Más lehetőség csak az lett volna, hogy Békés-Csaba között lehúzol egy járatot abban a fekvésben és azt viszed helyette Gyulára. Ezért is kérdeztem, hogy kapacitás ügyileg hogy áll a helyzet?
Egyetlen délutáni járat indulási időpontját nehéz jól belőni.
A 14.30-as gyulai indulás lehet, hogy kicsit késői azoknak, akik a Kórházba jönnek kezelésre, de biztosan nagyon korai azoknak, akik 16.00-ig dolgoznak.
Gondolatkísérlet szintjén felmerült bennem, hogy mi lenne ha a 6:40-es Békés - Csaba járat nem jobbra, hanem balra fordulna a Kossuth téren, azaz a Szeberényi után a Kórház következne, és 7:25 körül ugyanúgy Gyulán lehetne.
- Kérdés, a maradék két megálló terhelését rá lehetne-e verni az előtte lopakodó vésztőire? Persze az is lehet, hogy az így - mintegy mellékhatásként - keletkező közvetlen Békés - Bc Iskolacentrum járat némi átrendeződést hozna.
- 7:15-re találni kéne egy másik Békésre induló kocsit, de ez talán könnyebben kilogikázható. Talán.
GUF meg talán új forda? Az volt az első gondolatom az új vonal menetrendjét látva, hogy a reggeli járatpárt hogy fogják megoldani? 6:50 - 8:00 között megy minden, ami él és mozog, a két MRY is helyizik elvileg Békésen, meg a tarhosi kirohanóst csinálja valamelyik.
Mától indult ugye a 4887 Békés - Gyula vonal, egyelőre minimális kihasználtsággal. Sosiforda olvtárs jóvoltából tudjuk, hogy reggel Békés felől az ex makói GUF-975 fordult egyet, (gyk.: ez egy olyan C56 mint a GVM-ek, csak fehér). Kíváncsi vagyok ez mi helyett lehetett, vagy önálló fordát szerveztek rá?
A délutáni járatpáron a GZH-183 debütált, ami előtte kettő körül Szegedről érkezett, így itt valószínűleg az ITA-014 lesz a törzskocsi.