Én is megnéztem, valószínűleg nem így lett csinálva. Már elég rég volt, de nem emlékszem a letöltésre. Azt hiszem újra bverlevágok, a kiépítés még az autóban van.
A müa. nyomócső elején van egy "fényes membrán" ha az át enged, vagy lyukas soha ne épül fel a nyomás, az AC amit felnyom elmegy vissza a tankba. Kb 4 bar- nal kell elengednie a nyomást. Csak ötlet
Igen nyomogómbos kódos immobilis. AC dolgozik, hallani simán, reteszt is hallani. Szóval nem értem. Milyen alkatrészek vannak amik még gátolhatják a motorba jutáshoz a benzint? Úgy csinál most, mint a régi ac pumpánál, de zsír új van benne. Új gyújtástrafó, új gyújtózsinór, új gyertyák. Szerelő mára ígérte, hogy megnézi, de sok volt a dolga. Ötlet valakinek?
az oktatóvideóban tök jól benne van, hogy az átállítás után még kell két dolgot csinálni: tulajdonképpen visszatölteni a beállításokat az ECU-ba ("Config"-gomb) és megadni a kasztni típusát, hogy kombi-e
valszeg ezek maradtak le, ezért "ugrott" vissza a beállításotok
Sziasztok! Elore is elnezest, mert biztos n-szer le volt mar irva. Toronyszilent problema, mar a masodikat fogyasztom es vennek ujat. a kerdesem az lenne hogy eredetileg a 5271 F0 cikszamuval szereltek (S2,hidractiv,hdi) de azt meg a kepviseletnel sem rendelheto csak a 5271 E2. Tapasztalat alapjan beszerelheto egyik a masik helyere (E2 az F0 helyere) ? Esetleg egy utangyartott szilent cikszamat ? ( es hol beszerezheto meg )
Ac pumpát cseréltem a xantiámban. (1.6i, 1996-os), majd 8-10 rágyújtás után beindult, de közben a gyújtótrafó is megadta magát, aztán azt is kicseréltem. Mentem vele a városban, tökéletes volt. Majd 1-2 óra múlva megint nem indult. Mintha ismét nem kapna benzint a motor, forgat, de nem röffen be mint anno ac pumpa hibánál. Valakinek esetleg ötlet, hogy mi lehet még a baja?
Ha nincsen meg a háznyomás, vagyis levegős az adagoló, akkor logikus, hogy nem indul. Meg ha beindul, kerreg is rendesen, amíg fl nem épül a rendes háznyomás, mert az előtöltés visszaáll maxra, ha jól tudom, de lehet tévedek.
Nekem is ott jött a gázolaj, vettem felújítókészletet, oszt szétborítottam az adagolót, kiceréltem mindent azóta jó. Csak be kéne állítani, merthát félelektromos, oszt fülre kicsit nehéz. Ma volt gépen, két hibakódot adott ki, az egyik a tűelmozdulás érzékelő volt. Lehet az szivat még mindig engem.
üdv. igen ott szedett levegőt de kicseréltem a gumi gyűrűt az összeset ami volt benne. az adagoló elé közvetlen tettem egy vissza csapó szelepet még is levegősödik ma kapott ujj izzítógyertya sort még is nehezen indul.
Bent kell lennie a helyén, kb. ennyi. Az óramutató szerinti állása majdnem lényegtelen, mert tele van nyílásokkal, de ha belenézel a házba, látni fogod, hogy hogyan áll 100%-osan jól. Igen, az az előmelegítésért felel, egy kis termosztát van benne. Ha levegősödik a rendszer, jellemzően az itt levő o-gyűrű sz@r és azért levegősödik. Természetesen más helyen is tud, de ez a leggyakoribb hiba-ok.
üdv. köszönöm a segítséget. máris rendelem a készletet. viszont van egy másik kérdésem a képen látható gázolaj szűrő ház oldalán levő csap szerűségnek hogyan kell lenni e? és mit befolyásol? elvileg ha jól gondolom a gázolajat melegítené. köszönöm a választ. ja és a nyelvtan órát.