Sziasztok és üdvözlök mindenkit.Gondoltam felrakom ezt a két képet érdekeségnek a kiálitáson fotóztam.Egyébként nem volt nagy tolongás és túlzottan nagy érdekeség semm volt.
Ezt ki gyártja? Nem néz ki úgy gagyinak, ha a váznak megfelelő az anyagvastagsága jó lehet ez. De ez hajlított késes, egyáltalán milyent akartok, egyenes vagy hajlított késest?Nem tudom hogy a tárcsás elmunkálóval hogy dolgozhatja meg a rögeket, más gyártó nem nagyon alkalmazza, inkább a tüskéshenger meg a pálcáshenger, meg az amiről képet tettél. Egyébként nedvesebb körülmények között a pálcásheger ami biztos nem ragad meg.
Helló egy kis tanácsért jöttem.Holnap leszedem az 52 es hátsó kerekeit mert másik gumit kap.13.6r38 as külső van hozzá való felnivel de én rátetetem a 15.5r38 as külsőt,kicsit hülyén fog kinézni de nem számít még egy pár évet elmegy azal aztán kap újjat na sebaj.Azt akarom kérdezni hogy az agyakat kell kintebb venni most hogy másik gumi lessz rajta szélesebbre vegyem az agyat?
A rakodó, pronár 82.őn volt most raktuk át egy másik 82-es pronárra,Ha leszereljük van olyan hogy nagyon nehezen rakjuk vissza, van amikor azzonal sikerül, jojsztikos nagyon jól kezelhető.A bálázó egy szezont ment kb 1300 bála.A KÉSTARTÓJÁT kellet vissza csiptetni 120.as bálát hálóval 30-40darabot megcsinál óránként ha van előtte anyag,egy pronár82-vagy mtz 920.3-asal húzzuk meg se kottyan nekik.Míg a claas bálázó kinyírta a traktort(előtte az volt).jó akaktartó bálákat készít ,és új ez nagy élőny
kb. 65.000ft ebben 1 rövid 1 hosszú tengely+4 csapágy+3 szimmering, külső - belső hüvely,gumigyűrűk, papírtömítések, az alsó kúpos fogaskerék 2 csapágya, meg 6 db 12mm-es imbusz fejű csavar, mert a 6lapfejű csavarokat nem lehetett meghúzni rendesen és korábban mindig azzal vergődtem hogy lépten-nyomon letágult.
No meg az a jó adag gáz amivel ki lett melegítve a hüvely a reduktorházból... :)
Ma szétszedtem a gépet, a belső hüvely törése volt a fogaskerék tönkremenetelének az oka.
Ki lett cserélve a külső hüvely is, mert szerintem a külső-belső hüvely közötti jócskán nagy hézag miatt döccent előre hátra, és a rángatás fáraszthatta ki az anyagot,míg végül megadta magát és eltörött.
Sikerült eredeti orosz cuccokat vásárolnom, a szöghajtás mindkét tengelye ki lett cserélve, csapágyak is újak, egy jó barátom segített a hézagolásban, remélem mostmár sokáig fogja bírni.
Ha nem olvasható szólj és beírom neked amire kiváncsi vagy,amúgy van Metalwolfos árlistám is ha akarod azt is beteszem, nagyon jó lazítóik vannak azoknak is, de jó a Helti ,Omikron és a Vadkert- agro-é is, tüzetesen megnéztem őket mert nekem is kellene valami.
Hát annyira nem hajtottam, és nagyon meredek sem volt a domb mert 7-el mentem fel rajta. Az érdekes viszont, hogy felújítás előtt sosem főzte a vizet most pedig rögtön fel rottyantotta. Én hengerfejre gyanakodnék csak azt nem értem mitől:S
Hello. olyan gondom lenne, hogy felújítottam a kis 50-esemet a motorral különösebb gond nemvolt az adagolón kívül de azt már orvosoltam, festéshez kicsit szétkaptam leszereltem a víz csöveket a termosztát házát, hütőt stb.. 3 hónapot állt mire elkészültem vele, miután beindítottam a hütő túlfolyóján csöpögött a víz, kivittem meghajtottam egy kicsit dombnak fölfelé mire felértem már forrt a víz. Tudna valaki valami okosat mondani?