Sziasztok. Hideg motornál viszont nagyon jól húz. Mintha minden tökéletesen működne. Nektek is ilyen volt a lyukas kipufogótól? Inkább veszek,nem javittatom. Amúgy köszi a segitséget
Megoldódott a rángatás problémám 3000 ford. felett. A nagyon ajánlott, Brisk DR15TC gyertyákat kellett visszacserélnem az előtte benne lévőre (Beru valami, számára nem emlékszem) gyertyákra. Tökéletes működés.
Sziasztok! A segítségeteket kérném van egy Skoda Felicia Magic-em aminek a vezető oldali részén a műszerfal szélénél be szivárog a víz ha esik az eső hol lehet a hiba? A motorház tetőnél vagy a szélvédő szigetelésnél? Ötleteket várok ill megoldást a megszüntetésére !!! S.O.S !!!
Sziasztok ! Megvolt a gépsason a nagyszervíz, következne 1 alapbeállítás, csak van bennem 1 kis félelem, van rá esély hogy nem megfelelő kezeléssel kinyírják a járgányt vele?
Szia! Nekem is anno lyukasra rohadt a hátsó kipufogódobom, nem is egy 100-asnyi lyuk volt rajta. Én lecseréltem egy új dobra. Mit mondja, ha kilyukadt a rozsdától, akkor ne tudd meg hogy néz ki a belseje a dobnak. Csak annyit mondok, hogy egy fél vödör rozsdát és fémmaradványokat tudtam kiönteni belőle. Szóval szerintem ne gondolkozz a lyuk beragasztásán ill. beheggesztésén, hanem vegyél rá újat, mert ha most be is foltozod valahogyan, az már annyira szét van rohadva, hogy hamarosan újabb lyukak lesznek rajta. A kocsi erőnlétében amúgy nem tapasztaltam különösebb változást az új dobtól, csak halkabb lett. Nem kicsit. :) Bár kvázi sportos hangot kölcsönzött anno a lyuk neki. :)
Szerintem az a legjobb ha veszel egy új dobot... azért egy 100-as elég nagy méretű. Nekünk mikor szét volt rohadva a hátsó és középső dob a motor úgy csinált mintha nem kapna időnként gyújtást, nyomom a gáz és a rohadás eldugította a nyílást és a motorba semmi erő nem volt, gyorsításkor jelentkezett főleg... Gyanítom nálad is ennek a kezdete van!
De mondhatni nincs még sok rutinom úgyhogy várj meg mást is!
A hátsó kipufogódobomon nekem is van egy lyuk,ami már elég nagy!kb. 100ft nagyságu,az is csinálhatja hogy nincs nyomatéka?Hegesztessem vagy volna rá valamilyen speciális hő áló ragaszt?
Ahogy próbáltam a gombjait, csak annyit értem el, hogy felvillannak az indexek. De ezen kívül nem csinál semmit se. A riasztó aktív marad, és nem riasztja ki a kocsit. Lehet hogy ez csak az utót segíti megtalálni a tömegben?
A kocsinak én vagyok a második tulaja, előtte egy vidéki néni hajtotta állítólag, a km óra 103000-et mutatott megvételkor, de nem tudom ez mennyire mérvadó. Fél éve vettem a kocsit.
A hibakiolvasás megvolt nemrégiben, akkor kiadta a lamdbaszonda hibát. Akkor kitöröltük a hibát, visszamentünk 1 hónap múlva, és akkor már nem írta újra. Tehát lehet, hogy az a hiba csak bennemaradt még korábbról.
Teljesítmény mérést mindenhol csinálnak, ahol műszakiztatják is a kocsikat?
Több hete követem a fórumot, de csak első alkalommal írok ide!
Van egy 1999.12 havi Feliciám 1.3 MPI 50 KW-os motorral. Nagyon meg vagyok elégedve a kocsival, de néhány dologban a segítségeteket kérném.
A kocsi gyári riasztója csak a jobb oldali ajtókat nyitja ki automatikusan. A bal elsőt bezárva hagyja. A bal hátsóról nem tudok nyilatkozni, mert annak a mozgató motorja megadta magát. ez nálatok is így működik, vagy az én riasztómban van valami gebasz? Ha nálam van a hiba, hol kéne keresnem a problémát? Van a központi zárnak valami közpotja? Esetleg ha valaki tudna valamit mondani, hogy a gyári távirányítón a felső gomb mit csinál, azt megköszönöm! :)
Többször felmerült a motorhőmérséklet kérdés. Nekem télen stabilan tartotta a 75 fokot, most hogy jön a jobb idő, városban felmegy 90 fokra, de azt stabilan tartja. Most akkor érdemes cserélnem másfajta termosztátra, vagy ne foglalkozzak vele? A fogyasztásom most városban 7,5 körül alakul, városon kívül olyan 6,5-7 liter.
Más kérdés: a családunkban van még két favorit is, egy 89-es és egy 93-as évjáratú. Érdekes módon, amikor azokkal megyek, azok szebben gyorsulnak, mint az én Feliciám, pedig az enyém 70 lovas, míg a másik két autó csak 50. Más lenne a Feliciának a váltóműve, vagy a kocsim motorja nem tudja leadni esetleg a teljesítményt?
A hátsó kipufogódobomon van egy lyuk. Javítása már be van ütemezve. Egyesek szerint a lambda szondát becsaphatja a lyuk a dobon, mert így kisebb a kipufogócső ellenállása, és a szonda ezáltal fals értékeket mutat. Ez így visszavezethető a kevésnek tűnő teljesítményre?
Még volna 1kérdésem. Nem bír huzni az kocsi mint szokot,csak morog a motor és nem gyorsul ahogy kéne. Lpg-s,de benzinnel sem jobb a helyzet.Van benne már vagy 250ezer,de az olajat nem eszi. Itt mi lehet a gond?Ma tettem bele motor adalékot,de nem hiszem hogy a motorban van a hiba. Levego filtert kipucoltam,gyertyák jok (20000km-NGK), vezérmulánc nemrég volt cserélve. Ja,de hidegen viszont nagyon jo megy,de ahogy melegszik ugy veszti el az erejét!!!!
Hali skacok. No csak unikum, a sokat megírt kormányszitálásra!
Nekem is ehyén remegett a kormány 110-120- körül, erre tegnapelőtt még a műszaki vizsga előtt cseréltettem a hátsó kerék csapágyat, és a szerelő rokony kiszúrta a toronygumik, és csapágyak nem kicsi lógását. Ki is lett cserélve- és lőn csoda! Azóta úgy megy az úton mintha zsinóron húznák! Tehát ezt is érdemes számba venni, ha kormányszitálásról van szó!!!
Hali!Nekem is rossz a csom.tér-zár.Nagyon nem izgat,belülről még nyitható.Millió más hibája is van...Ráldásul ez az asszony kocsija,csak a csekkeket én adtam fel.:-(
Nekem is riasztós, központi záras, de ez nem függ össze azzal, hogy be tudod-e tenni a kulcsot vagy sem. Főként úgy hogy általában a csomagtér ajtót nem nyitja a központi zár, tehát nem is lehet köze hozzá.
Sziasztok! Továbbra is eladó 1.3MPI hez SKF vizpumpa 4db felni Continental gumival 165/70R13,3db Michelin175/70 R13 és egy darab sportlégszűrő betét(nem direktszűrő,hanem a papírszűrő helyére való)
Ugyanígy jártam most télen. Sokáig nem használtam, persze a hólé meg a felvert sós trutyi azért beleszivárgott, majd egyszercsak nem ment bele a kulcs, végül beleerőltettem, de elfordítani így sem tudom, így marad a belülről nyitós megoldás.
Próbálj belefújni csavarlazítót és hagyd pihenni egy pár napig, (esetleg ismételd meg többször) de semmiképp ne erőltesd, mert tönkremegy a zárbetét és esélyed sem lesz, hogy újra működjön (Én így jártam)
Láttam, hogy lehet kapni betétet, de elég nehézkes szétszerelni, ráadásul onnan kezdve kétkulcsos lesz.
Sziasztok.Azt szeretném kérdezni hogy ha van központi záram meg riasztom a kocsiba,az 5-ik ajtót csak az utastérből tudom nyitni???Kulcs bele sem megy csak kb. félig.Mi lehet a hiba?