Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

milegyen.hu Creative Commons License 2010.05.01 0 0 10395
Ok, értem. Köszi!
Előzmény: qwrt (10391)
arw Creative Commons License 2010.05.01 0 0 10394
Az a rugószett gyári vagy esetleg valami más gyártó terméke? Új? Még nem néztem utána mennyibe kerülne pontosan. De ha már cserélem akkor kicsit az elejét szeretném lentebb tenni.
Előzmény: DEM992 (10393)
DEM992 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 10393
"Szerencsére" a rugók nem drágák. 1 db minőségi lengéscsillapító árán kapsz egy komplett garnitúra rugót.
Előzmény: arw (10389)
qwrt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 10392

Szia! Nekem is a Felim az első autóm, 2 éve van meg. Amikor megvettem, sajnos rossz volt benne a hőgomba, és amíg ismerkedtem, barátkoztam a kocsival, meg próbáltam felfrissíteni a jogsinál tanultakat, hááát felfőztem a motort, mert nem kapcsolta be a hűtést. Hengerfejes lett, a hűtőrendszeremet szétvágta... Kb 60ezerbe fájt a javítása, és ezt az egészet egy néhány száz forintos kis mütyűr okozta (na meg az én balfaszságom :) ). Más baja nemigen volt a kocsinak, szóval én ezt tudom tanácsolni, hogy menet közben nézd meg hogyan emelkedik a vízhőfokod, és hogy bekapcsol-e időben a venti. Ahogy olvasgattam a fórumot, sokszor téma a hőgomba, ezért szerintem ez valami Feli-betegség lehet. Jaaa, meg nekem az első és hátsó kipufogó szakasz volt szétrohadva.

Előzmény: milegyen.hu (10386)
qwrt Creative Commons License 2010.05.01 0 0 10391
Szia! Néha én is hallok kopogást, kotyogást, kattogást, vagy nevezzük ahogy akarjuk, menet közben, főleg rossz úton (az meg ugyebár van bőven). Idegesített, és körbenéztük az egész autót. És a végén tudod mi kattog? A sofőr ajtajának az egyik felfüggesztése kicsit ki van kopva (a sok használattól, meg lehet az előző tulaj szeretett a nyitott ajtóra könyökölni), és az kattog. Esetleg nézd meg a tiédet, hátha onnan (is) jön neked a kattogás.
Előzmény: bordoLX (10387)
arw Creative Commons License 2010.05.01 0 0 10390
A kormányműt passzolom.
Előzmény: arw (10389)
arw Creative Commons License 2010.05.01 0 0 10389

Otthon úgy, hogy meglengeted a kocsit, megnyomkodod majd elengeded, ha leng tovább 1,5 fölött (kis mozgás) akkor esélyes, hogy kuka. Vagy nézed a gumiabroncs felületét, ha kagylós kopás van rajta akkor szintén. Illetve menetközben ha túl kényelmes szinte hintázik, gyorsításkor vagy fékezéskor nagyon változik a kocsi magassága. De biztosat akkor tudsz ha beállított levegő nyomású gumival leméreted padon. Én tegnap voltam a Formannal, és kiderült a telók bőven jók, tengelyenként csak 1% eltérés van. Meglepetésemre kimondták az ítéletet lehet rugókat cserélni...

 

Nyikorogni tud a szilent mint írtad, torony csapágy körül is szét kell nézni, kopogni tud maga a féltengely is (zörög), teló stb. Emelő-akna, pad meg kell rángatni.

Előzmény: bordoLX (10387)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.05.01 0 0 10388
Egy jól felszerelt szervizben van olyan berendezés ami  méri  a csillapitást.Még "lázgörbét"is ir! :-)
Előzmény: bordoLX (10387)
bordoLX Creative Commons License 2010.04.30 0 0 10387
Sziasztok!

Az a kérdésem lenne, hogy honnan veszem észre, hogy szar a lengéscsillapító?
Gyakorlatilag folyamatosan nyikorog valami a futómű felől szar úton, de az lehet szillent is, nem? Hallok még kotyogást is, arra azt mondta tavaly futóműves, hogy a kormánymű lóg, de ez ilyen és nem érdemes csinálni, mert akkor az egészet cserélni kell. ez lehet?
milegyen.hu Creative Commons License 2010.04.30 0 0 10386
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni autóvásárlás ügyben.
Szeretnék venni egy Felicia pick up-ot (1,9d). A vásárlásnál mire kell figyelni? A hátsó tornyokon kívül.
Gondolom ezeket már leírtátok nem kevésszer, de annyit írtok, h nem tudom visszaolvasni:)
Jah, és ez lesz az első autóm. Előre is köszönöm a segítséget! Mostantól renszeres olvasó leszek...
tiglinc Creative Commons License 2010.04.30 0 0 10385
Mél ment, legyen miből válogatni. Nekem 1.6 feli van, de eddig mindenben tudtak segíteni.
Előzmény: nagylábujj (10352)
kutyus85 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 10384
Kedves márkatársak! Méret váltás miatt eladóvá vált egy garnitúra 165/70 R13- as méretű; Nokian NRT2 márkájú nyári gumiabroncs! Nincsenek félre kopva, nincsenek sérülve, 5mm profilmélységgel (normál használat mellet min. 2 nyarat még simán elmegy). Ha valaki érdeklődését esetleg felkeltette, akkor e- mailen keresztül tudunk értekezni! /m.jani85@freemail.hu/

A tesztek azt mutatják, hogy a Nokian NRT2 gumikeveréke 20%-al jobb mint a közönséges keverékek. Az abroncs forgási surlódásának alacsony szintje piacvezetővé teszi ezt a mintázatot, és 5 százalékkal csökkenti a az üzemanyagköltséget normális vezetési viszonyok között.
A hosszanti mintázat nyílszerű, mély bordái hatékonyan eltávolítják a vizet az abroncs alól, csökkentve az aquaplaning kockázatát. Kiválóan alkalmazkodik a hidegebb nedves aszfalthoz.
A Nokian NRT2 a világ első PAH(gumigyártás alatt felhasznált olaj) mentes nyári abroncsa.
svgyula Creative Commons License 2010.04.30 0 0 10383
Ha eszi a vizet azt a kipufogón nem látod de olyankor forralni szokta a vizet! mert akkor az égéstér és a víztér között ég el a tömítés és "belefúj" a vízbe.
Ha valahol csak szivárog és általában lehűléskor nyomja ki (melegen meg "bedagad":) akkor csak a nyomokat tudod keresni elég nehéz. Ha sokat mész és nagyrészt városban egy liter pikk-pakk elmehet. Az olaj attól is habos lehet a kupakban hogy sokat mész városban meg esős időben a levegő páratartalma is csinál ilyet.
Előzmény: TaRsY (10376)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.04.30 0 0 10382
felni
mazsolmaany Creative Commons License 2010.04.30 0 0 10381
Tisztelt Epeter01

Kész a felni, szerintem jó lett.
bab1 Creative Commons License 2010.04.30 0 0 10380
Ok, akkor csak csal ,de nagyon, nem létezik, hogy 70 fok legyen ,ha nem megyek ki a világból! Köszi a választ!
Előzmény: bicajos csavo (10360)
stemplis Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10379

A hűtőt tisztítsd meg kívül-belül. Az enyém is melegedett anno... aztán kiszedtem a hűtő és kilötyköltem egy kis vízkőoldóval aztán slaggal átöblítettem, ezt megcsináltam többször.  Kívülről is átmostam a hűtőlamellákat azóta jó!

Persze az is lehet, hogy a tiéd hengerfejes... de egy próbát megér a hűtőtakarítás:)

Előzmény: TaRsY (10370)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10378
Van egy "autószerelő mühely"forum ott probáld még meg!
Előzmény: TaRsY (10376)
mazsolmaany Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10377

Akkor az UFO-k megisszák! :-) Olyan nincs hogy nem folyik,nem hengerfejes...Csodák nincsenek!Sokan vagyunk valaki csak mond valami okosat.

Előzmény: TaRsY (10376)
TaRsY Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10376
Sehol sem nyomja ki a vizet, azt alaposan megnéztem. Hengerfejes sem lehet, az olaj nem habzik, kipuffon sem látszik.
A fagyállós dolgot nem tudom apám mit tolt bele, mikor utánöntöttem ioncserélt vízzel tölttöttem fel.
Előzmény: mazsolmaany (10374)
TaRsY Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10375
Most jutott eszembe, nemrég volt vízpumpa is cserélve.
Képet meg most már csakazértis: http://noob.hu/2009/11/21/Skoda.jpg
mazsolmaany Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10374
Hali!Nekem is pont ilyen kocsim van...:-) "elforralja a vizet"mit jelent?Nem folyik sehol?Meghajtod,nem látni pl.a kupaknál hogy kinyomja a hütöfolyadékot?Ha fogy csak piros fagyállót tegyél bele.-35fokra kell keverni,az a gyári adat.Ez azért fontos mert a fagyálló keni a vizpumpát.Ha nem folyik,akkor lehet hengerfej-tömités.Ez látszik a gyertyákon.
Előzmény: TaRsY (10370)
arw Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10373

Kérdésem lenne: felicia első telót tennék a favimba, és felinél két lengéscsillapítót hozott a program. Az egyik normál a másik erősített futóműves. Az utóbbi lengéscsillapító jóval nehezebben mozgatható mind össze, mind szét. Milyen az az erősített futóműves felicia? Tudtok erről valamit?

Egyébként a lengéscsillapító LIP márkájú lenne. Feliciába a rugó is más mint a favoritban (méret, erőssége)? A favorit és felicia teló között azt a különbséget láttam, hogy a felicián van egy fékcső tartó lemez és lentebb van a rugótányér kb 2cm-el. Köszi!

hubo44 Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10372
A vizet talan azert foralja hod el les rakodva a hutô.

Alapjarat az fojto selep takaritašt kivan.

De ha kičit visa olvašnal it talals receptet a ôseš felicia betegšegre.
Előzmény: TaRsY (10370)
TaRsY Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10371
Na képet elnéztem,
TaRsY Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10370
Helló!

Új vagyok itt, egy próbléma kapcsán kezdtem el keresgetni a Felicia spec. fórumot.
Fiatal vagyok és nem igazán hozzáértő, de kíváncsi lennék a véleményetekre a problémával kapcsolatban ami most a kocsival előjött. Szerintem a tapasztaltabbak rá is vágják mi lehet, ahogy átfutottam a topic egy részét.

Tehát adott egy '99-es évjáratú 1.3-as Felicia Pickup, 190 000Km-rel. A probléma az, hogy alapjáraton a motor túlmelegszik, a ventillátor bekapcsol, és akkor is melegszik tovább 110 fokig. Termosztát nemrég lett benne cserélve, hiba még fennáll, most volt szerelőnél, aki hőgombát cserélt, ami szintén nem oldotta meg a problémát. Menet közben helyes hőmérsékleten van az autó, cska alapjáraton csinálja ezt. Másik észrevétel, hogy elforralja a hűtővizet. Gondolom ez a melegedés következménye.

Megjegyezném még, hogy az autó alapjáratával sem vagyok igazán megelégedve, üresben gázfröccs után nagyon visszaesik a fordulat, néha (nagyon ritkán) meg is áll.

Amúgy renden van az autó, váltóját kicst gyengéllem, kuupplung már kopva lehet, elég pontatlan a váltó maga is, a hátsó fele a kerékdoboknál erősen rozsdásodik, a gyári jobb ajtóhangszóró elvesztette központosságát. :)

Ha valami tippetek van az üggyel kapcsolatban, ne tartsátok magatokban, megm inden hasznos infót szívesen várok, hogy minél tovább hajthassam ezt az általam már nagyon megkedvelt autót.

ps: csatoltam egy képet "rólunk"
nagylábujj Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10369
Kösz a tippeket! Asszem a nagykörösi útival fogok megpróbálkozni, az közelebb van :)
Előzmény: tubus74 (10355)
stemplis Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10368

Az enyémen már vagy öt éve rajta van , a múlt összel viszont leszedtem kétszer, mert volt vele egy kis gond. Én csak  zsírral bekentem a gumigyűrűt és a házat. A vízcsöveket is azzal szoktam, amikor rakom vissza...

Előzmény: Rauspeter (10363)
nagydajab Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10367

Dem 992!

Eltudnád nekem is küldeni az Érdi szerelőd cimét? Én is Érdi vagyok, igy nekem jo lenne egy közelben lévő szaki.

Előzmény: DEM992 (10361)
Rauspeter Creative Commons License 2010.04.29 0 0 10366
Köszönöm az infót, természetesen zsírtalanítottam denaturált szesszel meg előtte a maradék szigetelést (polírozó finomságú) csiszolópapírral is leszedtem fémig.
Nekem egy olcsóbb fajta lengyel fekete szilikonom van, lehet, hogy nem vártam meg míg megköt és túl hamar nyomás alá helyeztem?
Előzmény: arthur877 (10365)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!