Négy év után nemigen szokott elöregedni, ha normálisan van tárolva. 6 év után igen, de hat év alatt meg azért csak elmegy vele az ember 30-40e km-t. Azalatt pedig rövidebbt fékez, csendesebb, komfortosabb, és nem csak szárazon, hanem főleg vízen. Én most vettem gumit a Jagre, egy szabad szemmel is jól látható összegért, és az egyik legfontosabb szempont a vizes úton való viselkedés volt: száraz úton nem akkora etwasz megállni...
Lehet, hogy a nyárim a helyes tárolás miatt bírta ilyen jól?:-) Igazából elmegy még 1 nyarat, nem repedt, nem huplis, mintázat is bőven jó. Majd csinálok 1-2 vészfékezést, hogy mit csinál.
Érdeklődnék ,hogy w203-hoz (kézi 6seb.) milyen kuplungot szoktatok javasolni + lendkerék ? /eredeti egyértelműen előnyben,de a keresőbe azt nem adja be csak valeo meg egy másik fajtát, azt nem is ismerem /
Egy kis "örömhír"... :) bővült a családunk, és ezáltal valamilyen szinten a fórum is egy újabb Mercedessel! W140 400SE (420) :)
Amit röviden tudni kell... A belső olyan mintha új autó lenne, a külső viszont bőven törődést igényel... Egyenlőre ennyit tudok róla mondani, aztán majd kiderül...!
Na ez jo hir. A tomitogumi beszerezheto kulon? Elkezdett parasodni a lampam. Illetve festheto valamivel? Lattam gyari lampat fekete gumival es elegge bejott, es akkor mar a fustos index is illene melle...
Elvárható, és némelyik tudja is, de nagyon nem mindegy, hogyan van tárolva.
Gondolok itt elsősorban a téli gumi tárolásra nyáron, és fordítva.
A négy évszakos meg hát olyan amilyen..... Végül is a hamis biztonságérzet megvan :-(
Én Nokian "hívő" vagyok, és azt vallom, hogy a gumin nem szabad spórolni, mert lehet, hogy életemben csak egyszer húz ki a sz@rból, de akkor már megérte.
Lehet sarkítani, de minek.:-) Ugye nem nagy elvárás 1 drága, prémium guminál, hogy 4 év után ne keljen lecserélni, évi 10-12000km után, mert elöregszik, csúszik. A biztonság a fontos, de innentől melyik a biztonságos?