Tudom, hogy poénból rakod be, de mondjuk nézem én ezeket naponta. Én is poénból írtam, hogy sztahanovista vagy, mert a nagyokosok szerint igencsak nagy szívás lesz nálatok, meg a többi szerencsétlennek, akiknek kint kell lenni bajt, hibát elhárítani. És hát azt írtad mindig, hogy imádod a telet, meg nem félsz a hidegtől, meg hogy essen már a hó. Na erre gondoltam, hogy biztosan :DDDD bevállalsz majd egy olyan beosztást, amiben 2 hétig napi 20 órában kint lehetnél a hóban fátfágni, hóból menteni és hasonló :DD számodra ínyenc dolgokat. Bocsex, ha megbántottalak, nem akartam ilyet tenni.
Sziasztok! Ma vittem próbaútra a gépet, de kb 1 km megtétele után elkezdett leolvadni a hó a frissen összerakott derékszöghajtásról. Megtapogattam, kézmeleg volt, a másik oldal pedig továbbra is havas, tehát csak az új összerakás melegedett, és nem is volt bekapcsolva az első hajtás. Továbbmentem, ennél jobban nem melegedett, de kicsit aggódom emiatt.
Nem nem! Kisfülkésben a vezértömbön van egy un. antislip ami a hidraulika munkahengerben levő nyomást érzékeli ha pl leengedett ekével ágaskodni,majd kaparni akar a gép..ekkor emel egy picit az ekén.
Hát ha kisfülkés 80-as ra gondolsz akkor a fülkével kapcsolatban anyit tudok javasolni,hogy elég jól nézd meg a fölke minden porcikályát mert hihetetlen mód el tud rohadni a fülke.Én már láttam olyat ,hogy nagyon jónak nézett kia festés és alatta meg totál rozsda volt az egész.Hát a szerkezeti dolgokra meg ha nem értesz hozzá akkor érdemes vinned valakit aki ért hozzá.
Hát ha ilyen olajos a hátulja akkor ott a munkahengert kell megnézni mert való szinü az lessz a hunyó,vagy egy csőnél szivárog ami csatlakozik a hengerre.A kisfülkés tapasztalatom az ,hogy a fülke szeret szét rohadni meg nagyon kicsi benne a hely............de persze ennek is vannak előnyei is.
Annyit szeretnék hozzá tenni, az nem a szlipp, hanem erő-helyzet szabályzó. :) Én meg elfogadnám az enyébe ha lenne, sokkal jobb-könnyebb vele szántani.
Helló.Szerintem ha a fülke alatt a váltórészénél olajos akkor ott való szinű a hidraulika engedi az olajat.Ha rajta van a szlipp rendszer akkor onnétt vagy a munkahengertől jöhet az olaj,a hidraulika olaj.Ez egy ilyen látatlanul adot tanács de azért jobban meg kell nézni.Ja egyébként ha van rajta szlipp és már nem mai a gépezet akkor a szlippet jobban jársz ha megröpteted,mert ha bálázol akkor az okozhat hihetetlen nagy meglepetéseket.Görbe kardánra gondolok.............ez az én véleményem.