Vennék egy kijelzőt az autómba, mert a nap megsütötte. Eladó azt mondta, hogy a lényeg, hogy RD4-es legyen a rádió típusa. Nos, erről hogy tudnék meggyőződni a legegyszerűbben? :)
Szóval, SZERINTEM az utaslégzsák akkor aktív, ha ül valaki az anyósülésen ÉS van akkora súlya, hogy az ülés érzékelje is. Például az én 9 éves, kicsit vékonyka fiamat ülésmagasítóval együtt sem érzékeli. Mindezt csak feltételezem, de vannak itt szakértők, ők majd megerősítik, vagy megcáfolják, amit mondtam.
A parking assistance-t külön gombbal tudod aktiválni-deaktiválni, ami valahol a hamutartó fölött lehet a középkonzolon.
Az automatic headlights funkciót a "Configure lightning" menüben állíthatod (bal oldali képen látszik is).
A "Self locking doors" opciót szintén a hamutartó fölött lévő lakat ikont ábrázoló gombbal lehet vezérelni. Ha röviden megnyomod, akkor be-ki zárod az ajtókat, viszont ha 5 másodpercig nyomva tartod, akkor aktiválod/deaktiválod az önműködő ajtózárást.
Az ESP rendszert is külön gombról vezérelheted a hamutartó felett.
Az "Automatic screen wipe" funkciót pedig az ablaktörlő kapcsolókarral kapcsolhatod be/ki, alulról a második állásban aktív, minden más állásban deaktív.
Pár hete van nálam a kocsi, eddig német menüje volt, megkaptam a cd-t és átállítottam angolra, most nézegetem részletesebben a menüt (az angolt értem is).
Azt látom, hogy van egy csomó inaktív menü a define vehicle parametersnél valamint a Status of functionsnél nem tudok állítani semmit, gondolom mert ahogy a menüpont neve is mutatja ez csak a státuszt jelzi ki. Talán máshol kell állítani? Talán ott ami inaktív? Pl. elég ijesztő, hogy az utas légzsákja inaktív (a műszerfal oldalán a kézi kapcsoló ON--on van)
Elég fontos lenne azt hiszem... Előre is köszönöm!
Persze nem áltatom magam, hogy helyreállt a gép, mert ez a hiba súlyos hiba. A legnagyobb baj, hogy szeptember közepén megyünk haza és vissza, az kb. ötezer km. Mert itt elszaladgálnék vele dolgozni meg rövidebb utakra, de nem szeretném ha Németország közepén Alsó-Senkiföldjén mondaná be az unalmast. Vagyis mégiscsak javíttatás lesz belőle. Vagy nem.
Az ajánlatuk: teljesen eltávolítják az egész részecskeszűrő rendszert, fizikailag is és a computerből is úgy, hogy soha többet nem lesz gond vele, mert nem lesz. Ezért persze kérnek egy rakat pénz, de örökre megoldják.
Aztán megkérdezte a csóka, hogy a műtét után takarékos vagy gyors legyen a kocsi. A gyorsat választottam. Érdekes, ezen lehet állítani? A legjobb persze a nagyon gyors és nagyon takarékos lenne, de ez nem volt sajnos opció.
Technikai segítség kellene. Nem tudom a nevét egy kütyünek.
Ez egy olyan nyomást vagy vákuumot mérő cucc, ami teljesen mechanikus. Olyan tányér forma és a bevezetett nyomás vagy vákuum hatására elmozdul a tengelye vagy rúdja. Ilyen volt pl. a zsiguliban, ami a vákuum hatására tudta állítani az előgyújtást. Sok ilyet látok pl. ipari elszívókon, kisebbet, nagyobbat.
Már kerestem nyomáskapcsoló, nyomásmérő, nyomásérzékelő néven az Ebay-n, de minden szart hoz, nincs türelmem 27000 cikket végignézni.