Szép a trabantos hasonlat, de ennek ellenére nem sértődök be, ahogy sokan szoktak .. :)
A berohadt laprugós trabanttól, talán egy kicsit komfortosabb egy 18-as szekér kerekeken futó 220, vagy 210, vagy bármilyen mercedes..talán, persze ez nem biztos, lehet, hogy csak én nem ismerem a komfortot...
Én szeretem akkor a szekér filinget, vagy csak megszoktam, nem tudom...:)
Én sírnék, ha 18-as gumit kéne vennem. Egy hetet volt fent a 17-es garnitúra, amíg lecseréltettem a 16-osokon a gumikat, de ez valami katasztrófa. Eszembe jutott az összerohadt laprugós Trabantom. Vezethetetlen és kirázza a bélésemet. Ráadásul szerintem úgy néz ki vele az autó, mint egy szekér. Cserébe többet fogyaszt és többe kerül. Simán megéri :-D
Mercedes E osztályt null kilométeres ADAC tesztgyőztes gumikkal, egy az egyben elcserélek kínai gumis Suzuki Wagon R + -ra. Az is ugyanoda visz jeligére :-DDD
Négy év után nemigen szokott elöregedni, ha normálisan van tárolva. 6 év után igen, de hat év alatt meg azért csak elmegy vele az ember 30-40e km-t. Azalatt pedig rövidebbt fékez, csendesebb, komfortosabb, és nem csak szárazon, hanem főleg vízen. Én most vettem gumit a Jagre, egy szabad szemmel is jól látható összegért, és az egyik legfontosabb szempont a vizes úton való viselkedés volt: száraz úton nem akkora etwasz megállni...