Tisztelt Uraim. Ma kicseréltem az antenna fejet és megint kinyílt a világ itthon az udvarban osztrák szlovák meg horvát adókkal van tele az URH sáv!! olyan lett mintha a rövidhullámon keresnék adókat.
Köszönöm a válaszokat! Úgy emlékszem, hogy azt mondták a boltban, hogy lengyel a termosztát, de azért nem 100%. Meg lehet valahonnan ismerni, hogy ez konkrétan olyan e? Hogyan lehet kimérni a hőfokjeladót? Milyen értékeket kell kb. kapni?
Másik kérdésem az lenne, hogy van e tapasztalatotok az autógázzal kapcsolatban 1.3 MPI autónál? Jártam egy ideig gázos ladával és csak jót mondhatok róla, de az karburátoros volt. Simán indult gázon, télen is és hidegen is ment rendesen.
üdv uraim, ma én is kipróbáltam a feles szeszt a kocsiba 7.2 liter benzin mellé ment 7 liter e85, utána egyhuzamban megtettünk egy Nyíregyháza-Miskolc távolságot, 90km, a gondok kb 25 km után kezdődtek, teljesen elfelejtett az autó gyorsulni, a gázpedálra szinte csak üresjárásban reagált, félgáz, padlógáz, mindegy volt mit nyomok, alig gyorsult, aztán Miskolcon megálltunk egy fél órára, utána az autó hazafelé majdnem Szerencsig úgy ment mint a rakéta, de ott megint visszaállt az előző üzemmódba és megint nem gyorsult, szaggatott, kihagyott, rángatott utána rájöttünk, hogy motor leállítás majd újraindítás 10-15 km-re "meggyógyítja" a rendszert és ekkor tökéletesen gyorsul, semmit nem venni észre
hogy tudnám gyorsabb "tanulásra" bírni a számítógépet? ha már megtalálta a helyes beállítást, akkor 10-15 km után miért áll vissza megint a szaggatós, kihagyós üzemmódra?
másik: megvettem mindent az első futóműhöz, rugók, lengéscsillapítók, tányér, porvédő, toronygumi, csapágy, gömbtámaszok, szóval minden, azt szeretném kérdezni, hogy otthon garázsban meg tudom csinálni? esetleg valaki letudná írni a szerelés menetét ?? válaszaitokat előre is köszönöm
Járasd alapjáraton és nézd, meg, hogy meddig megy fel a vízhőfok, ill . mikor kapcsol be a ventillátor. 10 perc alatt kiderül, hogy a hőfokjeladó a rossz vagy a termosztát. Szerintem a termosztáttal lesz a gond...
Ja!!!! ÉS nehogy berakjatok kartont, mert hideg a víz. A végén még megfőzitek a motort, aztán kész. Nem kell szarakodni 70 fokos vizekkel, venni kell rendes termosztátot
Már megint termosztát? Nekem közúton nem akart feljebb menni 75-nél télen. Aztán vettem lengyel zégereset, most beáll 85-90 közé, külső hőfoktól függ. Kimértem az ellenállásokat a jeladón, az is jó. bár nem áll be 90-re, de elfogadom, mert jól fogyaszt, fűt stb.
Nekem is hasonlóan viselkedett a gyári termosztáttal (holott az is jó volt), de meguntam és kicseréltem a lengyel zégergyűrűsre. Most szépen beáll 90-re és ott is marad. Kb 4 ezer fabatka volt az ára. Ha ilyet veszel kifejezetten a lengyel zégergyűrűst kérd.
hi.Nekemsem akart felmenni a hofokom ,mindig 75-78 korul volt,amikor nyitott lehult 73 ra is.Tegnap vettem hogombat,beletettem,de sanos ezzel meg egy fokkal rosszabb is,mert kb 4 km utan felmegy 76-77 fokra es egeszen visszahul 72 re,oszt megint felmegy 75 re,oszt visszahul 72 re.ezekszerint a termosztatom lesz rossz? probaljak meg azt cserélni?mennyibe kerul az?
Hali raktam fel képet az antennáról. Azt hogy milyen minőségű jelet produkál még nem tudom mert későn érő típus vagyok:) majd a hét végén lesz időm berakni. http://www.kepfeltoltes.hu/view/100312/DSC00561_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A höfok mérő jeladója lehet a hibás.Ott van a termosztát melett,felett.Vezetékek jönnek ki belöle.Részben a müszernek részben a motorvezérlő elektronikának kuld jelet.Ki lehet méretni,de 3e-ért lehet venni másikat.A sárga szinjelzésű a jó,a kék a dizelé.
Otthoni szervizeléshez keresek könyvet 99"Felicia 50Kw 1.3MPI-hez, lehetőleg magyart de az angol is megtenné! A műszaki könyvkiadó oldalán keresgettem, egyedül Octáviához találtam. Feliciához találtam egy Cseh könyvet elég ramaty minőségben MARIO RENÉ CEDRICH írásában. ezt fordító programmal kezdtem el magyarosítani, de a program sok műszaki kifejezést nem ismer, így elég macerás a fordítása! Ha tud valaki címet linket infót adni nagy segítségemre lenne!
Köszönet Sipinek az infóért, megtaláltam az első ajtó előtti burkolat alatt a két pár hangszóró csatlakozó aljzatot! A gáz az hogy mindkét oldalra külön van kivezetve. Így négyel már szebben szól mint kettővel!
Nem jutok dűlőre a feliciámmal: 97-es évjáratú 1.3 MPI. Nem megy 80 fok fölé a hőmérőm. Volt már ilyen tapasztalatom a másik autómmal (szintén felicia, de még a központi injektoros), így egyértelműnek gondoltam, hogy termosztát. Kicseréltem és láss csodát, ezután sem. Elképzelhető, hogy a műszer, vagy a hőgomba a rossz? Mert volt már hőgomba problémám másik autónál, de ott amikor tönkre ment, akkor egyáltalán nem mutatott semmit.
Hali!Én ugyanigy jártam!A megoldás:elötét ellenállás.Az aksi melett van,kicsit nagyobb mint egy gyufás doboz.Probáld a kontaktot helyreállitani,lehet hogy meguszod a cserét.Nekem 3e-ért cserélték.
A motortér jobb oldalán, a fűtőventilátor burkolat oldalában van, a bekarikázott területen. Akkumulátort lehet ki kell szedni, hogy jobban hozzáférj. Utána le kell húzni az elektromos csatlakozót róla majd utána kiszedni.
Köszi a válaszokat! Akkor ezek szerint még senki nem építette bele az etanol átalakítot!? Azért ha valakinek több "tapasztalata" lesz etanol járással akkor az írjon! Kíváncsi lennék,h hogy is reagál a motor a hosszú távon való etanol használatra még ha keverve is van! Mi az amit hamar ki lehet "nyírni" igy! Amúgy most számoltam ha 40litert tankolásnál kb 2000ezer ft sporol az ember ha felesbe tankol B85/benzin-t!
Én pont tegnap tankoltam E85-öt, 60-40%-ban. A 60% az etanol, a kevesebb a benzin. Eddig semmi különöset nem vettem észre, reggel is normálisan indul, stb. Hogy mennyit fog fogyasztani és egyebek, csak üresedésével fog kiderülni. Ja, 2000.-es kiadású 1.3 Mpi, kombi a verdám.