hat ez volt a feher hollo... amire en csaptam le a leghamarabb...
sz.fehervari papas-nal lett atnezetve, minden olyan volt a kocsin mint a patika...
nem manipulaltak. es igen egy 63 eves bacsikae volt, felesegevel hasznaltak, telen ki se alltak a garazsbol, a balatoni nyaralojukhoz ugrottak vele le parszor..
az oreg beteg lett es azert adta el... asszem ez volt az ev vetele...
nagyon jo auto.... csak a 60.000 es szervizet kell megcsinaltatnom.
csak az automata valto olaj csere lesz 200--- :s
de megeri, mert ez TENYLEG 60.000-ET MENT.. megtartjuk, asszem jo sokaig.. :D
Kerepesi-Hungária sarkán van egy kulcsmásoló aki pont belevaló kulcstollra másol amit be tudsz csúsztatni a műanyag házba. De ha csak tartalékba kell akkor azt fölösleges ilyen kivitelben másolni, simán egy 124-es stílusú kulcsot csinálnak és ugyanúgy nyitja az ajtókat sokkal olcsóbban.
Ha az infrás kulcsnak csak a tollát akarom lemásoltatni, azt hol tehetem meg, illetve mekkora költség? Én is elgondolkoztam, hogy nem ártana, ha lenne a lakáskulcson egy ajtónyitó...
A viszko halálát,az jelzi hogy álló motornál kézzel lazán meg tudom forgatni a ventilátort,és járó motornál pedig veszi a fordulatot a motorral együtt?
Én meg csörög országban lakom .nekem a fiam a vaskopáncs a horpasztó,de ha magad csinálod akkor biztosan meglesz csinálva rendesen.és csak az a legolcsóbb.
De hogy A BRUNOXOT a Bárókerben kapod meg a legolcsobban a sikaflexet megrendeled valamelyik festékekkel foglalkozó boltban a body 933 mal együtt .én igy csináltam majd oda adod annak a vaskopáncsnak akiben megbizol aki a vasmolyokak kiüzi az autódból.vagy jön a csináld magad szakkör.
A fémen szulfátot képez az oxid tetején ezzel gátolja a további oxidációs folyamatot ,de minimális nedvességhez pára lecsapódáshoz jutva a szulfátból kénessav keletkezik ami idövelt,nagyon gyorsan kén savvá tömányedhet ,már a kénessav is támadja marja szét a lemezt és akkor szó szerint szétrohad az egész anyag. A HIVATALOS álláspont az,hogy csak ott használunk rozsda átalakitót ahol semmi más lehetöség nincs a rozsda eltávolotására a brunox az már egy tovább fejlesztett magasabb minöségü anyag de ezt is csak módjával ajánlom.
Hegesztési tömitésekre sikaflex enyhén rozsdás lemezre ami nem csiszolható ki mert nem férni hozzá Brunox,és nem korant szóval 1 csiszolás ,majd brunox ,majd cink spray ,majd alapozó és most sikaflex majd fényezés vagy alvázra body 933 as ,szerintem igy jó legalább is én igy csinálom.
Kint próbapadon megmértétek? A töltőszál nem közvetlen megy az akkura, van egy toldás a kiegyenlítő tartály alatt, ott a kontaktot ellenőrizni, meg minden komolyabb csatlakozást, pl a bal láb alatti pozitív csatlakozást..... Lényeg hibás, kontakt esetén kevésnek találja a töltést és túltölthet, de jó esetben 13.8-14.2 között kellene lennie a töltésnek. A generátoron minden csati tiszta, és jó? Minden további nélkül lehet fesz szab hiba. Nagyon figyelj oda mert, már láttam vezérlő elektronika hibát túltöltés miatt, amit a túlfesz relé nem akadályozott meg.
Én egy vízpumpa fogóval felsajtolom a zárólemezt a szemekre szintig, majd egy 6-os vagy 7-es csillagvilláskulcsot teszek a szemhez, és így nyomom fel ütközésig. A végén a kiálló két csap végét két kalapács segítségével kicsit elütöm.
és mivel savas a lemez hamarabb korrodál, a szilóból a szilikont el kéne távolítani és utánna megdolgozni a lemezt fémtisztára ,és innen lehet építkezni.( alapozó ( létezik 2k-s kb 3500/kg ) az , hogy a masszát előtte vagy utána kell a lemezösszetételre nyomatni??? és lefedni az egészet rendes autófestékkel )