Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mukibá Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337523

Én meg csörög országban lakom .nekem a fiam a vaskopáncs a horpasztó,de ha magad csinálod akkor biztosan meglesz csinálva rendesen.és csak az a legolcsóbb.

Előzmény: t.zsolti (337522)
t.zsolti Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337522

miskociában lakom-)))

és valószínűleg ÉN fogom csinálni , mert aki 5 éve csinálta az kiment németbe heggesztőnek, és amikor csinálta az is 5 hónapig tartott.

A garázson és a szakértelmen kívűl minden van ( lelkesedés -) flex,co,kalapács-)))

de értelmes összegért odaadnám javításra 

Előzmény: Mukibá (337520)
Mukibá Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337521

337512

Előzmény: t.zsolti (337519)
Mukibá Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337520

De hogy A BRUNOXOT a Bárókerben kapod meg a legolcsobban  a sikaflexet megrendeled valamelyik festékekkel foglalkozó boltban a body 933 mal együtt .én igy csináltam majd oda adod annak a vaskopáncsnak akiben megbizol aki a vasmolyokak kiüzi az autódból.vagy jön a csináld magad szakkör.

Előzmény: t.zsolti (337518)
t.zsolti Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337519

lemezek összelalot találkozásánál ahol a lapok alatt van a rozsda , ott mi a módjával lehetősség?

Előzmény: Mukibá (337517)
t.zsolti Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337518

ezt az anyagot szettben árulják ( tisztító , alapozó, fedő )? vagy egy tubusban minden? 

Előzmény: Mukibá (337512)
Mukibá Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337517

A fémen szulfátot képez  az oxid tetején ezzel gátolja a további oxidációs folyamatot ,de minimális nedvességhez pára lecsapódáshoz jutva a szulfátból kénessav keletkezik ami idövelt,nagyon gyorsan kén savvá tömányedhet ,már a kénessav is támadja marja szét a lemezt és akkor szó szerint szétrohad az egész anyag. A HIVATALOS álláspont az,hogy csak ott használunk rozsda átalakitót ahol semmi más lehetöség nincs a rozsda eltávolotására  a brunox az már egy tovább fejlesztett magasabb minöségü anyag de ezt is csak módjával  ajánlom.

Előzmény: Smafu.w126 (337516)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337516

Korantal mi a baj?

Előzmény: Mukibá (337514)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337515

Igen, mert más fordulatot vett a gazdasági érdek fogalma :)

Illetve pont 180 fokot, az lett a fontos, hogy ne bírják olyan sokáig :)

Előzmény: mica-r (337513)
Mukibá Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337514

Tudják ök azt nagyon jól de fogyasztói autógyártók lettek 5 évig meg akkor is kibirja ha alig kezelik le a lemezeket. Hans nem jár öregebb autóval.

Előzmény: mica-r (337513)
mica-r Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337513

Küldd el a gyárnak is, mert ezerkilencszázvalahányban elfelejtették...

Előzmény: Mukibá (337512)
Mukibá Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337512

Hegesztési tömitésekre sikaflex enyhén rozsdás lemezre ami nem csiszolható ki mert nem férni hozzá Brunox,és nem korant szóval 1 csiszolás ,majd brunox ,majd cink spray ,majd alapozó és most sikaflex majd fényezés vagy alvázra body 933 as ,szerintem igy jó legalább is én igy csinálom.

Előzmény: Iron-h (337505)
Gubal Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337511

Kint próbapadon megmértétek? A töltőszál nem közvetlen megy az akkura, van egy toldás a kiegyenlítő tartály alatt, ott a kontaktot ellenőrizni, meg minden komolyabb csatlakozást, pl a bal láb alatti pozitív csatlakozást..... Lényeg hibás, kontakt esetén kevésnek találja a töltést és túltölthet, de jó esetben 13.8-14.2 között kellene lennie a töltésnek. A generátoron minden csati tiszta, és jó? Minden további nélkül lehet fesz szab hiba. Nagyon figyelj oda mert, már láttam vezérlő elektronika hibát túltöltés miatt, amit a túlfesz relé nem akadályozott meg.

Előzmény: W210_320CDI (337472)
Gubal Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337510

Én egy vízpumpa fogóval felsajtolom a zárólemezt a szemekre szintig, majd egy 6-os vagy 7-es csillagvilláskulcsot teszek a szemhez, és így nyomom fel ütközésig. A végén a kiálló két csap végét két kalapács segítségével kicsit elütöm.

Előzmény: fetitaco (337471)
csabais Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337509

Ok!

 

Asszem találtam, bontott is új is van 10 alatt.  Fix.   :-)

Előzmény: Törölt nick (337506)
csabais Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337508

Akár jó is lehet.  :-)

Előzmény: Iron-h (337505)
t.zsolti Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337507

és mivel savas a lemez hamarabb korrodál, a szilóból a szilikont el kéne távolítani és utánna megdolgozni a lemezt fémtisztára ,és innen lehet építkezni.( alapozó ( létezik 2k-s kb 3500/kg ) az , hogy a masszát előtte vagy utána kell a lemezösszetételre nyomatni??? és lefedni az egészet rendes autófestékkel )

Előzmény: Iron-h (337501)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337506

Kérlek ne haragudj, ebben a pillanatban jutott eszembe, hogy nem hívtalak vissza! Nincsen olyan méretben sajnos, ugyhogy ebben nem tudok segíteni, újat tudok gyártatni, de az meg sajnos nem bontott ár, mivel full prémium kategória..

Előzmény: csabais (337504)
Iron-h Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337505

Én úgy gondoltam, hogy kikaparom, lekenem Koranttal, arra meg alvázvédő, így jó?

Előzmény: csabais (337504)
csabais Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337504

De valami alapozó akkor is jó lenne alá!

Előzmény: Iron-h (337503)
Iron-h Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337503

Kösz, akkor nekiállok, megcsinálom.

Előzmény: csabais (337502)
csabais Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337502

S valóban ECET!  :-)

 

Kapargasd ki!

 

Előzmény: Iron-h (337501)
Iron-h Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337501

Ha ezzel van kikenve az autó, azt ki kell kaparni? Én szívem szerint kikaparnám és kinyomnám direkt karosszéria tömítővel, mert tudom, hogy a szilo ecetsavasan köt, ami meg ugye nagyon nem oké egy pőre lemezen.

Előzmény: t.zsolti (337499)
csabais Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337500

Citromsavasságával marja a vasat.

 

Előzmény: Iron-h (337498)
t.zsolti Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337499

nem, van erre massza a festékboltban

Előzmény: Iron-h (337498)
Iron-h Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337498

Sziasztok!

Karosszéria tömítésnél a sziloplaszt (teljesen hagyományos, mint pl. a fürdőkádnál) nem szakszerű anyag, ugye?

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337497

Köszönöm!

Előzmény: Hooshee (337477)
BenzW210 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337496

Ma már egyre közelebb kerülnek a motorok és autók gumi választéka. Nagy a szórás és szerintem mindenki megtalálhatja azt az abroncsot ami az ő felhasználási szokásainak megfelel.

Aki sportosan vezet annak lágyabb, tapadósabb gumi kell, aki úrvezetős stílusban annak elég a kommersz, aki pedig sokat vezet vegyen keményebb kopásállóbbat.

Valamit fel kell áldozni, minden egy gumiban nem fog teljesülni! ;-)

Előzmény: Riki Ré (337474)
Riki Ré Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337495

Van Nankang, Roadstone is :)

Előzmény: Hooshee (337494)
Hooshee Creative Commons License 2014.05.11 0 0 337494

Így 100 km után még nem tudom. Igazából ebben a méretben csak sportgumik vannak, azok meg mind tapadnak, viszont kopnak. A tesztek szerint vízen ez a legjobb, és a legcsendesebb is, úgyhogy ezért ez lett.

Előzmény: kékled (337481)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!