Sziasztok! Egy Renault 25-ös automata váltós autóm, ami P-ben, R-ben, N-ben, D-ben, kettesben és egyesben is csak hátrafele megy. Legutolsó állása R-ben volt, épp egy kisebb lejtőn tolattam felfelé, és kipörgött a kerék. Megpróbáltam még egyszer, de akkor már nem indult meg előre. Ez az én történetem. Mit szóltok hozzá? Azon kívül, hogy "dobd el"! :) Köszi!
Lehet, hogy eljött a vég:( Xantia AL4. A hibajelenség a következő: indulásnál D-ben is meg R-ben is olyat csinál, hogy darabosan indul el. Először egy picit húz, majd hirtelen jobban megindul. Főleg emelkedőn vettem észre. Amúgy semmi sem változott ugyanúgy vált mint régen( néha picit rántva).
Van valami ötletetek? A váltó és környéke porszáraz, úgy tűnik nem olajhiány.( még nem ellenőriztem, mert elég macerás) Ja előzmény, hogy kicsit megkínoztam szegényt egy magas járdaszegélyre történő felállással.....azóta csinálja:((((
Diag mutathat valamit, mert igencsak mechanikai hibának tűnik?
Elkezdett rugdosni.Persze felhivtam a Szolnoki Robertet.Erre mondtam neki,hogy varosban mikor 35 fok van elkezd rugdosni 2-3-ba.
Ezen latszik,hogy profi mert egybol azt mondta,hogy mosassam ki a hutot-klimahutot meg kozotte is mert nem tud rendesen visszahuteni a kosztol a ventilator ezert a valtoolajat sem huti vissza a dog melegben.
Meg vereb is volt kozotte!:):)Bogar hegyek!Mivel felment a viz es az olaj is felmelegedett a valtoban ezert kezdett rugni.
Azota null problem. Szoval az ember abszolut segitokesz.
Merem ajanlani Mindszent-en Szolnoki Robertet.Par ismerosomnek is o javitott automata valtot es en ugy kaptam az infot.Meg a Hajdusamsoni is jo ami szinten nem riziko.
Sok Audi-t is csinal,az enyem azota miota baja volt ugy mukodik mint a doxa es egy ev garancia,leirva milyen alaktreszek voltak cserelve es az ar annyi volt amit megbeszeltunk javitas elott.
Sokan beszelnek arrol,hogy a multitronic valto javitasa meregdraga.Kerdeztem es azt mondta,hogy az hulyeseg.
Ha elmesz hozza akkor azonnal latni fogod az igenyes korulmeny es azt is,hogy profi.
Szia. Nekem is Multitronic váltó van az A6-ban, de eddig (kopp, kopp) tökéletesen működik. Mi a gondja a váltódnak ? Milyen évjáratú az A6-osod ? (enyém 2005) Kíváncsiságból nézegettem már én is a váltószervizeket, de vagy itt, vagy máshol mindegyikre rosszakat mondtak, nem találtam egyet sem, amelyikre legalább páran egyformán jókat mondtak volna. És ugye sok százezer forintról van szó. Ha van időd, tudósíts majd légyszíves a fejleményekről, mert nagyon érdekel a dolog. Köszi. Sok szerencsét a minél gyorsabb és minél kisebb költségű jó minőségű javításhoz ! Üdv.
Eddig igazabol rosszat nem tudok ra mondani, de ugy nez ki olcso husnak hig a leve azert igaz valamelyest...de eddig minden bosszusagot beleszamitva is kb a fele-harmada az az osszeg, amennyibe eddig nekem kerult... Elsore az adott hibaval felhivott szervizek telefonban elsore bemondott "piaci" arfekvesek szerint 3-400e ft -TOL javitasi osszegeket mondtak, amit kifizetni most nem tudtam, ez van szegeny ember vizzel foz tipikus esete...
Mar javitott szelektor kapcsolot es cserelt olajat az elozo automban, mostaninak a valtojat is o ujitotta fel 2.5 eve...termeszetesen most mas hiba lett, de igaz sok km van az autoban...ugy nez ki ez a valto valojaban ennyit bir, innentol jonnek elo a hibak...kulfoldi forumokon is hasonlo tapasztalatokat olvastam...es sok felujitottat arulnak beszamitva a regi hibasat, igy 1200-1500 € beszerelessel egyutt...
Most a valtoharangon keresztul szivarog az olaj ez mar biztos, mi pontosan nem tudni, most lesz szetszedve.., remelem csak vmi tomites... .lelkileg felkeszultem, hogy megint hetekig nem lesz autom...egyebkent peteriben levo valtosrol van szo..
multi27 2 db,részemről elolvasott hozzászólása eltűnt,de azt tanácsolom írd be a bal oldali keresőbe az említett szervízek nevét,és találsz róluk infót.
Sziasztok, Szeretnék segítséget kérni abban, hogy valaki aki javíttatott már multitronic (CVT) váltót, az melyik szerelőt/szervízet ajánlaná??? Ki az akire az ember nyugodtan rábízhatja az autóját. Nekem egy audi A6-nak kellene váltót javitani.... Hallott már vki az "autóromairól" esetleg "Bártfai autószervizről"? Ezekről esetleg vkinek személyes tapasztalata van-e? Megköszönném a segítséget, mert ugye nem kevés pénzről van szó!
Én abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy akinek már volt "szerencséje" és javítani kellett az autóján a multitronic (CVT) váltót az melyik váltószerelőt ajánlja és melyiket nem....???? Jól jönne a segítség, mert nem kis összegről van szó, és szeretnénk biztos helyre vinni, ahol hozzáértők veszik a kezükbe az autót!
Szia! Csapágy lesz szerintem ez is, csak nem tudom melyik. Ha difi lenne akkor sebességfüggő lenne a hangerő... nem? Nekem meg a fordulatszámtól függ a hangja. Üresben is ugyanúgy csinálja.
Illetve, ha a fotengely mocorogna akkor a valto feloli vegen is engednie kene valamennyire a szimmeringnek a motorolajat de ennek nincs nyoma...csak valtoolajnak...
A főtengely szíjtárcsa felöli oldalán a főtengelyszimmering erősen cserére szorul, nem vészesen, de kb 1 deci olajat nyom ki 2500-3000km alatt....pont most néztem a vezérműszíj nem olajos sehol és az egész vezérlés 2 éve, 30ekm-rel ezelőtt lett cserélve...persze rá 10e-re kezdte el a szimmering a szivárgást...olajcsere 2500km-rel ezelőtt volt, olaj azóta is szép mézszínű, pedig már bőven van az autóban km.....
Azt nehezen hinném, hogy a főtengely ennyire "mászkálna", de nem elképzelhetetlen.. Du 1l olaj ment bele a váltóba, min szint alatt volt már, tehát kb 600km alatt elengedett 1l olajat, ami nem kevés....
DE valahogy mégis az az érzésem, laikusként, hoy vmi a főtengely-lendkerék-váltó csatlakozás vonalon van vmi gikszer, ami miatt egyre erősebben ereszti az olajat... héten viszem vissza a szerelőhöz, aki már előre "örül", hogy egy újabb rejtélyes dologgal kell szembesülnie, mert eddig ilyet még nem tapasztalt....
Esso71411LT a hivatalos gyári váltóolaja, ezt tudom...és a színe majdnem mindegy, specifikációl szerint mással is helyettesíthető, lényeg hogy dexron lll-as minősítése legyen....aztán az piros, sárga, kékeszöld....lényegtelen...de azért kösz...:))
Elöfordulhat hogy a fötengely támcsapágyad log és egy kicsit kicsuszik a turbina és szimeringnél elengedi az olajat. Már Audinál találkoztam ilyennel. Nem mondom hogy 100 százalék de valoszinü
Most már 100%, hogy a váltó ereszt, min szintnél van az olaj benne, 1 het alatt a max szintről ennyi fogyott, ez fél litert jelent a gyári spec alapján. és tuti, hogy váltó-motor találkozásnál van vmi gebasz, csak alul olajos, oldalt, felül porszáraz minden.... örülök.... :((((
Könnyen lehet, hogy repedés, utóbbi 150km-en nem volt semmi normál tempónál, most reggel megint kijött egy kevés a motor-váltó találkozásánál....előtte direkt megnyomtam párkm-en keresztül, de nem vészesen,130-170 között....szóval vmi nem jó, holnap viszem a váltóshoz....
Sziasztok! Segítségeteket kérném, egy AD8-as Renault váltóhoz. Néhány napja elkezdett hidegen sírni. Mostanra már hidegen hangosabb és melegen is jelentkezik de csak nagy fordulatszámon. Kb60e km-el ezelőtt volt turbina csere egy felújítottra, de annak a hibajelensége annyi volt, hogy nem akart hidegen váltani. Válaszotokat előre is köszönöm.