Erről a kártyáról még nem hallottam - nem lehet, hogy ez egy sima ebay-es ajánlás (reklám), amilyen néha fel szokott bukkani, még a My eBay oldal előtt? Mert valami kártyás bigyót én is kapok mostanában.
A strike az már más dolog - eladója válogatja, hogy engedi-e a strike-kal rendelkező vevőket licitálni. Be lehet állítani, hogy blokkolva legyen az ilyen vevő.
Az igazság az, hogy nagyon sok rossz tapasztalat van a mindent összevásároló, majd nem fizető vevőkkel, sajnos nekem is - az ember nem kevés időt tölt el azzal, hogy lefotózza, feltegye az árut, megírja hozzá angolul a leírást, ellenőrizze, hogy minden rendben legyen, aztán ha jön egy (vagy több) licit, akkor örül, mert kifizetődik a munkája (főleg így Karácsony előtt, jól jön egy kis plusz pénz).
Aztán telnek a napok, hetek, és a vevő sz*rik fizetni.
Sajnos nekem is volt már nem egy ilyen vevőm, úgyhogy én meg tudom érteni, ha sok eladó blokkolja a nem fizető vevőket.
Valami gáz tuti, hogy van. Mai eset, rohadtul bosszant. Vettem egy cuccot, Payment requireddel, azaz, csak akkor az enyém, ha kifizetem. Még ilyen soha nem volt, rámentem, Pay Now, majd átvitt a PayPal-ra, ott Pay gomb. Majd az jött be, hogy az oldalt nem találja. A cucc NEM lett az enyém, de a pénzt leemelte! A PayPal tranzakciók között sincs! Ilyenkor mit lehet csinálni? Hová lett a pénz? Visszakapom valammikor? Eddig azt hittem a PayPal a világ legbiztonságosabb fizető oldala. Hát most ez a hittem egy kicsit megingott.
Ha kinyitottam az eladó nickjét, a tűzróka egyből menekülést ajánlott. :))
Itt a szöveg amit küldött:
Please make up your mind, or i will report you as a non paying bidder! John
-estate-agency Did this answer your question? If not, let the seller know.
Item and user details Item Title: 50 Acre island in South Pacific
Item URL: Nov-04-07 11:29:54 PST From User: estate-agency (11713) 100.0% Positive Feedback < td style="font-size:10pt; font-family:arial, sans-serif; color:#000" nowrap="nowrap">Member since Jul-06-00 in United States Location : MI, United States Activity with estate-agency (last 90 days):I have bid on 1 items from estate-agency
Ma végre megkaptam a 4 jegyű megerősítési kódot, be akarok lépni a paypal-ba, hogy megadjam erre valami új rendszer bevetéséről hadovál és hülye adatokat kér, mint pl social security number, anyán neve, kártyám pin-kódja!
Megpróbáltam belépni az ebay-on keresztűl is és uygan az.
Nekem volt ilyen esetem az idén. Ha jól emlékszem a vételár 70 %-át térítette az ebay (100-150 EUR körüli összeg volt), arra nem emlékszem, hogy a szállítási költség ebben benne volt-e. Az átutalás díja nem érdekli őket, az is bukó. A claim során elfaxoltam nekik az átutalást igazoló papirost, mást nem kellett tennem. 3-4 hét alatt zajlott le, a kártérítés közvetlenül a bankszámlámra érkezett.
Nekem ma jött egy felszólítás, hogy fizessem ki valami Csendes óceáni szigeten vett 50 hektár földet amit vettem! Ellenkező esetben feljelent. Egyből futottam is a bankba. :))
Állandóan zaklat az ebay minden belépésnél egy Ebay kártyával. Miről szól ez? Ennyire nem értek hozzá. Ezt érdemes megcsináltatni, egyszerűbb ezzel fizetni?
Na, ez egy ügyes halászat lenne... Találtam egy ilyen levelet a GMail spam mappámban:
Hi,I am the seller of the eBay item :xxxxxxxxxxxxxxx,and I've just been contacted by the eBay staff who informed me that the winner of this item got rejected due to security reasons (either failed to follow through on the purchase commitment or outright refused to do so). Your last auctioned bid prior to being outbided is taken into consideration as eBay policy automatically proclaims you to be the winner by default.Nevertheless,I need your agreement on this so I may contact eBay to confirm your winning position otherwise I'll relist the item. If you're interested please confirm by forwarding this message to e-mail and include your name,address and ebay ID. Thanks!
Az item valódi, de én nem licitáltam rá, és nem is ezzel az email címmel vagyok regisztráva. De: a nyertes ID-je (véletlenül) megegyezik az én gmail-es címem @ elõtti részével.
Sok év alatt először most én is belefutottam egy eladóba aki már nem regisztrált ebayes és nem jött meg a tőle vett áru.
Megbízásra vásároltam tőle és banki utalást fogadott el. A vétel október elsején, a fizetés ötödikén történt. Azóta semmi. Többször írtam neki, de semmi válasz. Bejelentettem az ebay-nél, letelt a tíz nap, nem reagált.
Paypal-es hasonló esetem volt már több is. Mindet rendezni tudtuk a határidőn belül, nem kellett az ügyet továbbvinni. Most viszont kérni szeretném a kártérítést, ez a megbízóm érdeke is.
Arra lennék kíváncsi, hogyan zajlik a továbbiakban a dolog? Mennyi átfutási időre lehet számítani? Egyáltalán az ebay vevővédelemben leírt max. 200 eurós kártérítést (- 25 euro a költségekre) megítéli ilyenkor az ebay? A gondom itt elsősorban az, hogy az eladó már nincs nyilvántartva.
Egyébként az utóbbi időben többek hasonlóan jártak ezzel az eladóval. Az érték a mi esetünkben 87 GBP volt.
Még konkrétan ez nem, de volt már hasonló gondom. A megoldás nekem a live-help volt. A www.ebay.com-on a jobb felső sarokban van. Elég beírni a nicked, vagy az e-mail címed, nem kell jelszó, tehát akkor is használhatod, ha nem tudsz az Ebay-re belépni. Valóban élő, én már 2x használtam. Kiválasztod a legördülő menöben, a problémád lényegét, és megnyílik egy chat-ablak. Lehet, hogy várnod kell, de akkor meg kiírja, hogy hjányan vannak előtted, de több ügyintéző van, nekem eddig a legtöbb várakozás 3 perc volt. Valüódi munkatárssal chatelsz angolul. Mondjuk angolul jól kell tudni.
Először feltesznek pár ellenőrző kérdést, hogy tényleg Te vagy-e. Általában a címed kérik el az országd, telefonszámod stb. Ha megbizonyosodnak, hogy Te vagy Te, villámgyorsan segítenek.
Nekem olyan problémám volt, majdnem az mint a Tied, hogy nem kaptam meg a jelszó változtatással járó visszaigazoló mailt, így nem tudtam visszaigazolni. Vagyis ott tartottam, mint Te, hogy nem tudtam belépni. Egy nagyon kedves hölgy volt. Egyszer meg az angol oldal live helpjét használtam, az is szuper. Ők teljesen hozzáférnek a fiókodhoz, így együtt csinálsz a munkatárssal lépéseket. Próbáld ki érdemes!
szerintem belefutottál valami átverésbe.jelszót csak úgy írj be,hogy belépsz az ebay.com-ra és azon keresztül.levélben küldött linken ne lépj be!én legalábbis így teszek
Ti nem kaptatok olyan levelet hogy valaki más is használja a te accountodat és hogy azonnal változtassam meg a belépési kódot? Nekem már zárolták is a dolgaimat. Be sem tudok lépni. Csináltam egy jelszóváltoztatást, azt írták hogy küldenek egy mailt amiről be tudok lépni. Még nem jött semmi. Mennyi idő amíg elküldik?
Sziasztok, Még mindig gondok vannak az eBay és a PayPal között? Tegnap fizettem ki egy terméket, megkaptam az e-mailt is, hogy fizetve lett, de My eBay-en még mindig azt írja ki, hogy "This item is pending payment through PayPal. Payment was sent to..." Köszönöm a segítséget.
Mondjuk az elképzelhető, hogy bankja is válogatja. A Raiffeisennél ha forint alapú a számla, a konverzió még bankon belül történik, és ez a költség benne van az 5 EUR-ban. Tehát a bankot már az EUR hagyja el, tehát a fogadó bank szempontjából lényegtelen, milyen a küldő bankszámla pénzneme, hiszen ő EUR-t kap.
Lehet, hogy van olyan bank, ami külön számol fel kezelési költséget és konverziós költséget.
Tudom, hogy nem tőlem kérdezed, de nekem is eu alapu számlám van és most hivtam fel telefonon őket és eu-s számlálról az unióba nincs más kts csak a saját bank által felszámított, a fogadást nem terheli ktg.
Neked EUR alapú a számlád? Mert ez csak akkor igaz, hogy ingyenes a fogadás, ha Unión belül EUR alapú számlára történik a fogadás. Ha forintalapú a számlád, akkor kell a fogadásnál konverziós költséget fizetni.
A fogadóihoz nem szabad pipát tenni! Nekem megmondták a Raiffeisennél. Így nekem szigorúan 5 EUR minden kis utalás. Korrekt adatoknál uniós törvény tiltja.
Ha a cégednek van, akkor te nem tudod levámolni, csak mint a cég képviselője.
Viszont ha tudod bizonyitani hogy te rendelted, te is fizetted, akkor te is vámoltathatod.
Lehet azért került Egerbe, mert a cégeknek kötelező vámoltatni a rendelt dolgaikat, és mivel nem pesti a cég igy a legközelebbi vámhivatalba továbbitották.
Szerintem innen az a teendőd hogy besétálsz a vámhivatalba, és bebizonyitod hogy a tied a rendelt holmi és nem a cégedé. Aztán majd megmondják a továbbiakat.