Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Azzal nem igen oldod meg a melegedő benzin problémáját. Azon a villán nem nagyon kellene állítgatni. Akár Zama, akár Walbro, vagy Tillotson, ennek tűszelep emelő villának a szögét gyárilag állítják be, sőt lehet venni hozzá gyári eszközt amivel le lehet csekkolni a gyári beállítást. Se ehhez egy darab lemez is megfelel. A rugóra támaszkodó fülnek egy síkban kell lennie a karburátor testtel.
Aha. Na tegnap megígértem az FS550-re a választ. Tessék.
A karburátor úgy műxik, hogy körbe pörgeti a benzint a tankban. A motortól nincs leválasztva szigeteléssel, illetve csak egy nyamvadt, vékony papír alétét van. Ráadásul az FS500/550 kicsit el is van baszva, mert a benzintankja olyan alakú, és olyan helyen van, ahol önmaga is baromira melegszik.A karbit válaszd el a motortól valami kicsit vastagabb szigetelő tömítéssel, klingerit, stb. Igazán nem oldja meg, de jobb lesz. Nagy melegben ez egy ilyen .
"Na jó, Csigánál nem a józan önmérséklet gátolta, inkább az, hogy Olaszországban nyaral. :-) "
Ejjj, de rossz neki! :-)
Remélem tud pihenni eleget!
"A pirosstílről meg: ezek szerint cirka ugyanazt mondtuk."
Hát ez az, na ezért nem értem, hogy ha kezdetektől kb. ugyanarról beszélünk, és nem csak Veled, hanem sok más emberrel is, akkor miért.....na mind1.
"Mert nekem pusztán az nem tetszett, hogy ki lett kiáltva valami eszméletlen szarnak, amitől a gépek tönkremennek. És ezt biztosan tudom, hogy nem igaz."
Én leírtam, h több gépben-motorban is használtam sokáig, és semmi sem állt meg tőle. Használtam mindaddig, amíg jó vétel volt, és megérte.
Egyébként ugyan engem nem érintett ez a benzinforralásos probléma, se szükségem, se pénzem nincs ilyen kategóriájú kaszára, de köszi, h leírtad a megfejtést!
Lényeg, h tanultam belőle! :-)
Igen, néha az ember elbizonytalanodik, hogy egyáltalán mi szükség van erre az egész dumálásra, meg a fórumokra, olvasni itt sokszor, h hogy félreértik-kitekerik az ember szavát, idézgetik suttyomban máshol a háta mögött stb.stb. de ha félretesszük ezeket a negatív dolgokat, akkor azért mégiscsak lehet itt jó dolgokat is tanulni! :-)
Na jó, Csigánál nem a józan önmérséklet gátolta, inkább az, hogy Olaszországban nyaral. :-)
A pirosstílről meg: ezek szerint cirka ugyanazt mondtuk. Mert nekem pusztán az nem tetszett, hogy ki lett kiáltva valami eszméletlen szarnak, amitől a gépek tönkremennek. És ezt biztosan tudom, hogy nem igaz. Az árán nincs mit vitázni, arcpirító.
Egyáltalán nem biztos, h mindegyik ilyen, a közelmúltban jellemzően ilyen flakonban nyomatták az Ukrán piacos Stihl olajat.
Csak nagyon gyorsban futottam át, felületesen. Rossz, h így meg van osztva ez a közösség, én már nem bírom követni, hogy kit mikor honnan tiltanak ki, mi is az aktuális állapot stb.stb. sajna így lecsúszik az ember jó dolgokról is.
Látom idézve lettem párszor odaát. Csak egyetlen egy mondat részemről ehhez az olaj témához, mert részben szerintem Te is félreértettél: kategóriájában, az ásványi 2T-k között természetesen semmivel se rosszabb a piros, mint bármelyik más ilyen 2T, viszont ha mindent beleteszel a kalapba, ma a mai piaci viszonyok között egyéb termékeket és azok árait is figyelembe véve rossz V É T E L!
A témát részemről lezárnám.
Egyébként Csiga a legbölcsebb, hozzá se szól ehhez az egészhez, asszem tanulnom kellene Tőle........
A "?" előtt kihagytam a "pl. erre gondoltál" szavakat! :-) Ez az Ukrán Stihl olaj, igaz? De lehet rosszul emlékszem. Nyomatják az ilyet piacon is, meg a hirdetései oldalon is.
Közben meglestem az okosságot odaát, mert hát az X akták óta tudjuk, hogy az igazság odaát van.
igazad lehet, ezt nem is vitatom. jelenleg azt állitiottam, hogy aki ezt használta, megállt nagyrészt, de irtam is, csak nem mindenki olvas... :) , hogy ez a felhasználó, vagy a gép, vagy az olaj, azt ugye nem tudom megállapitani.
Csupán 1 dolog van, az, hogy ami ide visszakerül és elromlik, abba az az olaj volt 10 ből 8 esetben.
NEkem most egy permetezőt nem tudnk használni, mert idézem, laikus embernek érthetetlen a működése. pl a benzincsakot nem tudják beazonositani a gépen, vagy a nem megfelelő fordulat esetén tessék állitani tajta mondat értelmezése okoz gondokat,