Keresés

Részletes keresés

Őzike győr Creative Commons License 2008.12.10 0 0 491
Nem akarok beszólni, de jelenleg is van pár nemzetközi vonatunk mely megközelíti a 12 kocsit!
Előzmény: Zsivany (489)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 490
Nem arról volt szó, hogy olyan nálunk nem közlekedhet?
Előzmény: tompysoft (488)
Zsivany Creative Commons License 2008.12.10 0 0 489
Akkora vonat befér a Keletibe?
Nem semmi vonat lesz. Még a Liszt EC sem volt ilyen hosszú anno (12 kocsi).
Előzmény: tompysoft (488)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.10 0 0 488
nnna. jegyprobléma megoldódott: rutthin infója szerint RJ 41 és RJ 62 DUPLA szerelvény lesz, és az erősítés kocsisorszámai 3xx-asok... :)
rutthinnak kösz az infót, HUnter27-nek meg a segítséget.
dzcsiga Creative Commons License 2008.12.10 0 0 487
Ha tud EVM-es pályán menni, akkor minek kellett kiépíteni az ETCS-t?

Hegyeshalomban minden vonatnak meg kell állni vonatbefolyásoló rendszert váltani.
Ha a határ mindkét oldalán egyforma van, akkor megállás nélkül mehetnének a vonatok.


Ha legalább kiépítették, akkor minimum 2-es szintet kellett volna. A mostani állapotában egy fos az egész

Ezzel egyet értek.
Előzmény: Törölt nick (478)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 486
Akkor tényleg meglepett a start, mert az 1.o jegy 53,6 euró kellene legyen.
Előzmény: tompysoft (485)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.10 0 0 485
a jegyár nem tudom, hogyan jött ki, a nő számolta, pötyögött, ennyit kapott. Kedvezmény nincs, teljesárú.
Előzmény: Nandesz2 (484)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.10 0 0 484
Szabad tudni, hogy jött ki ez a jegyár?

Kedvezményről nem regél euróban nem írja, 1.o-nak olcsó, 2.o-nak drága... Ugyanakkor a helyjegy 1.o-ra szól. Van valami kedvezmény rajta, amit elfelejtettek rávezetni?
Előzmény: tompysoft (483)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.10 0 0 483
Hát ezzel a jegy-mizériával eléggé meglepett, ja :DDDD
Előzmény: Őzike győr (482)
Őzike győr Creative Commons License 2008.12.10 0 0 482
,,Megleptem magam elő-karácsonyra :)"

Mint látjuk, inkább a Start lepett meg Téged! :-)
Előzmény: tompysoft (475)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.10 0 0 481
Ezzel nem lenne semmi gond, ha győri lennék, de nem... És időm sincsen mégegyszer csak emiatt elutazni...
Előzmény: Törölt nick (480)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 480
Hát vagy kérdezd meg az illetékes jegypénztárt vagy pedig szállj fel vele a 'Jetre aztán majd a kalauz kiigazodik rajta...
Előzmény: tompysoft (477)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 479

Kéne egy kis segítség...
A lentebb belinkelt jegyemen a 357-es kocsiba kaptam a helyemet. A bahnforum.info-s ÖBB SZVÖR szerint nincs ilyen kocsi az RJ41-ben... Ilyenkor mit lehet tenni?
Tudja valaki a győri nemzetközi pénztár telefonszámát?

 

Nekem a 257-es vagonba szól a Premium-os, az ÖBB SZVÖR szerint a 41-en a 255-ös lesz a Premium... Most beszéltem a personenwerkerh-el telefonon, mondták, hogy menjek be próbálják majd kicserélni... marha jó... Változhatott a összeállítási rend azóta? A diesarie.atw.hu oldalon is 255 Premium 257 meg bistro infopont akármi:( .. Ezzel kapcsolatban mit tudtok tanácsolni? 

Előzmény: tompysoft (477)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 478
Ha tud EVM-es pályán menni, akkor minek kellett kiépíteni az ETCS-t? Ha legalább kiépítették, akkor minimum 2-es szintet kellett volna. A mostani állapotában egy fos az egész, egy csomó helyen nem találja a balízt stb...
Előzmény: dzcsiga (476)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.10 0 0 477
Kéne egy kis segítség...
A lentebb belinkelt jegyemen a 357-es kocsiba kaptam a helyemet. A bahnforum.info-s ÖBB SZVÖR szerint nincs ilyen kocsi az RJ41-ben... Ilyenkor mit lehet tenni?
Tudja valaki a győri nemzetközi pénztár telefonszámát?
Előzmény: tompysoft (475)
dzcsiga Creative Commons License 2008.12.10 0 0 476
STM-HU modullal balíz nélkül is megy...

Baliz nélkül az ETCS vonatbefolyásolás nem működik.
STM-HU modullal EVM-es pályán tud menni, de ott nem ETCS, hanem EVM-es vonatbefolyásolással.
Előzmény: Törölt nick (473)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.10 0 0 475
Megleptem magam elő-karácsonyra :)
http://tompysoft.extra.hu/etc/rj41.jpg
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 474
"Az ETCS pontszerűsége ellenére megvalósítja a teljes felügyeletet, és a célra fékezést is. Miért baj az, ha ezt egyszerűbb eszközökkel valósítja meg?"

Ha közben visszaesik vörösre a jelző, akkor csődöt mond a pontszerű...
Előzmény: Zsivany (467)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 473
"Nélkülük nem megy!"

Hát pedig az itt leírtak alapján az STM-HU modullal balíz nélkül is megy... Akkor most hogy is van ez?
Előzmény: dzcsiga (468)
Zsivany Creative Commons License 2008.12.10 0 0 472
A forduló szerint az éjszakát nem nálunk töltik, úgyhogy ez legyen az osztrákok baja. :)
Előzmény: Törölt nick (471)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 471

És hol fogják tárolni őket, hogy ne legyenek "színesek"?

Mármint ahol tényleg nem lesznek azok... :)

dzcsiga Creative Commons License 2008.12.10 0 0 470
Nem tudom, hogy pl, egy balizon felvett következő jelzőnél Megállj!-t felold-e majd a 75Hz-ről felvett 1-es ütemről 4-es ütemre váltás

Nem. Azért telepítettek sok helyen az előjelző és a főjelző közé + balizt.
A térközmegállj sináramkörről érzékelése egy + biztonságot nyújt.
Előzmény: Zsivany (469)
Zsivany Creative Commons License 2008.12.10 0 0 469
"Hol a baki?"

Össze van az fésülve.
- Ha nemzeti üzemmódban játszol, akkor a balíz nem számít.
- Ha ETCS üzemmódban, akkor a sínjel plussz infó, helyzettől függő reakciót vált ki a rendszerben. (Nem tudom, hogy pl, egy balizon felvett következő jelzőnél Megállj!-t felold-e majd a 75Hz-ről felvett 1-es ütemről 4-es ütemre váltás, de minden ilyen eset le van szabályozva.)
Előzmény: Törölt nick (462)
dzcsiga Creative Commons License 2008.12.10 0 0 468
Na és ilyenkor kérdezem én, hogy akkor mi a fészkes fenének kell telepíteni balízokat, ha nélkülük is megy?

Nélkülük nem megy!
Az ETCS a balizokból kapja a jeleket -mivel ezen a vonalon csak 1-es szintü. Térközmegállj azért az EVM-en keresztül jön, mert az folyamatos.
Ha 2-es szintü ETCS lenne -a GSM-R rádión keresztül folyamatosan kapja a jeleket, a balizokat csak helymeghatározásra használja- akkor a térközmegállj az ETCS-en keresztül jönne.
Előzmény: Törölt nick (459)
Zsivany Creative Commons License 2008.12.10 0 0 467
Hát csak nem mindegy, hogy hogyan! Az EVM nem valósítja meg egy normális vonatbefolyásoló kritériumait. Nincs célra fékezés, úgy mész el a vörös jelző mellett, ahogy akarsz. Csak hál' istennek a mozdonyvezetők többsége nem akar. :)

Az ETCS pontszerűsége ellenére megvalósítja a teljes felügyeletet, és a célra fékezést is. Miért baj az, ha ezt egyszerűbb eszközökkel valósítja meg?

(Arról meg csak a MÁV tehet, hogy nem a folyamatos kommunikációt biztosító rádiós szintet építtette ki. De ez már nem Railjet. OFF.)
Előzmény: Törölt nick (459)
Rizsavi Tamás Creative Commons License 2008.12.10 0 0 466
mcg Creative Commons License 2008.12.10 0 0 465
én nem állította, de akkor tessék oktatás után jobban visszakérdezni a hallgatóságtól....mert onnan jött az infó..:))
Előzmény: Vendégsín (425)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 464
Igen, én értelmeztem rosszul! Sorry!
Előzmény: Rizsavi Tamás (463)
Rizsavi Tamás Creative Commons License 2008.12.10 0 0 463
De most arról volt szó hogy itthon mennyi lesz. Mert fotózni szeretné és érdeklődött.
Előzmény: Törölt nick (460)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.10 0 0 462

Na és ilyenkor kérdezem én, hogy akkor mi a fészkes fenének kell telepíteni balízokat, ha nélkülük is megy?

Ráadásul ha nemzetiben van, akkor folyamatos jelfeladásom van amit a modul folymatosnak is fog érzékelni, míg az ETCS jelfeladás pontszerű (legalábbis ezen a telepített szinten).

Hol a baki?

Előzmény: Törölt nick (459)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!