Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32513

Bármilyen szintetikus olaj ok. Ha eddig husi xp vel használtad. 

Elf és a repsol elfogadható árban van

 

http://www.formula3000.hu/shop/moto-tech-p-1809.html

 

http://www.premiumolaj.hu/repsol_moto_competicion_2t_1_liter

 

 

Előzmény: Gepesz35 (32506)
NyiMisi Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32512

Csakis ez.

Előzmény: Gepesz35 (32506)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32511

Én is osztom a véleményedet. Szerintem vannak gépek, amelyeknek a minőségükből a szerkezeti felépítésükből adódóan kevés az 1:50-es turmix. Az ilyen beáll a vékony keveréktől, legyen az Arol 2T, vagy piros Stihl.

Előzmény: fefe73 (32508)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32510

A tankszuszogó esélyes lehet. A járó motornál üres cuminak is lehet ez az oka?

Előzmény: fefe73 (32509)
fefe73 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32509

Légszűrő,tankszuszogó is okozhat ilyet...

Előzmény: Rahed Lee (32507)
fefe73 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32508

Eddig direkt nem írtam ehhez a témához,de ez a piros olajos hiszti már idegesítő.Semmi baja annak az olajnak,nagyon sok gép rettentő sokat elment vele hiba nélkül.Biztos van olcsóbb is meg jobb is,de ezek az írások a piros stihl olajról tiszta nevetségesek már....lassan veri a balatoni szarszigetet is ez a hiszti....

Előzmény: xAAron (32504)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32507

A tegnapi bevetés alkalmával egyszer csak megállt a 343R-es Husqvarna. Nem nagyon akaródzott indulni. Üres volt a gumicumi. felpumpáltam, de akkor sem. Bezzeg a Straus az ment egész nap :-) A Husi gyertyája száraz volt. Löttyintettem a gyertyanyílásba egy kis benyát, azzal beröffent és onnantól ismét indult, ment megint rendesen. Valszeg, valami átmeneti dugulás lehetett. De a gumi pumpedli menet közben megint üres volt, bár ez nem vont le semmit az élvezeti értékéből, dolgozott rendesen. Az üres gumicumi az nem természetes dolog ugye?

Előzmény: Gepesz35 (32506)
Gepesz35 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32506

Valaki megtudja mondani,hogy az husqvarna 2t xp motorolajnak mi a helyetesítő olaja?

bxmpisti Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32505

Nem, elég komoly a területet kell rendben tartania, én meg derékig érő gazt irtottam vele egy beépítetlen telken.  Azóta már mellig ér; tesztelem majd rajta a Lidl gazdaságost.

Előzmény: NyiMisi (32493)
xAAron Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32504

megnéztem ezt a FUXI fűkaszát.

 

Szerintem érdemes megvenni annak aki évente 57 percnél nem kaszál többet motoros géppel. 1997 óta nyírok füvet, tudom miről beszélek (rezgéscsillapítás). 

 

Piros stihl olaj. Véletlen, sőt tévedésből írja elő a gyártó. Biztosan egy kalap szar. Közel húsz év alatt kb 35 motoroskasza, 10 motorfűrész, 5 permetező/lombszívó 2-3 magassági ágvágó napi rendszeres intenzív használatban kereste nálunk a pénzt, és még tudok elővenni remek motoralkatrészeket bontásból. 9-10 üzemórát dolgoztak a stihl-ek nálunk naponta szezonban.

 

KI VOLT AZ A FASZKALAP, AKI KITALÁLTA HOGY NEM JÓ A STIHL OLAJ? Jelentkezzen, indokoljon személyes tapasztalat alapján. Ne katalógusból, fórumról kinézett faszságokat írjon, hanem mutassa meg hogyan kell gépet vásárolni több millió forintért, és hogyan kell üzemeltetni gazdaságosan hosszú távon. Nem 200 négyszögöles kertet kell körülnyíni kerítés mellett.

Giant1983 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32503

Helló . Alko frs250-eshez fötengelynél a súly repedt, hol  lehet olyat külön kapni ? 

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32502

Mf70 gyári motorjával ritkán mentem 1/3-1/2 gázig. Hamar be is köpte a gyertyát, baromi hangos volt, meg alternálni bőven elég volt a negyed gáz is. De majd ha kész lesz úgy is megírom a tapasztalatokat vele kapcsolatban.

Előzmény: Gypsy56. (32491)
kriszbon Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32501

Nem olvastam még végig a hozzászólásokat, mert napokig nem jártam erre.

De ehhez a piros Stihl olaj mizériához, hogy attól beáll a Fuxi, csak annyit tennék hozzá, hogy bizony az aranyos "profi" kaszás megveszi a Stihl olajat, és mivel az van ráírva hogy 1:50 arányban kell keverni, hát ő úgy is keveri (10-ből 9 biztos, ahogy tapasztaltam).

Mondhattak neki előtte bármit, ő akkor is úgy keveri, meee a Stihl csak tudja hogy kell, neki ne mondja meg senki a tutit, hisz a piros Stihl olaj a "legfaszább", ez mindenki tudja (igen megfelelő gépbe jó is úgy).

Na igen, csak a fuxi nincs kiképezve 1:50 arányú keverékhez, és szerintem ebből adódhattak gondok.

Előzmény: Fuxtec halottnick (32454)
gaabre Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32500

A 2,4-es átmérőjűből a 15 méteresen felül 87 és 261 méteresek vannak. A normál kereken kívül 2,4-esből itthon csak a négyzetes és a kerek-csendes kapható, de ezek már minimum 87 méterestől.

 

Nem akarok hazudni az ár tekintetében, nem néztem meg pontosan a hosszabbakat, de biztos, hogy azt tudja amennyit elkérnek érte.

 

Még annyi, hogy a csendes tényleg kevésbé süvít, de én nem találtam túl sok értelmét a motorzaj mellett :)

Előzmény: Törölt nick (32456)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32499

Hát ez biztos, hogy a hosszú élettartam egyik titka lehet! :-DD

Előzmény: NyiMisi (32493)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32498

Hi!

 

Én átnézném, nem kokszos-dzsuvás-e a gép, és takarítás. Kipufogót is beleértve. Minden tömítést leellenőriznék, nem szele-e valami olyan helyen, ahol nem kellene pl. a kipufogógáz. Kitisztítanám és ellenőrizném a tankszuszogót, meg a benya szűrőt is, illetve az üa. csöveket is ellenőrizném/cserélném (nem nagy tétel). Aztán ha van ugyanilyen géped ami nem forralja a benyát, akkor annak is és a problémásnak is adnék egy új gyertyát, és megpróbálnám hasonló igénybevételnek kitenni mindkét gépet, és időnként ránéznék a két gyertyára, h mit mutat a gyertyakép, a problémásé nem utal-e szegény keverékre a normálisan működőhöz képest. Ha igen (bár ezzel is lehetne kezdeni a sort, ártani nem árt.) akkor szépen pontosan fordulatszámmérővel beállítanám a karbit.

 

Ha a gyertyakép jó, fordulatszám gyári érték, és még mindig forralja, de ezt leszámítva egyébként jól megy a gép, lehet ragasztanék belülre a tank tetejére hőtükör fóliát. Motorom kipufogóhoz közeli műanyag idoma belülről ilyennel van behúzva, alul van egy üvegszál szerű réteg, amely felett a hőforrás felé egy vastagabb erősebb alufólia szerű réteg van. Qva sokat számít!!!!! És nem is lenne drága egy ilyen darab anyag se.

 

Ha ez se segít, és még mindig forralja, akkor nekiülnék a netnek, és szereznék egy fullos leírást arról a konkrét karbiról, ami a gépen van, na azt tanulmányoznám-megérteném A-Z-ig, de elvileg ha a gyertyakép jó, akkor jónak kellene lennie a keveréknek. Mind1, hátha rájönnék valamire a karbi leírásából.

 

Ha ez sem, akkor áttenném egy jól működő ugyanilyen gépről a karbit, és próba.

 

Ha végképp semmi se jó, sehogy se jó, akkor vennék rá egy új karbit, ha a pénzt amúgy nem számít.

 

Ha ehhez az egészhez nem lenne időm/kedvem/tehetségem hogy bogarásszak vele, mert hajt a meló, és pénzt kell keresnie a gépnek, akkor meg keresnék egy JÓ szerelőt, aki ezt az egészet lefocizná helyetted, hátha megtalálja a gondot.

 

Részemről kb. ennyi a tipp, de persze én csak egy tudatlan hobbista vagyok...... ha ez több ilyen típusú gépet is érint, akkor a Stihl szakszervízeseknek nincs valami tippje? Mégiscsak ilyen márkájú gépeket szerelnek reggeltől estig...

 

Üdv!

Előzmény: xAAron (32486)
fefe73 Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32497

Keresd zil-130 kollégát,ha ő nem tud segíteni,akkor itt senki szerintem.

Erdészeti tisztításban dolgoztok a gépekkel?

Előzmény: xAAron (32486)
apii Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32496

Biztos hogy forralja?Nem csak rezeg benne a benzin? Hőtől tudja csak forralni, mástól nem. Az meg a motortól tud eljutni. Én így gondolnám!

Nekem furcsa  hogy annyira felmelegedjen a benzin.

Előzmény: xAAron (32480)
apii Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32495

Áztasd be, és valóban tartósabb lesz a damilod!

 

Előzmény: bandika753 (32475)
apii Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32494

Tényleg nincs nyolc üzemképes kasza, mert a nyolcból  egy már alkatrésznek jó csak! A többi gép a ráadás!

Bár messziről jött ember azt ír amit akar! :-)

Előzmény: xAAron (32474)
NyiMisi Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32493

Mit nyír vele? Pár méter árkot?

Előzmény: bxmpisti (32492)
bxmpisti Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32492

Öcsém vett ilyen cigánytól 5 éve húszezerért narancssárga nevesincs kínai fűkaszát és azóta is hibátlanul dolgozik. Anno' lehülyéztem, most csak pislogok... Egy berántózsinórt cserélt rajta.

Én ma vettem egy Lidl-öst, kíváncsi leszek rá, hogy meddig bírja.

Előzmény: Törölt nick (32489)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32491

Szó nincs róla. Fűnyírót, rotakapát, alternáló kaszát kizárólag alapjáraton.

Előzmény: Törölt nick (32490)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32490

Miért te minden gépet max fordulaton használsz?

Előzmény: Gypsy56. (32485)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32489

Piacon a kalapos román kínálgatja, mondom nem kell sz@r.

-"More én vágtam vele nem te ez egy igen jó nímet gép"

Előzmény: Dolmar__fan (32488)
Dolmar__fan Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32488

Vegyél az árából 10 piacos szart, az nem forralja a benzint.

Hogy nem megy? Na és -

Előzmény: xAAron (32486)
xAAron Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32487

Ja, igen. 

 

Legelsőnek azt írtam: "szinte újkorától forralja..." . És mivel több ilyennel találkoztam már: "forralja a benzint egy új gép".

 

A gép most nem új. Garancia nincs, és már nem lehet új 500/550 gépet kapni.

xAAron Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32486

Szia, köszönöm hogy válaszoltál.

 

Legelőször 2005-ben egy akkor újonnan vásárolt 500-as gépnél vettem észre. Mivel akkor még ment 12 másik gép, későn is lett befogva az új és keveset is ment, ezért nem azonnali volt a jelenség. (garancia vége) 2010-ben 3 darab 550-es volt ugyanilyen aminek kettőnél a karburátor cseréje megoldotta a problémát, a harmadik viszont abbahagyta a foralást.

 

De, a harmadik most megint elkezdte 4 év után. Kb 400 üzemórás lehet most a gép.

 

Mindenképpen a porlasztóban lehet a gond, de vajon mi az, ezt szeretném megtudni, kitalálni. Kitakarított, sőt ultrahangos mosóval mosott porlasztóról van szó amin a pumpa és szabályzómembrán is cserélve lett.

 

Hővédő és/hőterelő alkatrészek nem hiányoznak róla, minden a gyári mindegyik gépnél. Henger és a forgattyúsház tiszta.

 

 

üdv

Előzmény: ak.negyvenhet (32484)
Gypsy56. Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32485

Hát ... ha a kétütemű üzemi fordulata 6000, a négyüteműé meg 2800, az cirka fél fordulat nem?

Előzmény: Törölt nick (32473)
ak.negyvenhet Creative Commons License 2014.07.06 0 0 32484
Nézd, biztos jó a minöségellenörzés a Stihlnél,de hiba mindenhol elöfordulhat.

Ki tudja, lehet kihagytak belöle vmi hötükör szerüséget,vagy a burkolattal van belül gebasz, emiatt a hengerröl lefújt forró levegö és/vagy a kipu höje oda is elér,ahová nem kellene.

Esetleg a kipu-henger csatlakozásánál is lehet hibás a tömítés, és a forró gáz egy része valahogy a tankra verödik.

Én elsö körben ezeket az egyszerü dolgokat nézném meg egy használt és nem garis gépnél.

De.......

A Te géped új,ezt írod, és egy ilyen kaliberü ennyibe kerülö ipari gépre azért nem pár nap garit szokat adni.

Lehet,h nem ezt a választ vártad,de igen,ebben a konkrét helyzetben legbölcsebb dolog szerinten nem nyúlkálni hozzá, hanem visszavinni a kereskedöhöz.

De nem is értem, veszel boltban egy új 350k-s gépet,gond van vele, miért nem az az elsö,h hívod a kereskedöt? Miért akarsz hozzápiszkálni otthon?

Garis dologhoz nem piszkálunk.

Ez annyira alap,mint az 1x1 szerintem.
Előzmény: xAAron (32480)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!