motorszám alapján vettem az alapméretes gyűrűszettet. ennél egy tutibb van, ha a zsebemben lett volna a dugattyú;-)
mostár mind1, megoldottam, és Matild már szépen ketyeg:-). összeraktam, feltöltöttem, és az első fordításra szépen elindult, és alapjárat is azonnal megvolt, úgyhogy asszem minden ok:-) - leszámítva, hogy a kipufogót egy helyen megrepesztettem, mert odébb nyomtam, mikor az olajteknőt csavaroztam a helyére
a 2-es kompresszió-, és az olajlehúzó nem stimmelt - ill. a hullámrugó vastagabb volt, az alsó-felső gyűrűje méretben jó volt. a szett dobozára az én motorkódom volt írva.
Szerintem nincsen külön a blokkon leeresztő csavar. Ha a hűtő alján találsz valami leeresztő félét, akkor a motorból is ki kell jönnie a víznek. Ha nincsen, akkor a legalsó hűtőre menő csövet vedd le. de vigyázz, mert tele szalad az ing ujj.
Az enyém is eszegeti az olajat. Egy csere periódusra kb 0,5L kell utána. És a szelepfedél belülről tiszta olajtrutyi. Az olaj beöntőnél látom. Állítólag alapból gyárilag ilyen.
dugattyúgyűrűkkel úgy jártam, hogy a szettben kapott 2-es kompresszió gyűrű 0,25mm-rel vastagabb volt, mint ami a dugóimon volt, így kellett keresnem egy síkköszörűst, hogy a dugómhoz megfelelő méretű legyen. tegnap kínomban visszaraktam a régieket, de reggel "megszültem" az ötletet, hogy inkább elvékonyíttatom és kicserélem őket. olajteknőt is festenem kellett mert ótvarosan nézett ki. ha minden jól megy holnap estére sikerül összeraknom matildkát.
Hali! Valaki írj meg legyen szíves (esetleg fotóval megtámogatva), hogy az ezres mocin hol van (ha van) a hűtőfolyadék leeresztő dugó/csavar! Előre is köszönöm! -w-
az új gyűrükkel (bár szívtam egy kicsit, majd megírom) már bent is vannak a motorban a dugók. holnap a szelepeket cserélem csiszolom be. képek készültek, majd felteszem.
valószínűleg a LED-es előtt eredeti volt benne, az "piríthatta" meg a foglalatot, aminek az oka sok minden lehet: eredendően nagy hőhatás->nagyobb áram->rossz érintkezéstől esetleg, vagy rossz szellőzéstől, nagyobb teljesítményű izzó, ami nem a foglalathoz való...
nna, holnap borítom szétfele Matildot..., ha lesz időm csinálok képeket
Van valakinek ötlete, hogy miért járhatott így a foglalat? Teljesen bele volt sülve az izzó. 20 percen át feszegettem, hogy elengedje. Pedig rendes gyári izzó volt benne, és ennek ellenére működött is rendesen! De a t10-es Led fényforrással ugyanígy járt a másik oldali is pedig a LED nem melegszik. Nem tudom mi lehet az oka.
Friss matiz tulajdonosként érdeklődve a típus jellemzői iránt leltem rá a honlapra. Beleolvasva a hozzászólásokba ugy látom hasznos tanácsokban, önzetlen segítőkészségben nincs hiány. Tetszik a szellemiség, így csatlakoztam én is.