobazva így garanciát vállalnak rá. Jovo héten lesz összerakva es kizárásos alapon hengerfej tömítés volt a probléma. Csak ezért írom le mert én nem értek az autókhoz de úgy látszik ilyen esetekben inkább csak mindenki találgat.
Sziasztok, Egy ev után oldódik meg talán az autó problémaja. És igen tudatlanul probaltam megérteni mi lehet a probléma. Az autó volt több szerelonel akik elvileg értenek a Volvokhoz. Volverk Kft Diósd , Seres Károly. A Volverknel azt mondtak befelé folyik a víz és szerintük a motorblokk repedésés de leginkább cseréljek benne motort. Seres Károly szerint biztosan nem hengerfejes.
Az XC90 teteje a fő erőssége, 40t erőre van tervezve. Ha elolvasod a modell történetét, pont ezt vizsgálta meg a VOLVO a típus bevezetése előtt Amerikában. Ott ugyanis a legtöbb halálos baleset a SUV kategóriában abból adódott, ha fejreálltak, akkor összeropantak. A VOLVO nem tökölt......
Más kérdés, hogy ezeket az erőcellákat TILOS javítani törés után, nem véletlenül..... tehát erősen törött, majd javított XC90 nem kell venni.
A képre visszatérve. Egy kamionnak két ellenfele van. Egy másik kamion és a fa......
Azt szeretném kérdezni, hogy DPF - 2008 , 185 lovas, automata , 260 ezerrel a motorban most már állandóan tilt, minimális gázadásra is , még pályán is - mosás ér-e valamit vagy mit javasolnak hozzáértő szakemberek - szia Etyi :)) - , esetleg aki már átesett ilyenen , mi a tapasztalata..?
Csak mert találtam neten pesti ki-beszerel, tisztít és hibakódot kiüt céget nagyon olcsónak tűnő áron , de van olyan is, aki kiszedi az egészet ( plusz ha kell chiptuningol ) és akkor többet ilyen gond nincs ( nyilván akkor LEHET más gond, ha megmérik pl.. ) ..
Előre is köszönöm a válaszokat , legyen mindenkinek szép a napja !
Sziasztok! Par honapja vettunk egy 2007-es Volvo XC90-et, nemreg megjelent a kijelzon egy hiba uzenet "Engine System Service Required". Van valakinek tapasztalata ebben, mi lehet a gond?
Sziasztok, két hete lettem tulajdonosa egy 2013-as XC90-nek, 120e km-rel. Nincs tapastalatom a típúsról, a futóművet elég feszesnek érzem, úthibákon szinte üt. Ez ilyen, vagy ki kellene simítania ezeket?
Másik problémám a hangrendszer bluetoothon keresztüli lejátszásnál. Kiábrándítóan gyatra hangja van, mintha a magasak túlvezérlődnének, kábelen keresztül nincs probléma vele.
Dual Layer lemezre tudod kiírni. Javaslom a legalacsonyabb sebességgel írni, mert a magasabbakat nem fogja tudni olvasni az autó olvasó egysége.
Én 1x-es sebességgel írtam, úgy jó volt és ezt javaslom. (amikor 2,5x-es sebességel írtam egy idő után nem tudta telepíteni az autó olvasási hiba miatt)
Kiírás után 1-es dvd megy a lejátszóba, automatikusan elindítja az update-et. Aztán kéri a 2-es lemezt, majd ha végzett a telepítéssel az 1-es lemezt kell visszatenni, azt kell bent hagyni, azzal fog futni a navi.
A telepítés tényleg időigényes, 200-210 perc (a két lemez összesen).
Sziasztok! Tudtok ajánlani valakit aki XC90 2.5 T benzines hajtásából felkészült? A jelenség az,hogy hidegen gázadásra erősödő bugó vagy huhogó(minek nevezzem) hangot hallok. Fordulattal arányosan erősödik a hang. Ha már meleg a motor akkor nem olyan hangsúlyos. Köszömöm ha tudtok segíteni.
2011-es XC70-ben első lengőkar szilenteket kellene cserélni mindkét oldalt, valamint a bal oldalt talpas gömbfejet is. Utóbbi szegecselve van, a helyi (márkafüggetlen) szervíz azt mondta hogy kifúrják és berakják az új csere alkatrészt csavarokkal. A hivatalos volvo szervíz szerint a szegecses megoldás következtében a komplett lengőkart cserélni kell mert az autó súlya miatt (1730 kg) előbb-utóbb kotyogni fog.
A kérdésem az lenne, hogy akinek esetleg volt hasonló problémája mennyire volt megbízható hosszú távon a kifúrt és becsavarozott gömbfej a lengőkaron?
,,Volvo Part number: 32214046 Previous Volvo Part number: 31421273
This disc will work in the following cars:
C30 MY 2007 - 2012 C70 MY 2007 - 2013 S40 MY 2007 - 2012 V50 MY 2007 - 2012 XC90 MY 2006 - 2014
Coverage:
Albania, Andorra, Austria, Belgium, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Great Britain, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Monaco, Montenegro, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, San Marino, Serbia, Slovak Republic, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Vatican City
Update take about 210 min .. first insert DISC 1, wait about 2 hours .. than insert DISC 2, wait till it finish. Insert again DISC 1 and you are ready. I suggest driving the car during the update process or connect it to battery charger"
Nálam is hasonló problémák állnak fenn. Aksinál tökéletes a feszültség, de mire előre ér, valahol leesik a feszültség.
Emellett az indítás is nehézkes (főként hideg időben kifejezetten)(nálad ilyen jelenség nincs?), remélem, hogy ez lesz a probléma okozója és nem mondjuk a porlasztók....
Mindenesetre kérlek írd majd meg, hogy a forrasztással sikerült e kiküszöbölni a feszültségesést...