Már tárgyalgatnak nem? Ha faragni kell(?), ott kell ahol tudnak a költségeken. Majd bedobnak valami gumicsontot. Persze örülnék, ha megmaradna minden, de annak a világnak már vége.
Kérdés, hogy milyen küldetéssel delegálta az új menedzsmentet a zágrábi kormány. Lehet, hogy nem akarnak vasúti sztrájkokkal tarkítva belépni az EU-ba. Hamarosan kiderül.
A kishatárforgalomban (is) magyar és horvát vonat közlekedik (Magyarbólynál MÁV-START, Murakeresztúrnál HZ). Ha a horvátok nem adnak be szerelvényt, a magyart meg csak üzleti alapon fogadják, akkor nem marad.
Olaszországba utaznék fip szabadjeggyel. Az érdekelne, hogy az IC-re, ES-ra kell-e pótjegy? És ha igen, akkor milyen árban van? Vagy a német vasúthoz hasonlóan nincsenek pótjegyek, csak különböző menetjegyárak?
Azért azt is hozzá kell tenni, hogy ez a szint kb. a váltókezelőt meg a forgalmászt jelenti.:-) Az biztos, hogy a horvát vasutasokat azért mélyebben érinti a dolog, mint az itteni olvtársakat, mert sokuknak az állására mehet ki a dolog.
Bar a cikkben arrol van szo, hogy a Cseh Vasutaknak tovabbra is a JLV fogja biztositani az etkezokocsi szolgaltatast, van egy tablazat ami koronara atszamolva mutatja az adott termekek arait, a JLV-nel eddig, az uj szerzodes alapjan, a szlovak-magyar forgalom arszintjet, a nemet-osztrak-lengyel forgalom arszintjet illetve osszehasonlitaskent az OBB, WARS es Utasellato etkezokocsik arait. Vajon ki a legdragabb??? :)
Attól, hogy nincs odaírva a láblécbe, hogy Koper, nem azt jelenti, hogy csak Hodosig lesz. Ezek a kikerült tervezetek belső célokra készülnek elsőkörben, nyilván nem tartalmaznak minden információt vagyis nem olyan szintű információtartalommal van ellátva, mint amit majd hivatalosan közzé fog tenni a vasúttársaság...
A Dráva IC-nek a tervezet második változatában csak Pécsig van menetrendje, Pécs-Magyarbóly között nincs, ami persze nem jelenti azt, hogy nem lesz, de azt se, hogy igen.
Valószínűleg még javában zajlanak a tárgyalások
Az viszont nagyon szomorú, hogy Citadella nem lesz, az Istria is csak Hodosig van jelölve.
Mindig, a helyek egy bizonyos százaléka ilyen. Az adatokat pendrive-val töltik fel a kiinduló állomáson, de az szükségszerűen az akkori állapot. Akik később szállnak fel és később foglalnak helyet, azok oda kapják.
A Maestral várhatóan 13.25-kor fog indulni a Déliből. Az Istriára egyenlőre nincs semmi, hogy Koper vagy Pula lenne a végállomás. Még egyszer hangsúlyozom, hogy ERŐSEN tájékoztató jellegű mivel még csak szeptember van és tudjuk nagyon jól, hogy a Venezia is csak tavaly decemberben a menetrendváltás előtt dőlt el, hogy nem fog közlekedni.
Egyébként meg nem államtitok... Nem értem miért lenne probléma ha esetleg más is tud róla... Nem az F.10-est teregettem ki... :)