Még a menetrenddel kapcsolatban annyi hogy este az utolso vonat ami Trpisty felől jön (23:02-kor) hibásan van beleírva a GVD-be. Rossz a vonat menetiránya, így rajta van az "asztalon" de nem jön.
Úgy tudom elég friss menetrendet használ a progi. Ahogy elnéztem a cseh menetrendeket valószínűleg 2010/2011-es forgalmat szimulálja a program GVD-je. (M. Lazne-ben lévő tolatós problémájára annyi a megoldás hogy 1 órával előbb kezdesz játszani, és akkor oda hozod be ahová jól esik.) Salajna-t én olyan tekintetben hiányolom hogy oda befértek a túlhosszú (700 méteres vonatok). Kozulupy - Pnovary állomásköz... Hát igen, sok mindenre használható az a 10 km. Én már nem egyszer előztettem ott. Ellenben a figyelmetlen ember nagyon megtudja magát szivatni vele.
Múltkori hozzászólásom óta amúgy nem dobott ki semmijen hibaüzenetet a játék. Gyanítom, hogy az én kezelésem akasztotta ki. Szeretem a vonatkereszteket tárolt vágányúttal megoldani. Arra amúgy rájött valaki, hogy az RV kapcsoló mire jó az állomásoknál?
Én szokásos módomon nekiálltam játszani (azaz auton a lezárások), egyből dobott egy olyat, hogy BRO és PAV kitérő vágányok lezárva.
Egyébként a hosszabb állomásközök és kevesebb állomás miatt lesz zavarérzékenyebb a dolog, Salajnát hiányolom egy kicsit, meg a KOZ-PLE állomásköz igencsak hosszúra sikerült, azt meg nem értem, hogy tűnt el egy térköz MLA-VUM között. Menetrendet meg akinek van kedve írjon hozzá másikat, a grafik progival egész korrektül meg lehet nézni a dolgokat.
Második alkalommal délutáni csúcsforgalomban dolgoztam rajta. Kb 3 óra játék után kidobott "range error"-ral. Ez az egyetlen negatív élményem volt benne. Meg a menetrend is hagy némi kívánni valót maga után. Tegnap este 6-kor nekiálltam M. Lazné-ban bent állt két tolatós teher. Egyik Cheb felé indult, a másik pedig O. Kladruby felé. A probléma ott van hogy az a 7-es vágányról - ahol állt az utóbbi vonat - nem lehet kijáratot húzni a mellékvonalra. Amúgy tökéletes a progi, nekem jobban tetszik mint a régi verzió. Jól jönnek a hosszabb állomásközök.
Egyébként megjelent a Multikon-2N, ami a 2011ben felújított, kétvágányúsított pályát szimulálja.
Érdekes; több a nagyobb sugarú kitérő, megszűnt Plesnice és Salajna mint vasútállomás, felezett vágányok, illetve véleményem szerint nagyobb zavarérzékenység. Teszteljétek ti is!
Más. Meg nem erősített hírek szerint közeleg a SimSig Derby és SimSig Saltley (Birmingham) területek hivatalos megjelenése is, legalábbis reményeik szerint az aktuális (július 23-i) londoni találkozóra elkészül.
A chyba szó magyarul hibát jelent. Olyan, mintha nem olvasná be a fájlokat valami miatt. Nekem akkor csinált ilyeneket, ha ékezetes betű is előfordult a program mappájának elérési útjában. amióta a c:softikon327... az elérési útja, azóta stabilan megy :)
Ja, a képernyőnek tudnia "kell" az 1024×768-as felbontást, mert csak abban hajlandó működni (nálam mindig átállítja a program indításkor ügyesen - aztán néha-néha úgy felejti :) ).
Valaki tud olyan progit mondjuk ahol 1 vagy két ember irányíthatja a felkapcsolódók vonatát hogy meliyk vágányra menjen stb.Magayrúl forgalmista leszel míg a többiek csak vezetnek és ez online.
Érdemes a Softikon honlapjára ellátogatni, új verzió jelent meg a Plzeň - Cheb vonalról. Kicsit hosszabb lett a kétvágányú szakasz, és az állomási vágányhálózatok is módosultak helyenként.
Szerintem az lehet a probléma, hogy minimum két e-mail címed van és nem arra a címre várod, amire én küldöm. Én az adatlapodon megadott címedre küldtem, ezt a címedet nézed és ezen nem kaptad meg?