Ismerős.. Tényleg nagyon sztárolják a kis önindítót, pedig hidegbe nekem se bír tekerni, nyáron meg majd le szakad úgy teker :DDDD Elég idegesítő bír lenni ha nem indul be az istennek se.
Ma hazahoztam a fát, de előtte volt egy indítási procedúra.....
Akkumulátor töltve, meleg helyből kihozva, aztán bekötve.
Neki se álltam tekertetni, -10°C....
Gázpörzsölő elő, karter melegítés.... olaj kéztől melegebb, próba.
Nyekereg-nyekereg, rossz hallgatni.... többszöri próbálkozásra, semmi.
Egyszerüen nem bírta annyira megforgatni, hogy elinduljon. Egy kis levegőt kezdtem neki adni, mindjárt úgy lelassult....
Egy kis pihi, 820-as kulcs elő, elfordit 4 másodperc intenzív hajtás után már pöfögött....
Nem kellett neki se a torkot elzárni, se dezodort fújni.... Pedig 2 hónapja csak ott áll ahol a sztálingrádi szél vagdossa oldalba.... Ennyit a 24 Voltról és egy erős önindítóról....
Drótkötél beakaszt, 8.-ba be, fél méter és pöfög az 550-es. :)
Ezt az "agyonsztárolt" kisönindítót, úgy oldalba kellene verni 5 kilós kalapáccsal, hogy ripityára törve potyogna le a helyéről.... Hogy a qurva muterját annak aki ezt az MTZ-kre találta ki.... nyáron OK.... meg T-25-re....
Idén nem lessz olyan keserves a kukorica termés mint tavaly, akkor könnyen megesik, hogy új önindító lessz a vége ennek a szaros hidegnek.
Benyújtása a turbófeltöltő, kg / s 0,12 ± 0001 Átmérő kompresszor kereket, mm 74,5 Az átmérője a turbina kerék, mm 76 Forgási sebessége a rotor tengely, ford / perc 75 000 Kompresszor hatásfok, nem kevesebb 0,66 Hatékonyság a turbina, legalább 0,68 Méretek,mm 203X221X174 Súly, kg 7,0
TKP 6.00.01
Benyújtása a turbófeltöltő, kg / s 0,15 ± 0001
Átmérő kompresszor kereket, mm 61 Az átmérője a turbina kerék, mm 61 Forgási sebessége a rotor tengely, ford / perc 120 000 Kompresszor hatásfok, nem kevesebb 0,72 Hatékonyság a turbina, legalább 0,71 Méretek, mm 222X196X160 Súly, kg 6,5
Szia és üdvözlök mindenkit.Ha be megyek a boltba és vizmelegitőt akarok venni akkor adnak hozzá bizonylatot is..............vagy csak ugy árulgatják ezeket a melegitőket.Mert ha bizonylat nincs hozzá akkor az nem legális dolog,ás a hatóság lefoglalást is indithat ugyan ugy mint a piacokon az elektromos izzok és stb. dolgok iránt.Vagy nem jól tudom?
Nagyon is törődnek azzal, ha nincs fék a gépen, de ez legfőképpen a tulajdonos dolga lenne. Ha rossz fékkel baleset részese vagy, akkor is téged vesznek elő, ha nem te voltál a hibás. A munkalámpa pl elvakíthatja a mögöttes forgalmat, ezt azért nézik, és ezért van megszabályozva. A vítmelegítőről meg azért kell érintésvédelmi jegyzőkönyv és minőségi bizonyítvány, mert hiba esetén áramütést okozhat. A többi kötelező tartozék meg gondolom egyértelmű, számodra is.
Én csak annyit szólnék hozzá,hogy elég hülye a törvény,mert hogy azzal foglalkozik a trakin milyen a munkalámpa vagy milyen a vizmelegitö,ki a f... érdekli, hisz azzal nem törödnek ha a trakin nincs fék és balesetett okoz vannak olyan helyen ahol elnézik mindehol van kiskapu is. Az nem baj vagy nincs világitás ilyen rossz idöben azse baj de a vizmelegitö ,meg munkalámpa az már baj! igaz én nem vagyok vizsgabiztos de ilyet megse látnám, de amit felsoroltál poraloltó izzókészlet elsösegélyláda az kötelezö meg minden rendben legyen Ez a véleményem! Még az is baj ha trakin kocsin nem egyforma a tükör!
Ha nincs az előmelegítőnek papírja legjobb, ha le szereled, 200-300 Ft-ért lehet kapni fagydugót.
A munkalámpát én leszereltem, egyszerűbb volt mint a vezetékeket átkötözgetni. A munkalámpa nem kötelező tartozék.
Ha már a kötelező tartozékoknál tartunk régebben nálunk azokat is ellenőrizték.
A gépjárműtartozékok felsorolását és a velük szemben támasztott követelményeket az 5/1990 KHVM és a 6/1990. számú KÖHÉM rendelet tartalmazza: Ezek a következők: tűzoltó készülék, elsősegélydoboz, izzólámpa készlet, elakadásjelző háromszög és kerékkitámasztó ék. Tűzoltó készüléket csak a 3500 kg megengedett legnagyobb össsztömeget meghaladó tehergépkocsin, mezőgazdasági vontatón és lassú járművön, valamint autóbuszon és veszélyes anyagot szállító járművön kell készenlétben tartani. Elsősegélydobozból oldalkocsi nélküli motorkerékpár és motoros tricikli esetében A típusú, személygépkocsi, tehergépkocsi, oldalkocsis motorkerékpár, mezőgazdasági vontató és lassú jármű, valamint a kizárólag menetrendszerű helyi járatban közlekedő autóbusz esetén B típusú, minden egyéb jármű esetén, ahol a szállítható személyek száma 10 vagy annál több, valamint a tűzoltó jármű esetében C típusú szükséges, mely a lejárati idejéig használható fel. Az izzókészletet minden gépjárművön, mezőgazdasági vontatón és lassú járművön készenlétben kell tartani (az első és hátsó helyzetjelző lámpában, a tompított fényszóróban, a féklámpában és az irányjelző lámpában használt izzólámpák minden fajtájából legalább egy-egy darabot, az izzólámpacsere elvégzéséhez szükséges szerszámokat, valamint a járművön alkalmazott olvadóbiztosíték minden fajtájából egy-egy darabot. Nem vonatkozik e kötelezettség azokra az izzólámpákra, amelyek cseréjéhez a gyártó szakműhely igénybevételét írja elő.) Az elakadásjelző készüléket az oldalkocsi nélküli motorkerékpár kivételével minden gépjárművön, mezőgazdasági vontatón és lassú járművön készenlétben kell tartani és annak jóváhagyási jellel kell ellátottnak lennie. Kerékkitámasztó ék: legalább két - a jármű rögzítésére alkalmas, megfelelő méretű és teherbírású és egy személy által könnyen kezelhető - kerékkitámasztó éket kell készenlétben tartani minden járművön, amelynek megengedett legnagyobb össztömege a 3500 kilogrammot meghaladja; illetve az olyan gépjárművön, mezőgazdasági vontatón és lassú járművön amely 3500 kilogrammot meghaladó megengedett legnagyobb össztömegű pótkocsit vontathat.
kösz szaby én is ilyesmire gondoltam tavaly a havert a vizmelegitő miatt cseszegették nem volt papirja hozzá, hiába gyári melegitő volt, a munkalámpám visszajelzős kapcsolóval megy és elvileg ugy is müködik helyzetjelzővel eggyütt
A vízmelegítőt akkor kell leszedni ha házikészítésű. Amúgy érintésvédelmi matrica vagy valami ilyesmi kell rá. Tőlünk 2008-ban ilyet kértek. A munkalámpa kapcsolónak visszajelzősnek kell lennie. Meg csak akkor kapcsolódhat fel mikor a helyzetjelző már rajta van azaz magába nem kapcsolódhat fel. 2008ban így kellett.