Minden megoldódott. Elkeseredésemben mégegyszer tranzakcióztam és hibátlanul lefutott. A francia vissza is jelezte, hogy minden oké. Hát nem a legkellemesebb óráim voltak ezek.
Nem áll össze a kép. Vásároltam már nagyobb összegért is, nincs confirmed igény az eladónál. Májusban frissítettem a kártyámat, lejárt az időtartama, most 2010-ig jó. Talán valamilyen programhiba lehet valóban. De nem fogadja el a pénzküldési funkciót sem a PAYPAL-om. Amúgy én is OTP-s vagyok. A májusi kártyacsere előtt is és utána is már sokszor vásároltam, nem jelentkezett ilyen probléma. Egyszer futottam bele egy angol "comfirmed" igényes eladóba, de a PAYPAL od is elutalta a pénzt, más kérdés, hogy az eladó nem akarta küldeni az árut. Egyébbként ez francia eladó. Remélem tényleg holnap már működik rendesen.
Én is OTP-s vagyok, és kaptam már ilyen üzenetet. A megoldás az volt, hogy a kártyán legyen pluszban a fizetendő összegnél kb. 1000 Ft-tal több. Ha ez nem volt meg, az OTP többször visszautasította. Webkártya egyébként.
Nálam ez sem jön be, mert az egyik 10,600, míg a mésik termék átszámítva 2200 Ft. .. Remélem holnap reggelre megoldódik, mert én sem szeretnék 2negatívot.
Nálam is ugyanez történt ma. Pénteken még sikeresen vásároltam, de ma engem is ugyanez az üzenet fogadott. Én egyébként OTP-s vagyok, remélem a bank újranyitásakor megoldódik a probléma. Nekem pl. a bankkártya törlése majd újra felvitele nem oldotta meg a gondom. Most várok, mert többet nem tudok tenni...
Eddig sokszor vásároltam PAYPAL-en keresztül. Legutóbb sikeresen egy hete. A tranzakció tökéletes volt. Most vettem egy számomra fontos tárgyat és a PAYPAL nem fogadja el. A következő üzenet jön átutaláskor:" This payment cannot be completted because your credit card has been denied by your credit card issuer. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's costumer service departament. You may want to try using a different credit card or choose eCheck instead."
Nem akarom elveszíteni az üzletet, mit tudok csinálni. Akár magánba is tront@freemail.hu.
"adod hanem az alkérdéseknél csillagokat is kell adnod amiben pont olyan kérdések vannak minthogy a kapcsolat minősége, szállítási feltételek, szállítás gyorsasága stb. Na ezek a csillagok is látszanak az eladónál ha megnézed az adatlapját."
Azt tudom, de úgy lenne jó, ja az értékelés alatt közvetlenül látszana, hogy pl. kommumikáció=1.
Van egy két tippem amit alkalmazhatsz (én is ezt csinálom) Megadod a + t, viszont az értékelést ha német eladóról van szó írjad angolul amiben minden problémádat leírod. Az értékelésnél különben nem csak a + adod hanem az alkérdéseknél csillagokat is kell adnod amiben pont olyan kérdések vannak minthogy a kapcsolat minősége, szállítási feltételek, szállítás gyorsasága stb. Na ezek a csillagok is látszanak az eladónál ha megnézed az adatlapját.
Ebben csak az a szomorú, hogy az ember valóban nem mer negatívot adni, nehogy visszakapja, innentől kezdve az értékelések nem a valós képet mutatják. Milyen dolog már az, hogy nem akarja annyiért adni, amennyiért elkel, és ráadásul még ahelyett, hogy ezt nyíltan megmondaná, még ködösít is.
És hányszor, de hányszor van, hogy bár késve, de megkapom az árut, de szívem szerint negatívot adnék, de minimum semlegest, de nem teszem, nehogy visszakapjam.
Kár, hogy csak százalékosan lehet látni, amikor osztályozzuk, hogy milyen a termék, mennyi idő alatt kaptam meg, milyen a kommunikáció, és az nem látszik az értékelés alatt a konkrét termék felett az értékelésnél.
Mert szerintem egy üzlet nem egyenlő azzal, hogy a vevő fizet, az eladó küldi. Ebben benne van pl. olyasmi is, hogy igazmondás. Hiába kapom meg az árut, ha közben a kérdéseimre utólag kideríthetően nyilvánvalóan igaztalan válaszok jönnek, arra az üzletre már keserű szájízzel emlékszem, tehát már nem pozitív. De ha leírom, akkor visszakapom. Mit is? HOgy azonnal fizettem? Erre mit lehet adni?
valami ilyet akartam magam is irni, de aztan kitoroltem szegyenlosen (mi a konkret gond, kuldje csak el olcsoert, majd megegyezunk!!) : D
Ertesits minket a fejlemenyekrol! ez alol nincs kibuvo, valaszt kell adjon, ha nem akar hazugsagban maradni. A "gond" csak az, hogy nem erdekli,ha elotted leirja magat, mert tudja, nem tudsz neki milyen jogcimen negativot adni, illetve fizikailag tudsz, de az az o megiteleset sokat rontani nem fog, neked viszont tobbet art az o negativja!
Írtam neki egy levelet, kíváncsian várom, hogy mit fog lépni... Természetesen köszönöm válaszaitokat!
Hallo,
erstens möchte ich Sie bitten, ganz genau, detailiert zu beschreiben, was Sie unter 'defekt' verstehen. Was für Probleme gibt es mit dem Laptop? Da ich mich ab nächste Woche in Bochum befinde, könnten Sie mir den Laptop auch persönlich zeigen. Da Sie in der Artikelbeschreibung diese wesentliche Information nicht angegeben hatten, sind wir hoffentlich darin einig, dass der Preis selbstverständlich gesenkt werden soll.
Hoffentlich können wir die Sache ohne den Einbezug äuserer Hilfe erledigen.
Bitte um schnelle Rückmeldung und die detailierte Beschreibung.
M.f.G.
Hallo......,
először is arra kérném, hogy írja le egészen pontosan, részletesen, mit ért az alatt, hogy defektes. Mi a gép hibája? Mivel jövő héttől Bochumban tartózkodom, személyesen is meg tudná mutatni a laptopot. Minekután ezt a fontos információt nem közölte a kiírásban, ért.szerűen csökkenni fog az ár.
Remélhetőleg minden külső segítség bevonása nélkül rendezni tudjuk ezt a helyzetet, ügyet.
Várom mihamarabbi visszajelzését és a pontos leírást.
Tegnap az egyik leütöttem egy laptopot viszonylag jó áron az eladó egy 260 feedback körüli 100%-os seller. Az aukció lezárását követően időrendben a következő leveleket kaptam, elég pongyola, távirati stílusban:
1.)
15:49
Dear,
Hallo,waeare schoen wenn sie mir mitteilen koennen ob sie auch die rechnung bezahlen koennen Mfg
2.)
18:38
Dear,
Hallo leider ist das Laptoop defek,wusste ich nicht, sorry
3.)
18:48
Dear kotros,
Hallo.Leidr ist das Teil defekt
Ma reggel pedig a következőt:
07:14
hallo, BITTE Kein GELD Schicken GERAET ist DEFEKT !!!!! ist mir heute Morgen leider runter gefallen !!!
Számomra elég érdekes... Van esetleg bármi módja, hogy kiderüljön az igazság, vagy törődjünk bele, hogy nem akarja ideadni ammenyiért elkelt és le akar rázni minket?
Először csinálnod kell egy seller accountot, ott megadod a szükséges infókat magadról, köztük a PayPal-os e-mailedet. Ha a fizetés módjának a PayPal-t jelölöd be, akkor amikor a vevőd a Pay Now gombra klikkel, akkor akkor az átviszi őt a PayPal-ra, és automatikusan a Te PayPal-os címedre végzi el a küldést. Azt kell bejelölni szállítási célnak, ahová szálítani akarsz. Európát is ketté veszi. Van Európa, és külön az EU. Legalábbis a németen.
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha szeretnék eladni akkor a SERVICE mit kellene bejelölni, ha pl. világszerte vagy csak az EU-ban szeretnék postázni. Ez lenne az első eladásom és ezeket még nem tudom. Ja a legfontosabb!! Ugye Paypal számlára fog jönni a zsé? És csak az az ár ami az EBAY-es vagy postaköltséggel együtt? De hogyan tudja a vásárló, hogy mi az én paypal számlaszámom? Ezt meg kell majd adnom vagy hogyan van?
Lenne egy kérdésem, ha el akarok adni a .de-n, de a .com-on regisztráltam akkor eu-ban vagy dollárban fogja levonni a jutalékot az ebay?
Ha van eu-s devizaszámlám inkább annak a számát adjam meg vagy a sima forintosét vagy mit javasoltok, ha jóltudom dombornyomott kártyát kell igényelnem, adjatok tanácsot.
Bocsi, már venni vettem egy csomó mindent, de el még nem adtam, lehet értelmetlen dolgokat kérdeztem, hogy állnak a németek a magyar eladókhoz, van vmi tapasztalat?
Azt tudja valaki, hogy miért van az, hogy ha a com-on indítok listázást, az kb. 30 percen belül listázódik, a kereső megtalálja stb.
Ellenben, ha a németen listázok, akkor kb. 24 óra, mire lesz belőle a nagyközönség előtt látszó áru. mert az szép dolog, hogy más van item numbere, de ki az aki termékszámra keres?
Alapban a .com-on vagyok regisztrálva, de az olyan cuccokat, amit az USA-ba úgy sem küldenék, és alapban német vevőkre gyúrok, a németen hirdetem meg. Vagy ez úgy van, hogy elküldi a listázási kérésemet a com-nak, az meg valamikor visszaigazol, mert a com az "anya" Ebay-em.
A legtöbben bankkártyával használják a PayPal-t, és a PayPal a kártyát terheli, az már csak egy banki technikai dolog, hogy a bankkártyához bankszámla van rendelve. Nem jó keverni a kettőt, mert van olyan ország, ahol a PayPal közvetlenül a bankszámlát is tudja terhelni, és elképzelhető, hogy valamikor Magyarországon is lehetőség lesz erre. Amerikában most sem mindegy, hogy bankkártyát vagy bankszámlát terhel a PayPal, még akkor sem, ha a kártya ugyanahhoz a számlához van rendelve, ugyanis a bankszámlás tranzakció (eCheck) átfutási ideje sokkal több (2-4 nap).
"PayPal-os kártya" ? Mit is jelent ez pontosan? Van nekem is azonosítóm, és rendszeresen vásárolok is. Természetesen mindig PayPal-on fizetek. Ekkor megterhelik a bankszámlámat. Arra gondolsz, hogy van egy külön bankszámla amire utalsz amikor kell,és ami használaton kívül üresen áll?.....Ezt nevezed PayPal-os kártyának?...