Sziasztok! 2000 évjáratú Suzuki Wagon R plusz kocsim van. Első ködlámpa vásárlás előtt állok már ki is néztem a ködlámpákat amiket vásárolni szeretnék. Kiszereltem a kocsiból a ködlámpakapcsoló helyére bedugott takaró gombot és úgy néztem mintha lenne ott egy foglalat amibe majd beledugom belecsatlakoztatom a ködlámpa kapcsolóját,ebből arra következtetek hogy szerintem be is van vezetékezve és valahol megtalálom a vezeték végét is. Csak annyi lenne a kérdésem hogy a ködlámpa kapcsolót amit veszek hogy ez relé ként is funkcionál vagy már gyárilag be van építve a relé?? Vagy ha nincs hova kell csatlakoztatnom. Vllaszokat előre is köszi.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Illetve egy magas üléspozíciójú autóra, roki vagyok, nehéz már az apróságokba beülni. A lényeg az, hogy kipróbáltam az Ignist és a WagonR+-t és a lábaim miatt egyszerűen nem tudtam helyesen beállítani az ülést. Még hátrébb kellene tolni mind a kettőben néhány centit. Szerintetek ez megoldható valamilyen módon? Természetesen nem szeretném megbontani az alvázat, vagy hegesztgetni a sínt. A vicc az, hogy az Agilában pont kényelmesen hátratolható az ülés, de az meg nagyon ritka, főleg a magyarországi nagypapák garázsában.
Szikével kivágod és kész. Van olyan utángyártott lámpa, amelyikhez egy-egy fekete gyűrüt is adnak. A kivágásnál figyelni kell, hogy szépen üljön a nyílásban a gyűrű, illetve benne az üveg.
Sziasztok, lejött az első lökös (2 csavar alul be volt rohadva, de nagyon), meglett a vezeték is a ködlámpához. A lökhárítón (még a régi fajta), ki van könnyítve a ködlámpa helyre, de fényezett az egész. Gondolom szikével szépen kivágom és kész. Vagy esetleg van valami különleges technika erre? Köszi szépen a segítséget még egyszer.
Végülis annyira nem került sokba, mert a kuplungot kedvezménnyel kaptam, így 77e helyett 38e volt. Egy kinyomó csapágy kellett plusszba, mert az tönkrement, mert fél villa nyomta csak... Luk-ot vettem bele 8e ft kedvezménnyel. A villa meg lett hegesztve, erősebb lett mint gyárilag volt! A szerelést egy barátommal csináltuk, így az nem került pénzbe.
A hűtővíz leeresztő csavaron éppen egy negyed fordulatot tudok tekerni, azonban se kép se hang, nem kezd el kifolyni. Nem akartam tovább erőltet, gondoltam inkább megkérdezem, hogy másnak is ennyit fordul-e. Ha igen, akkor gondolom el van tömődve és marad a hűtő aljába csatlakozó cső leszerelése?
Van egy nem kicsi problémám a G13BB motoros wagonommal!
Egyik napról a másikra el kezdett baromi kemény lenni a kuplungom, és felengedéskor erősen rángatott is az autó.
Én a kuplungra gondoltam, hogy a csillapító rugók nem csillapítanak, stb... Elhasználódott... Azt tudni kell, hogy kb egy éve lett cserélve, és kb 30-35e km között futott valeo! Elvittem egy 20 évig Suzuki szervízben dolgozó szakihoz, aki megerősítette a gyanúmat, ez bizony kuplung...
Mivel nem tudta vállalni, nekem meg munkaeszköz, így egy barátomnál aknán lekaptuk a váltót. Jó kopott volt, a kuplung, a csillapító rugók lötyögtek benne...
Ki cseréltük, a szerelő által ajánlott Sachs márkát vettem, teli áron 77400ft
Váltó vissza, olaj vissza, stb... A kuplung finom puha lett, rángatást alig éreztem a próbaút során! Másnap meló, a kuplung pedál egyre keményebb, ráengedésnél a kocsi megint rángat, a pedál darabos be nyomásnál, és kiengedésnél is. Szinte még rosszabb lett mint volt! A bowdent át olajoztam, könnyen jár, de a szerkezet már kifűzött bowdennél is kézzel nyomkodva olyan recsegősen jár... Mit ronthattam el?
Már korábban cseréltem rajta kuplungot, váltót is, eddig mindíg flottul ment...
Elég gázosak a kategóriák. Többek között azzal, hogy egy személyautó teherautóként is műszakiztatható egyéb feltételek mellett, de mégis B kaztegőriás jpogosítvány elég hozzá. Nem az a baj, hogy B jogsi elég, hanem az, hogy személyautót teherautónak lehet műszakiztatni.
bár most épp az hangolt le, hogy 9 személyes kisbuszt még vezethetek, 14 személyeset meg már nem. viszont ha a 14 személyesben nincs ülés, vagy csak 9, akkor ugyanazt a dobozt hajthatom. ennek így mi értelme... :(
Ez már ezer éve így van. Aki automatán tanult és vizsgázott, az nem vezethet kézi váltós autót. Fordítva viszont működik. Kézin vizsgázott vezethet automatát.
Most érdemes meghirdetni,amíg nincs fent jó,mivel ilyenkor lehet legtöbbet kihozni az árból. Egyébként 600-800e. Én is automatát használok tavaly vettem rohadt nehezen találtam olyat ami meg is felelt... (Félévig kerestem) De így is van benne 199e km, viszont nem rossz állapot. Viszik mint cukrot ennyiért is. Ugyanis fiatalok között rengeteg teszi csak automatára jogsit, terjedni fog. Zöld autón vizsgáznak,megszerzik,majd csodálkoznak zöld autók árain, amikor majd venni kell egyet, akkor szembesülnek vele,hogy manuálist nem vezethet, és akkor jönnek elő azzal az ötlettel,hogy benzines, vagy dízel automata.
Nekem teljes jogsim van automata-manuálisra is jó, viszont már nem nagyon akarok vezetni manuálist :D Szoktam,de ritkán,hogy ne felejtsek el váltani :D
Nem megvenni akarom, van egy automatám nekem is, ami lassan eladósorba kerül, csak a forgási sebességre lettem volna kíváncsi :) , vagyis hogy mennyi idő alatt viszik el, de ha még nem hirdetted meg, akkor nyilván még nem tudsz erről mit mondani.
Szomorú szívvel jelentem, hogy eggyel kevesebb WagonR+ rója az utakat - kis piros családi kocsink ugyanis a nyáron balesetet szenvedett (kánikulában egy kereszteződésbe megszokásból hajtott bele a kocsit vezető, balról hátulról belement egy másik Suzuki, így megpördült és az A oszlopát a kerítés állította meg - szerencsére a benne ülök némi zúzódással, de megúszták), felújítása gazdaságilag sajnos nem rentábilis. ;(
Ha valakinek donorautónak kellene, vagy lát benne fantáziát, az megnézheti a használtautón - ő az egyetlen bal oldalán sérült példány.
Az eddigi közreműködéseteket, segítségeteket köszönjük!
Te már próbáltál az adatlapján lévő email címre mailt küldeni? Mert ha nekem sikerült volna, akkor szerinted kérnék elérhetőséget? De azért köszönöm, hogy még vannak segítőkész emberek...