Épp most cseréltem gyújtókábelt, mivel szerény volt az eklézsia, a legnonamebb legolcsóbbat vettem KA-nál (St*rline). Hááááát, ez nem néz ki nagyon hifinek, de a régi rossz kábeleknél sokkal jobb. Lemértem a ki/beszereltek ellenállásértékeit is, ha valakit érdekel.
3 év garancia van rá, és működik. Még az első kábeleknél volt gond, de garanciában lett javítva, a jobb csatlakozóra, ami azóta lett. Azóta is megy, van benne vagy 70.000 gázos kilométer, lassan meg kellene nézni..
Az enyém is cng-s, és a Kugler félét használom már kettő és fél éve. Panaszom nincs vele. Előtte Tesla volt, meg valami olasz. Az volt a baj velük, hogy egy év alatt ráégett a pipa a gyertyára. Csak darabokba jött le... Mostanit a Kuglernál rendeltem, ( postai utánvéttel) a rendeléstől számítva egy nap alatt nálam volt!
Ipari gázgépekbe valót rendeltem. Eddig, ok! És az ára se volt vészes..
az lenne a kérdésem, hogy CNG-s multihoz mennyire kell cng-hez való gyújtókábelt venni, van-e különbség, megéri-e?illetve melyik jó, pl. Magneti Marelli, Tesla jó-e?vagy van pl. egy magyar a Kugler, Ő készít kifejezetten CNG-hez is, vett Tőle valaki esetleg?mik a tapasztalataitok ilyen téren?
Fejlemények: az enyémben BOSCH önindító van, és nem a csapágy ment szét, hanem az állórész "henger" belsejéből valami ponthegesztett karima-szerűség részben levált, és az ért hozzá a forgórészhez. A szerelő ilyet még nem látott (pedig több évtizede dolgozik a szakmában és 20...30 autó van az udvarában mindig), tapasztalata szerint a BOSCH típusúakkal nem is szokott gond lenni (inkább az olaszokkal), szerinte valami gyári hiba lehetett, hogy nem volt tökéletes a ponthegesztés. Bontott alkatrészből cserélte az önindító ezen részét, a forgórész hála Istennek még nem sérült, jó hogy amint hazaértünk rögtön vittem szerelőhöz a kocsit.
Ettől függetlenül persze szar lehet akár a váltó is. Ha a flt csillag megy szét, az szokta dobálni némileg a kocsi elejét, mintha szálszakadásos lenne a gumi, főleg gyorsításkor.
Nekem is azt mondta a szerelő barátom -fülre- hogy perselyes az önöndítóm. Ha rávisz a lélek, szétszedem. Azt mondja, az autóvillamosságisnál filléres alkatrész az új persely bele...
Egyik napról a másikra elkezdett sivítani az önindító. Mindig beindította az autót -- így a nyaralást nem kellett félbeszakítani hála Istennek --, de nagyon fémes hangja volt, így most autóvillamosságisnál van, szerinte szétesett a csapágy-persely. Visszaolvastam a fórumot, de konkrétan ilyet nem írt még senki, legalábbis nem mostanában. Volt már vkinek ilyen problémája? Elvileg az én 2000-es JTD-met elődeim napi szinten használták, így talán több indítózást kapott, mint "autópályás használatú" társai, talán ez lehet a magyarázat, mert nem 3...400ekm-t futott autóról van szó.
Nem is rossz ötlet!Csak várnom kell még pár évet, hogy a gyerekeim karja felérjen az osb lap magasságáig.Bár a kezük szine akkor sem fog stimmelni.De erre is van megoldás,kerítenem kell egy néger nőt!/Remélem a feleségem nem olvassa ezt a fórumot./ :)
Amúgy mivel a Multi teteje ugye elég szépen lapos, afféle illeszkedő póttankot simán lehetne csinálni rá, a rögzítést kellene ügyesen megoldani a meglévő rögzítőfülekre, illetve persze a hátsó ajtó nyitásra kellene figyelni. baromi jól nézne ki:)
Nyilván belső merevítői lennének - mondjuk karbonból,a mi a súlyt a tető szélére vezetné....
Minek a tetőcsmomagtartó?! Tavaly a szlovákoknál olyat láttam, hogy a kocsi tetejére simán rádobták a teljes OSB táblát, és négy fekete kéz fogta az ablakból, le ne essen menet közben. Gyorsan le is előztük őket, még mielőtt feltámadt volna a szél... :-)