Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.08 0 0 12695

Persze, benne van a talonban. Ugyanakkor, én nem tapasztaltam jelentős áremelkedést a Ryannál. 

Előzmény: Zolker (12691)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.08 0 0 12694

Aha. Tehát akkor Te is azt gondolod, hogy jó az az ingyenmunka :)

Előzmény: Törölt nick (12690)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.08 0 0 12693

Na itt jönne be az állam szerepe. Ha az akármilyenair, hoz ide X db turistát, akik itt költik el a pénzüket, kaja szállás, programok, stb, továbbá teremt X db munkahelyet, azt gondolom, megérdemelné  a támogatást. Hogy ennek mi a technikai lebonyolítása, nem tudom -reptér kapja, és enged a díjból, közvetlen a légitársaság kapja stb - mert nem ez a szakmám. Ugyanakkor az 1.3M és a 2M is fizet a közös kasszába. Közvetve v. közvetlenül. Szóval sztem nem mindegy a volumen...

Előzmény: giornalista (12692)
giornalista Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12692

"A reptérenk az utasszám a lényeg"

 

na persze. fontos, de nem "ez a lényeg".

 

ha a Ryanair hoz kétmillió utast ingyen, az mitől jobb biznisz annál, mintha csak 1.3 millió utas jön, más társaságok konzervatívabb bővüléséből, ellenben utánuk megfizeti a szolgáltatások díját a légitársaság?

Előzmény: Törölt nick (12687)
Zolker Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12691

Majd pedig ha megszűnik az ingyé repülés, Ryan kivonul. Vagy ha emelkednek az árak. Vagy ha túl sok szőke utas lesz. Vagy barna. Vagy akármilyen.

Előzmény: Törölt nick (12689)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12690

Megéri, mert nincs más. A semminél jobb.

Előzmény: Törölt nick (12689)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12689

Aha. Hát.....ez egy ügyes ember akkor. És mégis, van amelyik reptérnek megéri még így is.

Előzmény: BJ (12688)
BJ Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12688

nemcsak hogy mindent ingyé akar, hanem még pénzt is kér érte hogy ide repüljön.

Előzmény: Törölt nick (12685)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12687

Nem teljesen értem. Továbbra is lesz egy réteg, aki nem vállalja a buszozást, vonatozást akármit a 20-120 km-re lévő reptérről, hanem megfizetni a központi repteret. Aztán, szted a Ryanair nem tisztességes légitársaság? Kicsit talán unortodox az üzletpolitikája, de nem véletlenül van ~280 gépe, és nem véletlenül repked Europában. Rá kéne bízni az utasokra a döntést. A reptérenk az utasszám a lényeg. Szted a Ryan 31 desztinációja hány utast hoz? Jah, hogy nem a kettesre, és nem lehet extraprofitot beszedni utánuk a reptérnek. Én kérek elnézést...A Ryan egy csomó embernek ad lehetőséget, hogy megismerjék, megszeressék a repülést, továbbá, egy csomó embernek munkát. A kettesen megmaradnak a hagyományosok, sűrítik a frekit. Értem én, hogy a reptér gondban van, mert elég komoly kiesés a malév, de ha egy igazán profi csapat dolgozik ott, fogja tudni kezelni a helyzetet. Igen, sajnos ez áldozatokkal jár. A földön is lesznek csúnya leépítések, de ezzel sajnos nem lehet mit kezdeni. Meglátjuk. Az elkövetkező pár hétben, sok minden el fog dőlni. Ami a kaszálást illeti: gondolod hogy az europai repterek azért dolgoznak, hogy fizethessenek a Ryannek? Ugye, nem életszerű felvetés....

Előzmény: Törölt nick (12686)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12686

Ha idetelepül a Ryanair az olyan lenne, mint ha a halastavasba törpeharcsát telepítenél. Elviszi a tisztességesen fizető légitársaságok utasait ami nem biztos, hogy jó a reptérnek. Lásd Pozsony. A járatok 80%-a Ryanair, a többi meg UTair és Danube Wings.

 

"Tudom ,a Ryanair indent ingyé akar, ezt már ismerem. Mégis, egész Europában jelen van."

Lehet sok utast visz, de nem hinném hogy a repterek nagyot kaszálnának belőle. Te ingyen hova mennél el dolgozni, hogy elmondahs, milyen sokat dolgozol?

(látom semmit nem változtál! :))

Előzmény: Törölt nick (12685)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12685

Olvasok én, de nem mindig írok:)) Mesélj, mi újság a kedvenc repülőtereteken? MEgy a himihumi? Váradinak kipattant a fejéből az 5let, 6 gép 10 új desztináció, és már le is tárgyalta. Gyors a fiú mi? Szegény O'leary, vele meg nem állnak szóba....Tudom ,a Ryanair indent ingyé akar, ezt már ismerem. Mégis, egész Europában jelen van. Nem lehet, hogy mi csinálunk nagyon rosszul valamit, hogy nem fogadjuk el az ajánlatát? 

Előzmény: Törölt nick (12683)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12684

Én volt, hogy egy évig nem vettem semmit duty free-ben, legutóbbi öt alkalommal meg mindig vettem valami piát meg libamájat.

Előzmény: Törölt nick (12682)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12683

Welcome back, már hiányoltunk! :)

Előzmény: Törölt nick (12681)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12682

Még nem találkoztam olyan emberrel, aki látott volna olyan valakit, aki találkozott már olyan emberrel aki vásárolt volna a Ralph Laurenben.

Komolyra fordítva (mondjuk ez is az volt) a business emberek csak átvágnak a Duty Free-n és rhannak a besz kapuhoz laptopozni, max egy kávét isznek, míg a kisebb pénzű átlag emberek vesznek egy csokit, egy italt, majd mennek a KFC-be, Burgerbe. Szóvalnem azoknak készült a Duty, akik aranykártyával hetente kétszer repülnek. Aztán lehet nem így van, de én így gondolom. :)

 

Más:

Az összes külföldi repülőtér jóváhagyta a Ryanair le- és felszállási jogát a pénteken bejelentett 26 új úti cél közül, így már csak a Budapest Airporton múlik, hogy a következő hónapokban valóban elindulhatnak-e a légitársaság új budapesti járatai - tette közzé honlapján a Ryanair hétfőn este.

 

Több nemzeti légitársaság is követheti a Malévot

 

További kapacitásbővítéseket jelentett be ma a Wizz Air a pénteki után: 10 új útvonalat indít Budapestről a légitársaság és a tervezett 5 helyett 6 gépet állomásoztat majd Budapesten.

Előzmény: giornalista (12674)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12681

Lehet. Mellesleg itt a wizz válasza...:http://hvg.hu/gazdasag/20120207_wizz_air_tiz_uj_jarat

Előzmény: Balikaa (12680)
Balikaa Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12680

Utashídon:-) Amúgy nem olyan tervek vannak, hogy Ryan T1, mindenki más T2?

Előzmény: Törölt nick (12679)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.07 0 0 12679

Én is erre gondoltam. A Ryant átteszik T2 re T1 díjért. Bár a kérdés érdekes, ugyanis  ryan ragaszkodott az utolsó időkben a sétához a busz helyett, és ez nem tudom hogyan valósítható meg a kettesen...

Előzmény: giornalista (12674)
giornalista Creative Commons License 2012.02.05 0 0 12678

"Bizony-bizony, nem kell annyira a fapadosoktól félteni a Malév piacot"

 

a Malév-piacot leginkább Bécstől kell félteni. az albánoknak, szerbeknek mindegy, hogy itt vagy ott kell-e átszállniuk.

Előzmény: Törölt nick (12676)
BJani Creative Commons License 2012.02.05 0 0 12677

Idézet a budairport.info-ról:

 

A következő városokba a Malév leállása miatt jelenleg nincs közvetlen járat Budapestről :

Amman, Athén, Bejrút, Belgrád, Burgasz (Várna), Damaszkusz, Kolozsvár, Larnaca, Ogyessza, Podgorica, Pristina, Szaloniki, Szarajevo, Szentpétervár, Szkopje, Tirana, Zágráb


Fenti járatok többsége átszálló utasokat szállított ezért a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér szerepe mint hub (elosztó központ) gyakorlatilag megszünt.

 

További megszűnő járatok : 

Moldavian Airlines - Kisinyov

Carpatair - Velence

 

 

http://budairport.info/info/20120205_modositott-menetrend-uj-es-torolt-jaratok

Nandesz. Creative Commons License 2012.02.04 0 0 12675
Akkor már inkább a Wizzair menjen a 2B-re! Esetleg a Germanwings is átmehetne a 2-esre a Lufi járatok mellé.
Előzmény: giornalista (12674)
giornalista Creative Commons License 2012.02.04 0 0 12674

az utasforgalom az egy darab dolog. az utasok minősége és ára viszont egy másik.

 

a Ryanair 2999 forintos jegyével (ami legyen mondjuk 12.999 forint, de még akkor is olcsó) utazó, fapados, hátizsákos turisták nem fogják eltartani a duty freet, a Ralph Laurent és a masszázs szalont. vásárlóerő szempontjából sem, plusz azért sem, mert a Ryanair híresen keveset fizet a reptereknek az utasokért, és most különösen erős pozícióból is tárgyalhat. már ha bejönnek a számításaim, és felhozzák T2-re a Ryanairt. T1 túl pici ahhoz, hogy a Wizzair és a Ryanair járatbővítéseit is elbírja.

Előzmény: Törölt nick (12671)
BJ Creative Commons License 2012.02.03 0 0 12673
Lesz visszaesés de nem mindegy hogy mennyi
Előzmény: Törölt nick (12671)
Zolker Creative Commons License 2012.02.03 0 0 12672

Ez szép és jó, és az átszállóforgalom, amit a Malév vitt? Azt nehezebben pótolja majd akármelyikük is... Wizz még csak-csak, de ugye az saját felelősségre foglalt kapcsolódó jegy... Úgyhogy ne hurrázzunk még.

Mindenesetre foglalni fogok Lübeckbe, rokonlátogatni, 6 ezer forint a jegy márciusban, hin und zurück. :)

:(

Előzmény: Törölt nick (12671)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.03 0 0 12671

Gépet telepít, irodát nyit Budapesten a Ryanair

A Ryanair a Malév leállását követően Budapestre telepíti 4 Boeing gépét, két héten belül megnyitja budapesti bázisát, ahonnan 31 útvonalra kínál jegyeket, és várja a korábbi Malév dolgozók jelentkezését - ismertette Michael Cawley, a cég vezérigazgató-helyettese pénteken sajtótájékoztatón.

 

http://www.tozsdeforum.hu/gazdasag/gepet_telepit_irodat_nyit_budapesten_a_ryanair

http://msn.mainap.hu/itthon/ketezer-uj-munkahelyet-iger-a-ryanair-video-8971/

http://privatbankar.hu/utazas/kisvarosnyi-ember-kerulhet-utcara-a-malevtol-de-jon-a-ryanair-videoval-244426

 

Ez kb 1,5M utas évente és ha minden jól megy akkor kb 600e fóvel növeli kapacitását a Wizz. Igaz egyik sem nemzeti, de ami az utasforgalmat jelenti lehet nem lesz visszaesés.

Zolker Creative Commons License 2012.02.03 0 0 12670

Nemhogy korrektebb, hanem korrekt. De eddig is ez volt. VGG az utóbbi két hétben jól belefutott néhány "értesülésébe", majd azokkal a falnak, ez tény. Korrekten az. :)

 

Előzmény: Utas2 (12669)
Utas2 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 12669

Nos, így már korrektebb.

 

A mai nap függvényében pláne sajnos.

Előzmény: Zolker (12665)
HG4I Creative Commons License 2012.02.03 0 0 12668

Most mennek sorban a gépek.

Sokan sírnak.

Ki otthon, ki a reptéren....

Zolker Creative Commons License 2012.02.03 0 0 12667

Hát ugye, az Index is mit össze pereskedett pl. Margit híd-ügyben... Pedig az kevesebb mint tizede a reptér-privatizáció összegének, ha jól emlékszem. Akkor szerinted? :)) Vagy talán helyesebb: :(

Transzparencia? Ugyan, az itt évtizedek óta nem divat, pont most vezetnék be? :)

 

Előzmény: uhb129b (12666)
uhb129b Creative Commons License 2012.02.03 0 0 12666

Csak kíváncsiásgból: újságíró nem tudja kikérni azt a szerződést az illetékesektől a transzparens állam jegyében? Mégiscsak az ország legnagyobb privatizációjának a szerződése...

Előzmény: Zolker (12664)
Zolker Creative Commons License 2012.02.03 0 0 12665

El volt olvasva a Népszabó cikke.

 

Ez alapján nyilvánvaló, hogy a napilap mindenféle "értesülése" háttérben zajló tárgyalásokról kevésbé valószínű.

 

Tekintve, hogy maga az Air Asia X jelentette ki, hogy nem nagyon gondolkodik európai járatnyitásban. :)

 

Valamint, bónuszként: a Népszabó cikkének megjelenése előtt jó néhány nappal már ismert volt, hogy az Air Asia X bezárja a párizsi és londoni járatait... ez "valahogy" kimaradt a cikkből... :)

 

 

Persze, ha jóindulatúak vagyunk, tekinthetjük úgy, hogy a szerző nem értesült időben az egy nappal a megjelenés előtti CAPA-anyagról, amelyben az európai járatnyitások esélytelenségét taglalja a vezír. :)

Előzmény: Utas2 (12661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!