Én meg csörög országban lakom .nekem a fiam a vaskopáncs a horpasztó,de ha magad csinálod akkor biztosan meglesz csinálva rendesen.és csak az a legolcsóbb.
De hogy A BRUNOXOT a Bárókerben kapod meg a legolcsobban a sikaflexet megrendeled valamelyik festékekkel foglalkozó boltban a body 933 mal együtt .én igy csináltam majd oda adod annak a vaskopáncsnak akiben megbizol aki a vasmolyokak kiüzi az autódból.vagy jön a csináld magad szakkör.
A fémen szulfátot képez az oxid tetején ezzel gátolja a további oxidációs folyamatot ,de minimális nedvességhez pára lecsapódáshoz jutva a szulfátból kénessav keletkezik ami idövelt,nagyon gyorsan kén savvá tömányedhet ,már a kénessav is támadja marja szét a lemezt és akkor szó szerint szétrohad az egész anyag. A HIVATALOS álláspont az,hogy csak ott használunk rozsda átalakitót ahol semmi más lehetöség nincs a rozsda eltávolotására a brunox az már egy tovább fejlesztett magasabb minöségü anyag de ezt is csak módjával ajánlom.
Hegesztési tömitésekre sikaflex enyhén rozsdás lemezre ami nem csiszolható ki mert nem férni hozzá Brunox,és nem korant szóval 1 csiszolás ,majd brunox ,majd cink spray ,majd alapozó és most sikaflex majd fényezés vagy alvázra body 933 as ,szerintem igy jó legalább is én igy csinálom.
Kint próbapadon megmértétek? A töltőszál nem közvetlen megy az akkura, van egy toldás a kiegyenlítő tartály alatt, ott a kontaktot ellenőrizni, meg minden komolyabb csatlakozást, pl a bal láb alatti pozitív csatlakozást..... Lényeg hibás, kontakt esetén kevésnek találja a töltést és túltölthet, de jó esetben 13.8-14.2 között kellene lennie a töltésnek. A generátoron minden csati tiszta, és jó? Minden további nélkül lehet fesz szab hiba. Nagyon figyelj oda mert, már láttam vezérlő elektronika hibát túltöltés miatt, amit a túlfesz relé nem akadályozott meg.
Én egy vízpumpa fogóval felsajtolom a zárólemezt a szemekre szintig, majd egy 6-os vagy 7-es csillagvilláskulcsot teszek a szemhez, és így nyomom fel ütközésig. A végén a kiálló két csap végét két kalapács segítségével kicsit elütöm.
és mivel savas a lemez hamarabb korrodál, a szilóból a szilikont el kéne távolítani és utánna megdolgozni a lemezt fémtisztára ,és innen lehet építkezni.( alapozó ( létezik 2k-s kb 3500/kg ) az , hogy a masszát előtte vagy utána kell a lemezösszetételre nyomatni??? és lefedni az egészet rendes autófestékkel )
Kérlek ne haragudj, ebben a pillanatban jutott eszembe, hogy nem hívtalak vissza! Nincsen olyan méretben sajnos, ugyhogy ebben nem tudok segíteni, újat tudok gyártatni, de az meg sajnos nem bontott ár, mivel full prémium kategória..
Ha ezzel van kikenve az autó, azt ki kell kaparni? Én szívem szerint kikaparnám és kinyomnám direkt karosszéria tömítővel, mert tudom, hogy a szilo ecetsavasan köt, ami meg ugye nagyon nem oké egy pőre lemezen.
Ma már egyre közelebb kerülnek a motorok és autók gumi választéka. Nagy a szórás és szerintem mindenki megtalálhatja azt az abroncsot ami az ő felhasználási szokásainak megfelel.
Aki sportosan vezet annak lágyabb, tapadósabb gumi kell, aki úrvezetős stílusban annak elég a kommersz, aki pedig sokat vezet vegyen keményebb kopásállóbbat.
Valamit fel kell áldozni, minden egy gumiban nem fog teljesülni! ;-)
Így 100 km után még nem tudom. Igazából ebben a méretben csak sportgumik vannak, azok meg mind tapadnak, viszont kopnak. A tesztek szerint vízen ez a legjobb, és a legcsendesebb is, úgyhogy ezért ez lett.