Üdv!
Tudna valaki segíteni képekkel v. linkel EGR szelep kitakarításában - elsősorban kiszerelése lenne a lényeg-
Bonyolult vagy van vmi trükk amit tudnom kéne , hogy meg tudjam csinálni?
2007 1.9 pdtdi
Előre is köszi.
Hejj, ha a vasaló egy bézs belsős Elegance lenne...nekem meg lenne értelmes indokom, hogy miért is vegyek ekkora autót amikor kapok céges kocsit....máris lenne egy vevőd :-) feltéve hogy Te is megtalálod az utódot.
De ha meglesz, akkor azért majd szólj!
Nem tudom, van-e ember ezen a bolygón, akinek megadatott az, ami nekem: egy 31 éves újautót kaptam két napra, teletankolva. Nem is akármilyet. Tovább »
"Megéri ilyen autót vásárolni?" Én nem bántam meg.
"Hálás jószág?" Igen
"Szerintetek hol érdemes inkább autót venni?" Szerintem jól át kell nézni. (bár idehaza én még nem láttam normális használtautót, főleg az említett korban)
"Illetve a Németországi autóvásárlásnál adja magát a kérdés, hogy ez a típusú milyen környezetvédelmi besorolásban van?" Azt hiszem 3.
(Szerezz egy utódot nekem a vasaló helyett, és viheted az enyémet. Állítólag szuperqrvajó állapotban van.)
Egy kis segítségre lenne szükségem. Már lassan egy éve nézelődöm az autók között. Elég sok helyen tájékozódtam és arra jutottam, hogy Skoda Superb lesz az én autóm :)!
Abból is a 2002-2006-os évjáratú, 1.9-es, 96 kw, 131 lóerős motorral rendelkező tetszi, meg erről is hallottam a legtöbb pozitív véleményt.
Most a Ti véleményetekre lennék kíváncsi. Megéri ilyen autót vásárolni? Hálás jószág?
Azt találtam ki, hogy Németországból fogom behozni az autót, mert ott talán 1 fokkal jobb utakon futott és talán nagyobb az esély valamivel, hogy a valós kilométer legyen benne.. Erről mit gondoltok? Szerintetek hol érdemes inkább autót venni?
Illetve a Németországi autóvásárlásnál adja magát a kérdés, hogy ez a típusú milyen környezetvédelmi besorolásban van? Ebben esetleg tudnátok segíteni?
Irány egy diagnoszikai szakember! Javaslom Donit. De, mindenesetre olyan szakembert keress akinek nem csak eszközei vannak, hanem jó nagy tapasztalata is és nem csak az online tudásbázisból dolgozik!
Hello, ez első körben OCTINFO-nak szól, de mások is segíthetnek..., honnan induljak el...
Adott egy 2006.12 havi SKODA SUPERB 2.0 PDTDI BSS a motorkódja...
az a jelenség ami már többször előfordult, hogy megyek az autóval, megállok és a következő indításkor világít az ESP lámpa... megyek vele, megállok, aztán nem gyulad ki ujra... az elmúlt 2 hónapban legalább 3x eljátszotta velem, olyan is volt, hogy miután elindítootam és világíytott, megállítottam a motort, vártam 1 percet és indítottam, akkor már nem világított. Illetve pénteken volt érdekes, mert reggel 9-kor leállítottam az autót, ott állt egész nap, délután 5-kor amikor indítottam, akkor ESP világított, illetve a Climatronic nem kapcsolta be a klímár, a kijelzőjén nem is mutatta a külső hőmérsékletet, csak --- jel volt, a klíma nem kapcsolt be, csak a külső levegőt fújta... mentem vele 5 km-et, utána felakasztottam a VAG-COM-ot, első körben lementettem a hibakódot, kitöröltem, aztán autoscan - megint dobott 2 hibakódot, majd azokat is mentés után töröltem, azóta jó...
------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3U0-907-044.LBL Part No: 3U0 907 044 A Component: CLIMATRONIC S B5 C 2004 Coding: 17000 Shop #: WSC 73430
1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 49-10 - No Communications - Intermittent
------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: None Part No: 1U0 035 156 F Component: Radio YD5 0003 Coding: 00401 Shop #: WSC 73430
No fault code found.
End -------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gyakorlatban nálam 0,2-0,3 bar eltérést már jelezett!
Elve: A rendszer a kerék forgási sebességét figyeli, ha az egyik kerék többet forog a másik kerekeknél (mert csökkent az átmérője) akkor nyilvánvaló, hogy laposabb! A gomb hosszú lenyomásakor lényegében (sípolással) a kerekek közti különbséget nullázod. Gond akkor van, ha mind a 4 kerék egyszerre válik defektessé és ugyanabban az ütemben csökken a nyomásuk. Ez marha ritkán fordulhat elő, mega pech.
A másik hibás jelzés télen fordulhat elő (saját tapasztalat), amikor csak az egyik oldali hajtó kerék megy jégen és az sokszor kipörög ekkor is bejelezhet.
Jól csinálod, de mivel az ABS kerékfordulat-jelét használja a rendszer, jelentős eltérésnél jelez csak (amennyiben jól gondolom, gyakorlati tapasztalatom nem sok van a rendszerrel).
...bár nem ismerem az autót, de a 3.0Bar-t kicsit sokallom, én egy darabig jártam ennyivel az Octiban, de ha keresztül mentem egy húszason akkor megmondtam, hogy fej, vagy írás... pedig sima 195/60R15-ös abroncsok voltak rajta...
A guminyomásjelző nekem eddíg még nem mukkant egyet se... Szépen lemegy a guminyomás, sehol semmi jelzés, figyelmeztetés. Mivel elég ritkán ellenőrzön a guminyomást, gondoltam ez a megoldás majd segít trehányságomban. Ez a kütyü nem erre való?
Gumicsere, felpumpálva, sípolásig nyomom a gombot... Lehet nem jól csinálom?