Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Szó sincs róla, a 460-as egyáltalán nem xar kocsi. Csak arra akartam kilyukadni, hogy most, miután a 850-esek árai eléggé leestek, kicsivel több pénzért jobb autót kaphatsz.
A 460-as erôssége a kicsit olcsóbb fenntarthatóság, hátránya a macerásabb műszaki tartalom, általában több porbléma adódik vele, a 850 kicsit megbízhatóbb.
Sajna sem ebbôl, sem abból nem könnyű jó állapotú darabot kifogni, ezért nagyon meg kell nézni, mit vesz az ember. Én a 460-asomat is rajongásig szerettem, de azt el kell ismerni, a 850-es minden téren többet nyújt. Kicsit több pénzbe kerül, de szerintem ezért bôven kárpótol minôségben, feelingben, dinamizmusban, mindenben.
off.:
Közeledvén realsakáltulajdonossá váló napomhoz megint nézegettem a hasnyáltautós lapokat és örömmel figyeltem minden eladó volvót. Közüllük is kitűnik, hogy kezdenek barátságos árakat ölteni eladási irányáruk. A szerelmem, a szépséges 960-as utolsó évesen igencsak a 2 millkát csapdossa (1998-as polárok). A barátnőm, a 440-es, utolsó kiadásai is 1,7 millió körül ténferegnek. Titkárnőm, a 850-es is 2,5 millka alatt kullog. Most már belátom, hogy külföldről négy év felett nem is éri meg igazán behozni svédacélt. A végén még bőség fog zavarni??
:o))
A jövő májusi világvége elött össze szeretném hozni a vételt. És utána???
Sakál Mad Maxként róvom európa sivatagos útjait.
:o))
on.
Ricsosz:
3 éve göngyölgetek már egy sakál vételét. Mindig közbejött vmi.Remélem májusra is összejön.... egy sakál. De addig se csüggedek. Te se csüggedj.
TSCHüllög:
Sajna én le kell, hogy maradjak róla, mert tschütörtökön szül.ért. lesz, ahol eldöl, hogy a 2 db osztályhangadót átteszik-e másik helyre, vagy a másik 21 menjen.
Most miért engem kérdeztek? Nem rajtam múlik a csülkölés, menjünk oszt annyi. A helyszín -- mily meglepô --az esztergomi Csülök Csárda. Hogy miképpen lehet megtalálni, azt ne kérdezzétek, nem t'om elmagyarázni, de valahol ott van középen.
Majd hal elmagyarázza.
El kell dönteni, hányan megyünk, oszt asztalt foglalni jól. Ha nem csal az emlékezetem, nem tudnak összetolni asztalokat, mert boxokban rendezkedtek be, így aztán valamelyest limitált a résztvevôk száma, 6-8 aki elfér egy asztalnál, vagy mi...
nem tudom, végig követted-e, amikor vergődtem, hogy 460-es :))
akkor oszt halhattál volna ám véleményeket! :)
flancia :)
ha azt akarsz venni, kérdezd buddzot, ha nem akkor fargot :)
én is beszéltem vele, felhívott! :)
sőt fargóval is, beee! :))
Hey Ricsi,
ma este megyek a gépért, talán csak a stab. fekvő szilentek és a kormánymű marad későbbre, alkatrész hiányában. Következő lépés a porlasztó lesz.
Én azokat az utakat is élvezem, mikor idős embereket viszek.
Úgysem kell sietni ilyenkor, nem is illik. Tök pihentető az egész. Úgy kell vezetni, hogy a tantik fel ne ébredjenek a hátsó ülésen.
Lillafüredre megyünk. Asszonypajtás egy konferanszián lesz, én meg közben uszikálni fogok a palotaszállóban, néger qrvák, stb. Lehet irigykedni... :-)))