Na kicsit átalakitottam a lapot de azért szerintem elég amatör dehát a wordben nagyon nem tudom megcifrázni a dolgokat:(( de ha tudtok anyagokat küldeni hozzá akkor küldjetek...
Nem kell túllihegni, ricsosz, elég magas labdának éreztem, nem hagyhattam ki! :)
Meg egyúttal figyelmeztetni akartalak, hogy ez egy nyilvános fórum. Az ilyesmit én inkább emilben beszélném meg, mert itt olyasvalaki is olvashatja, akinek nem volna muszáj.
Nem tudom ön kicsoda ... de akkor tisztázzunk pár dolgot...
Nem tudom ismeri e ön azt a Velorexet...
De:
Azon rengeteg munka lenne ha rendes gépet akarok csinálni mert:
- eredeti ponyva kéne rá.. kb 50-70 eft.
- Eredeti festés kéne rá.. kb 15-25 eft
- Eredeti uj gumik kénének rá kb 15 eft
- Belö teret rendbe kéne rakni kb 20 Eft
- Motor + villamosság ... kb 40-50 Eft
Ezek saccolt árak... ennél csak több lehet kevesebb nem hinném...
ez ha jol számolom kb 200 eft körül van ha hozzáveszem még 200 ért amiért hirdette akkor 400 eft ben van... annyiért meg veszek egy ritka hollo 250 es et vagy egy elsö generácios 175 ost...
Tehát annyíit nem ér még a 80 ezer is sikitós...
Hisz 300 eft ért már tökéletes gépet adnak amihez hozzá nem kell nyulni...
lehet mérlegelni...
Ezért mondtam amit mondtam.. de ha ugy gondolja kedves Hölgyem szivesen elmegyek Önnel megnézni és elmondom mik a hibák ...
Szégyellje össze magát ricsosz úr, mert figyelek én itten, mint bigbráner, tisztességtelen piaci eszközök alkalmazása miatt jelenteni fogom magát a Gazdasági Versenyhivatalnak, és mostantól jöhet könyörögni nekem hason kúszva, hogy adjam oda 250-ért, de még a mihaszna cimboráinak is Jawa-főtengelyeket vagdosok a fejéhez, hogy a páros lábuk se éri a földet!
Arra a "bilire" mondjál már egy árat.
Küllő ügyben lenne még egy kérdésem :
Megkérdeztem a Csatárit de ő csak horganyzott küllőt tud csinálni elég borsos áron.
Szereztem egy helyet ahol tudnak 4-es menetet mángorolni és valószínű azt az utat választom, hogy veszek 18"-os felnihez való küllőt méretre vágom és meneteltetem.A kérdésem hogy milyen hosszú a küllő pontosan mert csak úgy tudtam kiszedni a régit hogy elvágtam.Érdekel a teljesen egyenes és a 45°-ban hajlított végű küllő mérete.
Grant : Reggel elfelejtettem mondani, hogy hétvégén összeraktam a blokkot és próbából beraktam a helyére. Az első és hátsó lánckerék nem igazán volt egy síkban. A hátsó lengőkar hézagoló alátéteit mind át kellett raknom a jobb oldalra és így már kb jó lett.Ez normális dolog vagy el van hajolva esetleg a váz vagy a lengőkar.
Erre utaló jeleket viszont nem találtam.
Ez a gyújtásfedél leítása volt ha viszont a blokkfélfedélre gondolsz akkor azt bonyolult leírnom inkább holnap hozok egy mintát.
Holnap reggel jó természetesen.
A fedél egy "bili"-szerű forma. Ahol a kábelek kijönnek belőle ott egy csavaros fülecskével van a kábel mozgás ellen biztosítva és szivaccsal körbevéve a por bejutását megakadályozandó.
Az egész bilit a dinastarterra egy szummajel formájú drót rögzíti két végén karikára hajtva. Ha nézed a dinastartert akkor a palástján egymással szemben van 2 db kiálló pöcök, oda akad be a drót két karikája.
Az eredeti cseh modellen volt néhány módosítás amelyet be kellett vezetni, hogy Magyarországon is típusbizonyítványt kapjon. Ilyenek:
A megvilágított rendszámtábla. Ezért került föl a Skoda rendszámtábla világító egység a hátsó kosáron a felerősítésére szolgáló nyúlvánnyal együtt.
A belső visszapillantó tükör.
Emiatt viszont az eredeti kivitel osztott biztonsági üvegből készült ablakát egyrészes plexiüvegre cserélték a magyar változatban. A jobb kilátás érdekében. Ez később a cseh modelleken is megjelent.
Ricsosz: légyszi küldd el nekem ezt a két képet (úgy, hogy innen a fórumból mented le) sajnos nálunk a smartfilter miatt nem lehet látni őket.
Osztott ablak: képen láttam ilyet, de Te is tudod, hogy a Velorexek esetében a műbőrkasztnik közül sok otthon készült, tehát annyiféle változat van amennyit csak akarsz.