Egy rövid blabla, hogy sajnálja, Apple nem gyárt eleget stb. de a lényeg, hogy visszaküldi a pénzem. Legalábbis ezt írta: "My distributor as been sold out for quite a while. I will refund your money. I don't want to keep you waiting any longer."
Mennyi idő alatt látszik a számlámon, ha visszaküldi a pénzt?
OK, de előfordulhat, hogy mégsem teszi ezt meg? A dispute ellenére?... Azzal ma estig várok, de ha addig se történik semmi, akkor kénytelen leszek... (Basszus, többször vásároltam már, és nem volt semmi gondom, pont kifogtam egy ilyet! De nem gondoltam volna, hogy kb. 2200 feedbackkel, 99,9%-kal negatív tapasztalatom lesz... :o(((
Vennék egy 100 dolláros elekrtonikus mérőműszert, amit Hongkongból szállítanának. Légipostával küldik. Hogy jutok én hozzá itthon? Kell vámot és áfát fizetnem? Megrendelhetném mint magánszemély vagy mint cég is, ahogy kedvezőbb.
Írtam neki. Ma estét még megvárom, max a holnap reggelt, hogy reagáljon. Akkor paypalon tudok pénzt is fogadni, ugye? Bár nem hiszek benne, hogy csak úgy simán visszautalja a pénzt... :o((
Írj emailt az ebayen keresztül hogy refundolja a pénzt ha nincs nála a termék és nem küldte még el. Ha nem jön refund akkor a te licitedtől számítva 20 napon belül kell disputét nyitnod a paypalon.
OK, köszi. De mit javasolsz, mikor reklamáljak? Írjak még egy e-mailt az eladónak, vagy rögtön az ebaynél? Nem tudom, hogy mennyi idő a normális, nem akarok "türelmetlen" sem lenni, de tényleg nem szeretném, ha bebuknám ezt a pézt...
Azóta teljesen le is vette az ipodokat a termékei közül, szóval valószínűleg az a helyzet, hogy nem tudja beszerezni...
Ha Ebay-en kezdenéd a reklamálást, és bejelölöd, hogy PayPal-lal fizettél, mert irányít is tovább a PayPal oldalára. Úgyhogy tök mindegy, a vége úgyis a PayPal dispute lesz.
Dispute console - The problem needs to be reported between 10 and 60 days after the purchase date.
Ez ugye azt jelenti, hogy leghamarabb 10 nap után, de 60 napon belül kell a dispute-ot elindítani, ugye?
Amúgy nem teljesen értem, amit írtál, a 20 nap mire vonatkozott? Addig fel kell adnia a csomagot vagy addig kell jeleznem, ha nem történt meg a kipostázás? És a 18 nap? Azt mire írtad?
20 napon belül mindenképp ha addíg nem jöt meg ..disputét kell indítanod a paypalon. Vagy most kérd vissza a pénzed emailban....ha nem küldi holnap nyiss disputét. Vagy vársz a vételtől 18 napot és aztán nyitsz disputét.
Tudnátok segíteni? Október 18-án vettem és ki is fizettem egy ipodot egy amerikai eladótól, aki ennyi jelölt a terméknél a szállításra vonatkozóan:
My suppliers do not ship internationally. International orders will be shipped to my residence and then forwarded. Add additional time for delivery.
Múlt héten még azt írta az eladó, hogy reméli, e hét elején megkapja a beszállítójától az ipodot, és fel tudja adni nekem. Tegnap és ma írtam neki, hogy mi a helyzet, mikor várhatom a csomagot. Ezekre már/még nem válaszolt. Vagyis majdnem két hete megvettem, kifizettem egy terméket, ami még csak nem is volt (és lehet, hogy még most sincs) az eladó tulajdonában. Ez mennyire jogos így? Eladhat valaki így terméket? Van-e valami egységes elállási idő, ami után - ha nem küldi ki a csomagot - elállhatok a vételtől és kérhetem vissza a pénzem? Kezdek nagyon aggódni, hogy egyáltalán megkapom-e valaha az ipodot... :o(((
Hello amerikába fizettem paypallon keresztül,de vissza küldte a pénzem mivel unconfirmed és elküldte a cimét,hogy csekken fizessek ez hogy megy tudja valaki postán vagy bankban?ezt irta és a cimet. You can pay a cashier check or a money order. If you pay via personal check, you may need to wait for up to 5 days so that the check got cleared. Thank you, Ha
Az egyik vevőm nem tud PP-n keresztül fizetni(Ukrajnából). Kaptam egy E-mailt egy bizonyos "seller-online.com"-tól, hogy ők fizetik ki a lóvét a vevő helyett.
Köszi! Megpróbálom ezt is. Közben az is kiderült, hogy a bankomnál a második keresztnevem is fel van tüntetve a számlámon. A PP-nál viszont csak az egyik. Kértem, hogy írják át, remélem hamarosan megteszik.
Bocs hogy csak most válaszolok, volt két csomagom ami későn ért ide Amerikából.:
Az egyik Californiából jött. a másik meg valahonnan a Nagy tavak környékéről.
A gond az volt hogy 1 héttel később adta fel, mint ahogy én kifizettem PayPal -alal, lehet hogy egy héten csak egyszer postáz ? De akkor miért jött levélben hogy elküldte már a csomagot ?... a lényeg hogy megjött, de szeretem a pontosságot.
kapok amerikábol egy csomagot és a ficko a USPS céggel küldte...akkor nekem itthon melyik cég fogja kihozni..mert a tracking alapján tegnap ota hungary-ba van ezért kérdezem...
kb ez az arany fog maradni mindig is kicsit nagyobb mintavetelezes utan nekem is az a tapasztalatom, hogy az ebay-ezok 20%-a nem ad feedback-et eleinte bosszanto, aztan mar nem fog erdekelni
Ennyit tehetsz (amit tettél is), hogy udvariasan megkérted. Ha nem akar úgysem fog feedback -elni, nem kötelezhető rá (mondjuk nem értem, hogy az Ebay miért nem hoz erre egy kötelező érvényű szabályt). Ne bosszankodj rajta 5 -ből 4 visszajelzés jó arány...........én megsem tudom számolni hányan nem adtak visszajelzést részemre az én pozitív visszajelzésem után, mondjuk különösebben nem is érdekelt. Én megszokásból csinálom, mivel vásárló vagyok és úgy tartom korrektnek, hogy az eladó a "positive feedback" útján értesüljön már a csomag megérkezéséről.
minősítés elmaradásáról milyen tapasztalatotok van?
ugyan régi felhasználó vagyok ebay-en, de eddig csak 5 vásárlásom volt, ami pár nagyobb értékű cucchoz túl kevés, így minden minősítésre szükségem lenne
az 5-ből 3 azonnal, pár órán belül adott a nekik küldött minősítés után, egy angol elfelejtette, de udvarias emlékeztető üzenet után azonnal pótolta - egy némettel azonban nem tudok mit kezdeni, azt írja nem érti a problémámat... márpedig az eladott termékhez kapcsoltan küldött "could you please give me feedback on this purchase?" kérdést nem hiszem, h egy 11 ezres power seller tényleg ne értené...