Keresés

Részletes keresés

martisz Creative Commons License 2009.01.21 0 0 408

De véletlenül ez az, kb 1,5 éves fotókkal és semmi információval... :-((

no comment

 

Előzmény: GeryM41 (407)
GeryM41 Creative Commons License 2009.01.21 0 0 407
Véletlenül nem ez lenne az a hivatalos honlap?
Előzmény: martisz (406)
martisz Creative Commons License 2009.01.21 0 0 406

Üdv !

 

Sajnos a honlap működtetését sem anyagilag, sem erkölcsileg nem támogatja a múzuem üzemeltetője. A létrejötte részben az építő vállalkozó pénztárcájának, részben készítőjének elhivatottságának köszönhető, azonban a puszta léte is probléma volt egy időben, azaz nem kívánatos honlapnak lett tekintve..

Ezután úgy gondoltuk, hogy ha időnk és kedvünk engedi, akkor fejlesztjük, vagy ha másra nincs idő, legalább nem szüntetjük meg. Nem tudom mit hoz a jövő, jelenleg időnk, pénzünk nincs az üzemeltetésre és senkitől nem várhatom el, hogy a barátságból erre áldozzon, sajnos...

Úgy gondoltuk, hogy amíg a szerver tulajdonosa nem törli, addig meghagyjuk, aztán meglátjuk, mi lesz vele.

 

Elvileg létezik egy "hivatalos" honlap, aminek én még a címét sem tudom, amit egyszer láttam belőle, az valami botrányosan szegény volt...

 

Üdv,

Martisz Gábor

 

Előzmény: karikaV43 (405)
karikaV43 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 405
A múzeum honlapja lehetne kicsit frissebb a galéria úgy 15 hónapja semmi újat nem tartalmaz, amúgy nagyon jó az ötlet és a színvonal is.
róbertke Creative Commons License 2009.01.18 0 0 404
Ha legközelebb leáll, nézd meg, hogy a motor tekercsei közül nem-e adta meg magát valamelyik. Persze műszeres vizsgálatra gondoltam. Nálam két évig viccelődött így egy motor.
Előzmény: Hernyofan (385)
baktairrrr Creative Commons License 2009.01.06 0 0 403
Sőt! Nézd meg a "Drágám a kölykök összementek" című "remeket". Abban van a tuti kényelmes fekvecsüngős izé. Csak az a baj, hogy azon mindenki elaludna :) Azért érdekes, hogy valaki gyárt ilyen spéci dolgot.
Előzmény: imagefactory (402)
imagefactory Creative Commons License 2009.01.06 0 0 402
Szerintem egy ilyen nektek is jol jonne :)
link
martisz Creative Commons License 2009.01.04 0 0 401

Üdv !

 

Neked is és a többi kedves érdeklődőnek is igyekszem gyorsan válaszolni...

A levél megjött, remélem még ma este át tudom az összeset olvasni és válaszoni.

 

köszönettel:

 

Martisz Gábor

 

Előzmény: baktairrrr (400)
baktairrrr Creative Commons License 2009.01.03 0 0 400

Kedves MARTISZ GÁBOR!  Írtam egy mailt az info kukac mart.-ra. Nem tudom, hogy olvasod-e, más címedet nem találtam.

Üdv.: baktair!

Szabo Benjamin Creative Commons License 2009.01.02 0 0 399

Szép napot!

 

Gratulálok nagyon jól sikerültek a képek.

Előzmény: Törölt nick (89)
AttyHor Creative Commons License 2009.01.01 0 0 398
Sziasztok és BUÉK!

A családdal tervezzük a múzeum meglátogatását.
3-4-én már "szokásos" nyitvatartással üzemel a múzeum?

Köszönöm a választ!

Attila
ysenyerkesz Creative Commons License 2008.12.29 0 0 397

Kellemes Ünnepeket kívánok az egész csapatnak!

És egy furcsa kérdés, Nektek hozott valamit a Jézuska, oda a múzeumi asztalhoz?

Várom már a következő kirándulást a helyszínre, hogy láthassam a délit készen.

Szekrényesy Zsolt

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.12.27 0 0 396
Na, most már nekem is ez jön be... lehet, hogy cache-ből dolgozott a böngészőm? Mindegy, a lényeg, hogy nyitva van, és irány Keszthely :)
Előzmény: Törölt nick (395)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.26 0 0 395
Ugyanezen az oldalon. Nekem ez jön be:

Rendkívüli nyitvatartás:

2008. december 23, 26, 29 és 30: nyitva 10-17 óráig
2008. december 24, 25 és 31: nyitva: 10-14 óráig
2009. január 1: nyitva 12-17 óráig

Neked is ennek kéne bejönnie, nem?

Előzmény: Törölt nick (394)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.26 0 0 394
http://www.vasutmodellmuzeum.hu/kapcs.html

Én itt néztem. Merre van az aktuális?
Előzmény: Törölt nick (393)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.26 0 0 393
Nálam az évvégi rendkívüli nyitvatartás szerepel, egészen január 1-ig.

üdv, Feri
Előzmény: Törölt nick (392)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.26 0 0 392
Holnap nyitva vagytok? Illetve a következő hétvégén?
A honlapon a rendkívüli nyitvatartásnál még pünkösd szerepel :(
EglyT Creative Commons License 2008.12.22 0 0 391

A RAILFILM jókívánságait tolmácsoljuk:

 

 

EglyT Creative Commons License 2008.12.22 0 0 390

Minden vasútbarátnak és modellezőnek

kíván boldog ünnepeket

 

a

múzeum csapat

 

ibiTT Creative Commons License 2008.12.22 0 0 389
Minden készítőnek és aki ott járt vagy ezután ott fog járni:

NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT ÉS MODELLVASUTAKBAN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!

TTibi
optamás Creative Commons License 2008.12.22 0 0 388

Kedves "Múzeumosok"!

 

A Nálatok készült képpel kívánok Nektek Boldog Ünnepeket:)

2xlion Creative Commons License 2008.12.18 0 0 387

Bocs, hogy itt, de itt merült fel a probléma.

Én még megnézném a szénkeféket és az azt feszítő rugót, valamint a panel és a motor közötti érintkezést.

Előzmény: Hernyofan (385)
macita Creative Commons License 2008.12.17 0 0 386
Nálunk nagy szükség van a tapadógyűrűkre. A Semmeringi pályám a spirálon felmenő szerelvényeknek igen csak nagy "súlyuk" van, gyürük nélkül nem valószínű hogy felmenne! A német pályán pedig a 185-ös mozdony ha (jól emlékszem) 14 kocsit vontat. Oda aztán kell vonó erő!
Az áramellátási gondjaidat megoldhatod avval, hogy az utána kapcsolt kocsi kerekein is veszed az áramot. Viszont ez állandó összeköttetést eredményez. Valamit-valamiért. Viszont ha a csavarhúzótól megy a vonat, akkor hagyd ott elrettentő példaként! Lehet hogy tényleg ezzel hatsz a "lelkére"! :-)
Előzmény: Hernyofan (385)
Hernyofan Creative Commons License 2008.12.17 0 0 385
Üdv!

A tapadógyűrűk mennyire fontosak Nálatok?

Kicsiben én otthon azt tapasztaltam, hogy csak a gond van velük:
- elhasználódik, majd a mozdony kerekeiről leesik útközben
- kopás közben ( főleg az íveken, és a kitérők egyes részein ) szépen lerakódik a pályára, amit emiatt pucolni kell, különben akadozás lesz a vége
- van olyan mozdonyom is, ahol áramszedési problémákat okozott ( ÖBB 1020-as modellje* ) egészen addig, amíg le nem szedtem őket, és fel nem cserélgettem a tengelyeket a forgóvázban.

Bár mondjuk ott ipari mennyiségben kellene kereket cserélni, az biztos...

*: Ez a modell máig megcsinája velem azt, hogy nem működik ( lépten - nyomon elakad ) majd egy idő után feltámad hamvaiból, és onnantól nincs probléma. Máig nem értem miért csinálja, ezerszer szétszedtem, kitisztítottam, és az érintkezőket is megigazítottam - hiába. Múlt héten volt alkalmam kicsit vonatozni, pályára tettem, nem működött. Elmentem a csavarhúzókészletért, hogy szétszedjem megint, letettem mellé a földre, nyúltam volna érte - elindult. Onnantól kezdve az összes kitérőn, az öszes íven, mindenféle vonattal hibátlanul ment. Arra jutottam, hogy valószínűleg lelke van. Tényleg nincs más megoldás. :)
Előzmény: macita (384)
macita Creative Commons License 2008.12.17 0 0 384
Igazad van, de ha csak az 50x-ét vennénk! Bizony van hogy akár az említett összeg 2-3x-osát is produkálják a gépek. A problémák: bizonyos dekóderek rosszabb minősége (éppen milyen napja volt az összeszerelőnek), tapadógyűrűk elhasználódása, kenési problémák, illetve a pálya kisegítő berendezéseinek időnkénti sztrájkolása. Ez utóbbi úgy is aktuális most! :-)
Előzmény: 2xlion (383)
2xlion Creative Commons License 2008.12.17 0 0 383
Gondolom, hogy nem mondok újat. A vasútmodellek a hétköznapi amatőr használathoz vannak méretezve, nálatok az igénybevétel ennek kb. 50-szerese. Ez azt jelenti, hogy kéthetente minden mozdonyt szét kellene szedni, átnézni, zsírozni-olajozni, és ha szükséges alkatrészeket cserélni. Ezenkívül a többi gördülőállományt is kenni. Ez azt jelentené, hogy egy emberke folyamatosan ezzel kellene, hogy foglalkozzon. Ha ez nem történik meg (márpedig a humán erőforrás mennyiségét ismerve úgy saccolom, hogy nem), akkor igen hamar lesz kukalakó a gördülőállomány.
Előzmény: macita (381)
baktairrrr Creative Commons License 2008.12.17 0 0 382
Mivel, illetve milyen alkatrésszel van a legtöbb gubanc, hamár említetted a gördülőállományt?
Előzmény: macita (381)
macita Creative Commons License 2008.12.16 0 0 381
Mivel olyan régen nem írt senki semmit, így tájékoztatnám a t. nagyérdeműt, hogy új erdő rész került Semmeringre, a Déli befejezése után Székesfehérvár főbb vágányait is lefektette marTRAIN barátunk. Már csak az összekötés hiányzik, no meg a vezetékélesek, váltómotorok felszerelése, váltóprogramozások, menetrend írás, és beüzemelés van hátra. Vagyis van még mit megoldanunk! A terep rendezés folyamatosan halad. A gördülő állomány több- kevesebb hibával működik. Eddig a küzdelemben mi állunk nyerésre, de az igazság az hogy erősen küzdünk. A nagy futásteljesítmények miatt erős igénybevételnek vannak kitéve a gördülő állomány.
BaTTka 1 Creative Commons License 2008.11.20 0 0 380

Hát...terepkialakítás, füvesítés, útépítés stb..stb...stb........

Üdv:Batka

Előzmény: 3dhazard (378)
baktairrrr Creative Commons License 2008.11.19 0 0 379
A weboldal teljesen gazdátlan? Rég volt frissítve. Jo' lenne friss híreket olvasni, u'j képeket látni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!