Bárdinál is és Fervillnél is van hozzá alkatrész. A pajzson lévő kód kell.
Fervillnél szénkefetartó 4700, + szénkefe 1800, rézperselyek 3db 900Ft (első és hátsó ami cserés, középső nekem jó volt) Mágneskapcsoló az már húzósabb tétel (12eFt)
Fervill 40eFt összegért ad egy felújított ilyen önindítót....... de le kell adni a rossz önindítódat :))
Szombathelyi bontóból tudtam rendelni 20eFt+posta tartaléknak egyet. Ma jött meg és teljesen rendben, nincs barkácsolva, jól működik, csapágyai, bendix rendben, a mágneskapcsolója is Bosch --ezt nem fogom szétszedni és felújítani--
Köszi mindenkinek a segítséget!!! de ma nagy nehezen sok ideggel leszereltem meg jegyzem nem volt 1 szerű 1 csavarral nem bírtam már úgy volt fel adom nap végére sikerült kiderült a hiba szénkefe el tűnt belőle nincs darabokban eset ki ez valóban Bosh ez még gyári nem volt szerelve úgy hogy marad így rá nézésre igen jó állapotban van kérdésem komplet szénkefe tartott vagy csak szénkefét vegyek várom válaszodat
Ha a kétezerig gyártott motorcraft az,felmegy a régi Bosch helyére,csak a vezeték csatlakozók mások kicsit,de kis barkácsolással működik.Boschra 10 es saru megy,motorcraftra nyolcas.
helló Nekem igaz első kerekes ford trasitom van de előtte sokat vezettem hátsókerekeseket és bizony télen és sáros időben elég gáz vele közlekedni elég könnyedén el tudja magát ásni viszont ha teherrel közlekedik akkor sokkal jobban kezelhető úgy nehezebben tud elakadni de üresen télen katasztrófa sőt a esős időbe kanyarba jobban odalépsz neki ki is csapatja a seggét más vezetési stílus kell hozzá
Ilyen képet csinálj. Ez a kisebb típus (2csavarral van a mágneskapcsoló) Különben amit neked kínálnak az nem egyalkalmi vétel, nem ér többet 30eFt-tól (nem gyári Bosch, bárdinál ez listaáron 35eFt!)
köszi a választ!!!!!! de jónak látom ha leszerelem és látni fogom hogy jó vagy sem 1 ként ez az új 3 csavaros itt van kép róla ebből be lehet azonosítani????
2000-ben volt váltás, de nem vagyok benne biztos, de tény, hogy 2000előttikbe 2db típust szereltek: kisebb/nagyobb, alvázszám szerint lekéred vagy kiszereled. A nagyobbikra 3db csavarral rögzül a mágneskapcsoló. Beazonosításhoz a házon van a szám. Nagyobbik(3 csavaros) típus: Bosch 0001362307.
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Apukám szeretne venni egy ford transitot, 2.4 TDE 330 L, viszont fenntartásai vannak azzal kapcsolatban, hogy hátsó kerék meghajtású, és fél, hogy esetleg télen a hóban nem fog bírni vele elindulni, illetve van föld úton, ha sáros, halott ügy a közlekedés. Van valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? A segítséget köszönöm!
Kérdésem lenne, hogy 1999-es évjáratú, 4EB-s, 6 csavaros 15"-os ABS nélküli ford transitot át lehet-e szerelni ABS-esre, ha igen, milyen módon? Esetleg ismertek szakembert, aki ilyet vállal?
Lenne egy kérdésem hozzád. trafo2000 !!!! 1993 Tranzitom szívó D önindítója meghalt 1 ismerősömnek van vadi új de 2000 res tranzitba vette annak idején de nem tette bele az autót közbe el adta 30000ft kér érte kérdésem nekem ez jó volna !!! előre is köszönöm....
Szereti vagy nem szereti hogy nézem ahogy belenéz, ha nincs szándékában átba***i akkor nem értem miért zavarná ha megvárom a javítást. :D
Telefonomat is az ebédlőasztalon javította a samsungos bácsi. Sok ismerősöm is ott van amikor az autóját szerelik, nem véletlenül alakult ki ez a szokás. Gondolom van aki ezt megérti.
Lenne egy kérdésem hozzád. :) Tudsz megbízható adagolós műhelyt itt Mohács-Pécs környékén? Egy VP30-as adagolót kellene felújítani. 2001-es 75 lovas TDDI-ben volt, de megragadt előtöltésen és kopogott a motor mint az állat. Most egy bontott van benne amit Pécsen vettem. Vagy kellene venni egy szintén bontottat tartalékba, vagy ezt felújítani. A bontott az kb 70ezer, a felújítás meg passz. Nézelődtem sok helyen, de akik azzal kezdik, hogy "ha házat kell cserélni akkor 200ezer" azokat már kerülöm, mert azok tuti házat fognak cserélni. Előnyös lenne, ha ott lehetne tartózkodni amíg szerelik. Szóval van valami megbízható elérhetőséged? :) Vagy inkább legyen bontott a polcon tartalékba? Mindenképpen kellene egy, mert nem állhat az autó 2 napnál többet.
Egyébként egy kis bontással (szívósor + csövek + szíj) 6 óra alatt kicseréltük a nyáron az adagolót. Annak ellenére, hogy mindenki el akart tőle riasztani azzal, hogy le kell bontani hozzá a fél autót.
6eFt volt, estére összeraktam és jó lett. Szeduxent majdnem beszedtem mert az összerakás ennél sem megy olyan egyszerűen mint a szétszedés, forrasztás is csak lánggal ment. Jó kis konstrukció: lassan 20 éves önindító 6eFt alkatrészcserével újra megy :)
Meghagynám ezt tartaléknak -jól jönne ha éppen másnap kell a tranyó mivel gyorsan ki lehet cserélni-. Holnap bemegyek a Fervillhez. Akkor jól olvasom, hogy a 2db csavaros Bárdis powermax önindító nem menne fel nekem (Bárdis eladó is úgy látta, hogy valami méret más) Az lesz akkor, hogy rendelek egy használtat és azzal lesz meg a tartalék.
Fervillnél gombokért vehetsz 3 perselyt,szénkefe készletet,kis cinezés esetleg esztergán kommutátor szabályzás és go.Inkább mint egy kínai motort betenni.
Tranzitom -1996 szívó D 4HB- önindítója meghalt épp mikor hazaértem. Szénkefe kuka, a csapágyak is kuka (réz perselyes). Bárdinál van új önindító powermax néven, ehhez a típushoz hozza, kép szerint hasonló, de egy fő különbség: a mágneskapcsoló 2db csavarral rögzül. Nekem 3 csavaros a mágneskapcsoló. Kérdés, hogy felmenne az a 2 csavaros típus? Elvileg két típusú önindítókkal lettek szerelve ezek, kisebb-nagyobb teljesítményű? -ez a 4HB 2 aksis és tudtommal van 1 aksis is-