meleg volt a víz tuti, leallítottam és szuszogott a hűtő sokáig. alapjáraton semmit nm látni ha fordulat van akkor bugyog a víz felfelé jön és folyik kifelé.
A héten vásároltam egy 552 -es MTZ-t. Még most ismerkedek a típussal. Olyan problémám van, hogy ha nagyobb gázt adok a túlfolyón megindul a hűtővíz. Alapjáraton nem csinálja. Füstjén nem látni hogy hengerfejes lenne. Üresen közlekedtem ma a városban vele és elég magas volt a hűtővíz hőfoka 90-100 között ugrált gyakran föl-le. Az előző tulaj szerint porlasztó perselyeket kell kicserélni mert talán beledolgozhat a vízbe . Ez serintetek lehetséges?(Az adagolón állítani kell elég egyenetlen a járása).Illetve hol keressem a hibát? Állítólag termosztát vagy dugulás is okozhatja ezt?
Szerintem a legegyszerűbb és legjobb megoldás venni egy homlokrakó vezérlőtömböt amit pl a Ferro Flex / ez egy svéd vezérlőtömb, én mindenképp ezt javaslom/ ad a rakóihoz és azt sorba tudod kötni a gyári tömbbel és minden probléma nélkül tudod használni a traktor tömbbével együtt egy joystikkal front vezérléshez, mivel 2 pár plussz csatlakozód lesz. Ha kell a bekötésbe is tudok segíteni. Én egy jó pár front hidraulikát bekötöttem vele és műkődik gond nélkül.
Na most vagyok még igazán nagy gondban.Tény,hogy valami ilyesmire gondoltam én is.A másik vezértömb mindenhogyan kell,de azt már nehezebb kitalálni,hogy a traktor vezértömbjét és az utváltot na meg a vendég tömböt,hogyan kössem össze?
Szépnapot topik társak.A következöt kérdezném:82-es MTZ elejére raktam egy fronthidraulikát és arra szeretnék most csinálni egy rönkrakodotSzépen össze is áll a dolog,de a trakinak kevés a vezérlőtömbön a karja.Hogyan lehetne megoldani,esetleg másik vezérlőtömbbel a dolgot?Az biztos,hogy hátsó gardán meghajtás foglalt a csőrlő miatt.Esetleg valahogy belehet kötni egy vendég vezérlőt a meglévőbe?Vagy???Minden megoldás érdekel.
Ma jutottam el odáig hogy a 4 gömbcsukót meghúztam, de semmi változás. Azt a tanácsot kaptam hogy a szervótengely végén lévő 30x1.5-es anyát tépjem meg, ha nem lesz jobb akkor hézagoljak alá még 5mm-t . Erre csak holnap lesz lehetőségem , majd akkor meglátjuk.
Nagyon köszönöm, ez a cím valóban 'érdekes'.Korábban Esztergomból Szigethalomra hordtam a fejeket,olajpumpát és tengelyt köszörültettni. Csak jóra emlékszem visza. Nem tudtam,hogy Lengyeltótiban is van műhelyük, így benézek hozzájuk. Nagyon idegesítő ez a főtengely hézag, alig ment 20-30 ü.órát D 243-as blok ,és már lóg. Grrr :-(( üdv.
Az enyémnél nem a rugókkal volt a baj, hanem maga a szerkezet volt szétkopva. A golyók az évek (évtizedek?) során kimélyítették az üregeiket és emiatt megváltozott az egész cucc geometriája. Sokáig nem elemezgettem ... cseréltem, most jó. A Lyukakat biztosan nem fogom betömni. Különösen azt nem, amelyiken a szimmeringek közé bekerülő olaj ki tud csorogni, mert az olajos féktárcsa az álmoskönyv szerint nem sok jóval kecsegtet. Nálam nem is nagyon van ideje berozsdálni ... ;-)
kb 50-55 km-re van tőlem a kacsó, és akikkel beszéltem kb 4-5 ember, csak rosszat mondott róluk. drágák és ha teljes felújítást kérsz, akkor sem cserélnek ki egy csomó kopó alkatrészt ami igazából rossz is és emiatt vissza is kell rendszerint mégegyszer vinni. nem azt mondom, ingyen hozzák viszik havonta 1-2* a cuccot háztól, de akkor is. anno kértem ajánlatot tőlük egy motorblokk hegesztésre, de mondom köszi de inkább nem...
Nem akarok okoskodni,de én pont az ellenkezőjét tapasztaltam...Mezőszilast inkább ne-drágák,ám a minőség nem az árat tükrözi ,és piszokul el vannak szállva magukkal..szerintem.
Igazából a kis rugókon van a hangsúly ha nem jó minőségű sosem lesz jó a fék ,de ha bemelegszik,mert beragadt ,akkor a rugók kimelegszenek és kinyúlnak ! Az is egy taktikai trükk hogy, ki kell pucolni minden port koszt mindenhonnan, és a kis lyukakat amik a szabadba nyílnak érdemes betömni FBS-sel, akkor sokáig jó a fék ,mert a víz nem tud bemenni a gép álltában és nem rozsdásodik a golyós rész ! Ezt már itt olvastam, a 3 szögletű betétekre esküsznek sokan !