Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tillA Creative Commons License 2020.10.22 0 0 67748

Kedves kollégák! Szeretnék tanácsot kérni egy Opel Astra eladása tárgyában.
1993-as gyártású, hozzám 2000-ben került, azelőtt és azóta is kíméletesen tartott kocsi. Motorja pár éve felújítva, hátsó felfüggesztés kicserélve, alváz javítgatva. Amúgy korának megfelelő, megkímélt állapotú. Forgalmi még egy évig.
Szóval abban kérnék segítséget, hogy:
- el lehet-e ezt még adni?
- vajon mennyiért?
- milyen csatornán érdemes vele próbálkozni? nem szeretnék energiát ölni bele, sokat utánaszaladgálni, és attól is megkímélném magam, hogy rosszarcú maffiózokkal kelljen találkoznom...
Szóval, mi lehetne a biztonságos és eredményes kereskedelmi taktika, mit javasoltok?

Meghirdetni neten? Autókereskedésre bízni? Szerelőnek eladni? Bontónak? Mire lehet inkább sansz?

409 Creative Commons License 2020.10.21 0 0 67747

Lehetni lehet, de valóban szeretnél egy 14éves autóra több százezret költeni egy kényelmi funkcióért?

 

Gyakorlatilag ami műszerpult alatt van, azt mind cserélni kellene, amihez ki kell üríteni az utastér elejét.

Előzmény: turbomen (67746)
turbomen Creative Commons License 2020.10.21 0 0 67746

Sziasztok!

 

Szeretném megkérdezni tőletek, hogy egy Opel Corsa C 2006-os manuális klimát digit klíma vezérlésüre át lehet alakítani?

Amennyiben igen, akkor milyen működtetésű alkatrêszekre lenne szükség az átépítésre?

Valamint ki foglalkozik az esetlegesen a megvalósításával?

 

Előre is köszönöm segítő szándékotokat.

 

Köszönettel

Balázs

GumiApo Creative Commons License 2020.10.20 0 0 67745
József1950 Creative Commons License 2020.10.06 0 0 67744

Az új Opel Corsa-m Infotaiment rendszere telefon tükrözéssel biztosít lehetőséget navigációra (Android Auto). Kérdésem :van-e lehetőség arra,hogy program telepítéssel ( valamilyen esetleg hardveres kiegészítővel)alkalmassá tenni GPS alapu navigációra???

zsoltee.zombory Creative Commons License 2020.09.24 0 0 67743

Sziasztok

 

Corsa 1.0 12v benzines 58 le. Tipushibákra vagyok kíváncsi, ebbe kérnék segítséget.

Azt már értem, hogy a láncos vezérműhajtás nem túl sikeres megoldása, nyilván itt az olajcsere és minősége kihat az élettartamra.

Ezt vásárláskor föl lehet ismerni hang alapján.

Hozzágondolok a vételárhoz egy 150-ezres költséget, ha jól látom annyiba fáj a cseréje.

Ezzel ez a probléma pipa.

 

Ezen kívül mik vannak még ami kritikus ennél a tipusnál.

vadasz70 Creative Commons License 2020.09.16 0 0 67742

Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy lezárt a kormányzáram és a kulcsot sem tudom elfordítani a mű anyagot letudtam bontani a kormány körül van valakinek ötlete hogyan tudnám szétszedni így h rajta van a kormány zár opel astra h ról van szó.

Levente88 Creative Commons License 2020.09.10 0 0 67741

Sziasztok!

Van egy 2007 es Opel vectra 2.8 v6 turbo autót. Kérdésem a következő, indításnál hidegen az alapjárat felszökik 2200 környéki fordulatra majd visszál kis idő múlva. Ez normális? Illetve néha indításnál olyan mintha egy henger nem járna megfelelően.

Válaszaitokat előre is köszönöm. 

W140S300TD Creative Commons License 2020.09.09 0 0 67740

A BÁRDI ügyfélszolgálata megtalálta ezen a ciksszámon, meg is rendeltem. Elég húzós 122 lepedő!

Kössz a segítséget!

Előzmény: 409 (67733)
gábor 321 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 67739

Kivételesen tudom miről beszélsz. 22 éve foglalkozom manométerek, manovákuummérők, vákuummérők, abszolút nyomásmérők és digitális nyomásmérők javításával, beszerzésével, kalibrálásával.

Tehát, ha -0,4 bart mérek (-400 mbar) akkor az az érték, még megfelelő a turbó működtetéséhez.

Köszönöm a válaszod.

G.

Előzmény: 409 (67738)
409 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 67738

Abszolút értékben (világűrhöz képest) egy jó vákuumpumpa lemegy 100mbar alá. A turbó működtetéséhez  elegendő 400-450mbar.

Előzmény: gábor 321 (67737)
gábor 321 Creative Commons License 2020.09.02 0 0 67737

Vákuummérő van. Mennyit kellene mérni, ami még jónak mondható, bár gondolom a szerelőnek ezt tudnia kellene. Az alkatrésznek mi a neve, amit cserélni kell, ha nincs elegendő vákuum, mert a szerelő nekem közel 100e Ft-os összegről beszél.

Köszi.

G.

Előzmény: 409 (67736)
409 Creative Commons License 2020.09.01 0 0 67736

Talán mérni kellene a vákuumot és kiderül. Nem ördöngősség, mindössze egy megfelelő nyomásmérő kell hozzá.

Előzmény: gábor 321 (67735)
gábor 321 Creative Commons License 2020.08.30 0 0 67735

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném ismét kérni.

Van egy 2001-es 2,0 diesel zafiránk 101 lóval.

A problémánk a következőképpen indult.

Városba hosszabb fékezések után, amikor a kocsi alapjáratig lett lefékezve illetve lámpáknál megálltunk, kigyulladt a szervizlámpa és ezzel egyidejűleg a turbó sem működött. Induláskor 1-es után, majd 2-es be való gyorsításkor olyan 2500-as fordulat felett (közbe a szervizlámpa világít) egyszer csak a kocsi meglódul (szervizlámpa miután elaludt) és megy rendesen. Ha magasabb fordulaton mentem folyamatosan és nem fékeztem hosszabban akkor a hiba nem jelentkezett. Idáig.

Pillanatnyilag a turbó abszolút nem működik és a kocsi is csak vánszorog. 4.-be kb 45-50 másodperc, mire eléri a 2500-as fordulatot. 5.-be nem tudtam 2000 felé tornázni.

Nem rég volt olajcserén a kocsi, de a hiba előtte is jelentkezett már. Üzemanyagot a kagylós kútnál tankolok V-povert.

A szerelő nem tudott konkrét hibát, ha nem muszáj nem örülnék neki, ha rajtam kísérletezne. Valami vákuum kompresszort emlegetett, ami a turbóhoz és a fék rásegítéshez termeli a levegőt. Ezért mondta, hogy hosszabb fékezésekkor elfogy a levegő és a turbóhoz már nem marad.

Várom ismét segítő válaszotokat.

További szép napot.

G.

W140S300TD Creative Commons License 2020.08.30 0 0 67734

Szerintem arról lehet szó, bár a szervizben reléről beszéltek, de az majdnem ugyanaz. Mindenesetre köszi a segítséget!

Előzmény: 409 (67733)
409 Creative Commons License 2020.08.29 0 0 67733

 

 Ha jól sejtem, a kar reteszelését kioldó elektromágnesről van szó. Annak 9118425 a cikkszáma.

Előzmény: W140S300TD (67732)
W140S300TD Creative Commons License 2020.08.27 0 0 67732

Sziasztok!

Pici segítség kellene. A nejem OPEL G ASTRA 1999 autója automata váltós. Nemrég probléma volt a gyújtáskapcsolóval, azt orvosolták, de a szervizben elmondták, hogy valahol a váltókulissza tetején van egy relé, ami összefüggésben áll a gyújtáskapcsolóval és azt sürgősen ki kellene cserélni, de már nem rendelhető, mivel öreg az autó. Megnéztem 9 bontót, de sehol nincs. Tudna-e valaki beszerzési forrást, vagy legalább a cikkszámát megadni, mert azzal már esetleg tudnék keresni az ebay-en.

Másik kérés ugyanehez az autóhoz kellene egy vonószem, mert az nem volt benne, mikor megvettük. A bontókban elmondták, hogy a G ASTRÁKNAK mind egyforma a vonószeme.

bdropsy Creative Commons License 2020.08.14 0 0 67731

Helló!

 

Tudtok abban segíteni, hogy Crossland X esetén milyen garis szervíz költségekkel kell számolnom?

 

Köszi!

dafabia Creative Commons License 2020.08.11 0 0 67730

Megpróbáltam, de nem indult el így sem. Úgyhogy szerintem itt rá is hagyom, ennél nem nagyon tudok csinálni, majd mondom, hogy vigye el szerelőhöz.

 

Köszönöm szépen a segítséget. 

Előzmény: 409 (67729)
409 Creative Commons License 2020.08.11 0 0 67729

Egyszerre csak egyet, de valójában ehhez már kevés az ifó. Nem tudni milyen gyártmányú és működés módú a klíma, meg az autó évjáratát és motorkódját sem.

Ha ezek megvannak, akkor szerez be hozzá kapcsolási rajzot, azon lekövethető a működése.

Előzmény: dafabia (67728)
dafabia Creative Commons License 2020.08.11 0 0 67728

Rendben, és egyszerre a kettőt zárjam rövidre vagy egyszerre csak egyet?

Előzmény: 409 (67727)
409 Creative Commons License 2020.08.11 0 0 67727

Ja-ja, relé nélkül, csak a csatlakozóban.

Előzmény: dafabia (67726)
dafabia Creative Commons License 2020.08.10 0 0 67726

Úgy zárjam rövidre, hogy benne van a relé is vagy csak ezen lábaknál levő csatlakozókat zárjam rövidre?

Előzmény: 409 (67725)
409 Creative Commons License 2020.08.10 0 0 67725

Rövidre zárod a relé/k/ 30/87-es lábait. Ha a ventilátorok megfelelően működnek, akkor jó eséllyel ECU hiba.

Előzmény: dafabia (67724)
dafabia Creative Commons License 2020.08.10 0 0 67724

Sziasztok!

 

Ismerősömnek van egy 1.8-as G Astrája, ami ki szokott dobálni check enginet, most kiolvastattam a hibakódot: P1482. Ahogy olvastam, ez a hűtőventi 2-es áramkörének reléje vagy "powerstage high temperature" ami nem tudom mit jelöl. 

 

Most kivettem a reléket (akksi fölötti dobozban van 3, két lilal Bosch meg egy kisebb fekete GM) megnéztem, a foglalat érintkezőin meg vannak a 12V-ok. Kiszedtem a két lilát, azokat multiméterrel megnéztem, 85-86 lábakat mérve ~68 Ohm ellenállás, másik két lábon szakadást mértem mindkét lila relén, a feketét nem néztem még. Gondolom ezek a rendes értékek. Ha igen, mit tudnék még megnézni, mi lehet a gond?

409 Creative Commons License 2020.08.04 0 0 67723

"De már a szelepfedél levétele nélkül is megállapította,hogy minimum 5-6 szelep valószínűleg elhajlott."

 

Röntgen szeme lehet annak a szerelőnek....  ://

 

"A kompresszió 8 volt."

 

Most viccelsz?  Szakadt szíjjal, "görbe" szelepekkel??

Előzmény: Aminafannika (67722)
Aminafannika Creative Commons License 2020.08.04 0 0 67722

Köszi a válaszod!A legrosszabb forgató könyvre voltam kíváncsi.Egyébként már szerelőnél van a kicsike.De már a szelepfedél levétele nélkül is megállapította,hogy minimum 5-6 szelep valószínűleg elhajlott.Bár nem tudom hogyan.Abszolút nem értek hozzá...A kompresszió 8 volt.Biztosan abból.Azért mégegyszer köszi

409 Creative Commons License 2020.08.04 0 0 67721

Leveszed a szelepfedelet és megnézed, hogy himbák törtek, szelepek hajlottak, vagy egyik sem. Ezek a tapasztalatok.  50-50%-ra mondanám.

Előzmény: Aminafannika (67720)
Aminafannika Creative Commons License 2020.08.04 0 0 67720

Sziasztok!Opel Corsa b 1.2 8v city benzin:Vezérműszíj szakadás.Mire számíthatok?Mik a tapasztalatok?Köszi.

vaszil64 Creative Commons License 2020.07.19 0 0 67719

Opek Astra G 1.2 hátsó lengéscsillapító felfogató csavarhoz E16 vagy E20 torx kulcs kell? Két videót néztem és mindkettőnél más méret volt!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!