Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mumtaz Creative Commons License 2009.07.07 0 0 3620
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ugyan más téren szerzett szerelési tapasztalattal egy klíma kompresszorban lehet tömszelencét cserélni? Vagy nagyon speckó célszerszámok kellenek hozzá?

Komkrétan egy '97-es Vectra B azt hiszem DELCO gyártmányú kompresszoráról lenne szó.
Medve_V6 Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3619

A tisztítást illetően csak egy ilyen aerosol-os cuccal fertőtlentettem le, korábban úgy tájékoztattak, hogy elég lesz. Bevallom, valóban nem fordítottam kellő figyelmet rá :-/

 

 

a cső nem deformálódott, a csőgörénnyel végül ki tudtam takarítani úgy tűnik, mert mostmár kifolyik a víz rajta...

 

köszönök minden ötletet!

 

 

ezt a levegőfel megfújom dolgot még megpróbálom...

Előzmény: Törölt nick (3618)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3618
Leginkább két verzió van, a cső eldugult valami trutyival ami általános főleg ha van pangó rész a kivezetésnél és/vagy a cső deformálódott (összenyomódott vagy megtört főleg kanyarban ha van )
A kifolyó oldalról próbáld meg kifújni, a másik végére tegyél rongyot hogy ne fröcsköljön mindent össze ha netán kilő a trutyi.
Ha sikerült, akkor valami tisztító, fertőtlenítővel érdemes átmosni a csövet, és nem elhanyagolni legközelebb a klíma tisztítást  ...
Amúgy itt tényleg off :D
Előzmény: Medve_V6 (3615)
raider Creative Commons License 2009.07.03 0 0 3617
Esetleg levegővel kicsit megküldeni? pl. biciklipumpa, vagy hasonló?
Előzmény: Medve_V6 (3616)
Medve_V6 Creative Commons License 2009.07.03 0 0 3616

Ez mondjuk vicces, most nézem hogy az autó-motor fórumokba írtam, szóval itt nem annyira fog senki segíteni nekem épületgépészetben...

 

elnézést :D

Előzmény: Medve_V6 (3615)
Medve_V6 Creative Commons License 2009.07.03 0 0 3615

Sziasztok,

 

elnézést, ha már volt, nem olvastam végig a topicot.

 

Adott egz split klíma beltéri egysége, bekapcsolás után kb negyed órával a beltéri egységből elkezdett csöpögni a kondenzvíz. Lekaptam a burkolatot, és azt láttam, hogy a hőcserélő alatti gyűjtő műanyag egységbe (a nevét nem tudom, nézzétek el nekem) áll a víz, és tulajdonképpen túlfolyik...

 

mintha el lenne dugulva a kondenzvíz elvezetője... próbáltam csőgörényt végigtolni rajta, de túl puha a cső, ami a beltéri egyésg mögött van, a csőgörény nem fordul el benne.

 

Szegény ember vízzel főz, így péntek este egy LAN kábelt próbáltam belevezetni, egy darabig ment is, aztán megakadtam... :-)

 

kérdésem az, hogy nem szokott előfordulni olyan, hogy belemászik valami bogár, pók, bármi, majd megdöglik ott bent, és emiatt nem megfelelő a kondenzvíz elvezető áteresztő képessége?

 

Megnéztem a kondenzvíz elvezető végét működés közben, csöpög belőle valamennyire, de ezek szerint nem eléggé. Tavaly gond nélkül működött a klíma, nem volt probléma vele...

 

 

nincs valami ötletetek, hogy

- mivel tudnám kitakarítani (valami csőgörény light...)

- illetve mitől dugulhatott el? (normál helyen levő lakás, semmi extra poros környezet, vagy ilyesmi, amitől a por megülhetett volna benne...

 

 

az egy dolog, hogy kicsit nehezen viselem a meleget, de szeretném megoldani a gondot. Kihívnék akár szerelőt is, de ő mit tud csinálni vele???

 

Köszönök előre is minden ötletet...

xmbela Creative Commons License 2009.06.30 0 0 3614
Örülök,hogy elégedett vagy. ;-)
Előzmény: Paco155 (3611)
xmbela Creative Commons License 2009.06.30 0 0 3613
A kompresszor pontos típusának ismerete után,magánban mondok.
Előzmény: tom30 (3610)
LeMoLeMo Creative Commons License 2009.06.30 0 0 3612

Üdv!

Hasonlot tapasztalt már vki? ez normális működés?

Klimát bekapcsolom, hűt, eddig oké. Viszont a klimakompresszor sűrűn be és ki kapcsol. Van ugy, hogy 20-30 másodpercenként is.

Előző autómnál nem volt ilyen jelenség.

Szerintetek?

 

 

Paco155 Creative Commons License 2009.06.29 0 0 3611
Béla!

Egyelőre minden rendben, tökéletesen hűt. Kellett is nagyon a párátlanítás ebben az esőerdei klímában.....
tom30 Creative Commons License 2009.06.28 0 0 3610

Köszi!

Árat mondasz?

Előzmény: xmbela (3608)
innovo___ Creative Commons License 2009.06.28 0 0 3609
Helló!

Safrane-ban lévő Sanden kompresszor bekapcsolásnál handosan csattan. Mit lehet vele tenni?
xmbela Creative Commons License 2009.06.27 0 0 3608
Keress meg,ha kell tekercs,vagy kompresszor.
Ha kitudod úgy fordítani a kompresszort,hogy lehúzató hozzáférjen,akkor megcsinálható töltve is.De ha eltöröd a csövet,akkor az kellemetlen lesz.
Előzmény: tom30 (3606)
xmbela Creative Commons License 2009.06.27 0 0 3607
Ha zárt rendszerből ment be az olaj,akkor jó.
De ha egy pohárból szürcsöltették be egy csövön keresztül,az elég nagy hiba.
Előzmény: Törölt nick (3604)
tom30 Creative Commons License 2009.06.26 0 0 3606

Sziasztok!

G astra klimaba szivattyúba kellene mágnes tekercs vagy komplett bontott szivattyú is jó lenne.

Delphi rendszerű, 1.8-as, 1998-as.

Ha tud valaki segitsen.

Esetleg tudja valaki hogy házilag lehet e cserélni? Mármint, hogy a gáz leengedése nélkül megoldható e.

Köszi!

Tamás

Törölt nick Creative Commons License 2009.06.25 0 0 3604
Oké akkor ebben is tévedtem :) de legalább annyiban nyugtass meg hogy olyan lehet hogy az olajat csővel vákumozták a "színezett olajat " meg valami töltővel nyomták bele.
xmbela Creative Commons License 2009.06.25 0 0 3603
Az UV festéket is úgy lehet tölteni,mint az olajat,hiszen az színezett olaj.Tehát azt sem lehet betölteni,ha már fel van töltve.Azaz,hogy elméletileg lehetne,de ebbe ne menjünk bele. ;-)
Előzmény: Törölt nick (3601)
blueye Creative Commons License 2009.06.25 0 0 3602
Tudtok Budán olyan klímást aki ilyenkor is nyitva van?
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.25 0 0 3601
Bocs, igaz lehet. Az uv folyadékot töltötték gáztöltés után egy hengeres kinyomóval, az olajat szívatták egy csövön keresztül egy kis edényből.
xmbela Creative Commons License 2009.06.24 0 0 3600
Ott már van kondenzvíz.
Megnézted a csövet?
Előzmény: Freezer2 (3597)
xmbela Creative Commons License 2009.06.24 0 0 3599
Ennél azért több infó kellene.Vagy a VW szám,vagy a kompresszoron található matricáról a 4 számjegyű típus.
Előzmény: jocef1 (3596)
xmbela Creative Commons License 2009.06.24 0 0 3598
Töltés után nem hiszem,hogy tettek bele olajat.Esetleg bemosatással lehetne,de ha vákuumolva volt,akkor egyszerűbb lett volna,akkor bejuttatni.Így az első mondat lép életbe.
A lefejteni tudó gépek külön választják az olajat,az nem kerül bele a belső tartályba.Vagy digit mérleg méri,vagy egy skálán kell leolvasni a mennyiségét.Értelemszerűen annál a mennyiségnél többet kell betölteni,mint ami kijött.
Tapasztalat. ;-)
Előzmény: Törölt nick (3595)
Freezer2 Creative Commons License 2009.06.24 0 0 3597

Szeva!

 

Megmértem a bejövő levegőt és 7,2 és 7,6 közötti étékeket mértem!

Előzmény: xmbela (3588)
jocef1 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 3596
Sanden SD7H15  használható kompresszort keresek GolfIII. ba (enyém ereszt,nem a tömitésnél).  leo39@freemail.hu
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 3595
Még egy dolgot nem értek. Amikor leszívatták a gázt és utánna újra feltöltötték, utánna töltöttek olajat. De igazából nem látszott hogy jött volna ki belőle olaj. Hacsak nem a vákumoláskor. Gondolom a leszívott gázal a palackba nem ment bele. Honnét állapítják meg hogy mennyi olajat kell pótolni a rendszerbe?
xmbela Creative Commons License 2009.06.20 0 0 3594
Mindhármat használják autóklímában.
A PAO előnye,hogy nem higroszkópikus.A gyártója szerint ez mehet a másik kettőhöz.De azok nem kompatibilesek egymással.Lehet csak marketingfogás,mert még nem hallottam ebből adódó hibát.
Előzmény: Törölt nick (3593)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.20 0 0 3593
Köszi megnyugtattál. Még egy kérdés, olajal kapcsolatban. Valaki mondta hogy ez amit nekem betöltöttek az észter olaj és a járműklímába Pag vagy Pao olajat használnak. A kettő az keverhető? És mit változtat az egyik a másikhoz képest?
xmbela Creative Commons License 2009.06.20 0 0 3592
Semmi gondja nem lesz.
Előzmény: Törölt nick (3591)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.20 0 0 3591
Sziasztok! A következő lenne a kérdésem. Sandem Sd7 kompresszor lett tavaly a járműbe beépítve. Akkor a szerelő valami Rlh 46 os olajat tett bele. Tudom mert meg van a flakonja. Most viszont ellenőrzéskor szevízbe 68asal pótolták. Okozhat-e ez gondot és van valami szerkezet amivel lelehet az összes olajat szedni és frissel feltölteni?
newToBug Creative Commons License 2009.06.19 0 0 3590
Sanden SD-709-es kompresszort keresek működőt. Citroen XM-be.
Vagypedig valakit, aki fel tudja újítani (tömítéseit cserélni kell).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!