ha mar paypal, rajottem hogyan lehet kartyarol feltolteni az egyenlegre, levonas nelkul, devizaarfolyamon (ha at van nyomva, hogy forint helyett devizaban terheljen). mielott szetteptek, ennyi az egesz: fizetsz haverodnak, aki kartyas fizetot el tud fogadni (premier vagy business). aztan o kicsivel kesobb refundot csinal.
A DPD-s számod megvan? Az nagyon fontos. Írd be, a követőbe, és az kiadja, hogy átvette-e az illető vagy sem. Ha átvette, akkor nem jogios a visszahívás. Akkor csak szívat.
paypalon vett tolem egy osztrák egy cuccot...nullás volt...150 ezres a cucc...majd kifizette szépen..elküldtem neki....pozitivat adott...eltelt 10 nap és a paypal zárolta a pénzt mondván hogy kreditkártyás visszahivast kért a másik fél...és igazoljam a szállítást...én dpd vel küldtem és igazoltam is ezt a paypalnak...most várok hogy mi lesz...volt e már valkinek ilyen avgy hasonlo és mi lett???
nem mindenhol hasznalhatod az accountodat de azon a nyelven fog veled levelezni az ebay, amin (ahol) regisztraltal ha nem tudsz nemetul, akkor hiaba hasznalod a nemet regedet a .com-on, akkoris nemetul kapod a leveleket ehhez kell uj account a .com-on olvass vissza
Sajna nem akarja visszaadni a pénzt, mert arra hivatkozik, hogy nem nemzetközi aukció volt és én levelezésben elfogadtam, hogy nem küldöm vissza. Az a baj, hogy a fényképek alapján eredetinek tűnt. Elindítottam a dispute-ot mert azt gondolom, hogy ez nem az a minőség, ami engem érdekel. Megpróbálom a shippinget is visszakérni.
Simán csak küldesz pénzt a Paypal-ről. Ha visszautalta már a pénzt refunddal, akkor kiválasztod, hogy Ebay item, beírod az Ebay-es neved, és az item numbert.
Ha csak ügy küldesz pénzt, akkor meg az első opciót, hogy other service, vagy valami hasonló.
Én elsőnek mindig a megbeszélést tartom helyesnek. És ha csak az sikertelen, akkor a dispute. Nekem is más méretű nadrág jött, mint gondoltam. Dispute nélkül mindent nagyon szépen el tudtunk rendezni. Nem volt szükség keményebb lépésekre.
Ebay-en vettem valamit, kiderült, hogy nem eredeti, vissza akarom küldeni. Pedig már annyira vártam. :(((( A leírásban benne van a visszküldés, csak azt nem tudom, hogy menjen-e dispute-ra vagy próbáljak kiegyezni vele ezen kívül. Mit csináljak?
Nekem a sztrájk miatt 4 hét alatt jött meg egy cucc Angliából. Az eladó már vissza PayPal-ozta a pénzt, majd amikor visszaadtam neki, azzal, hogy a sztrájkról nem tehet, fogta, feladta mégegyszer. Erre rá 1 hétre megjött az eredeti, és megint elküldtem neki az árát. Ne tudjátok meg milyen hálás volt. Nekem meg olyan jó érzés volt, hogy korrekt voltam. Pedig valami 6 GBP-ről volt szó.
én is visszaküldeném, de könnyen beszél aki nincs kisértésnek kitéve :))))
szerintem nézd meg a disputét, és azt válaszd azt a verziót, amelyiken az eladó visszkapja ajutalékot, / ha nem egyértleűinkább másold be lécci / aztán fizesd vissza a pénzt és akkor az eladó nullán lesz, mert a visszakapott jutalék fedezi a plusz paypalos refudolás meg ujrafogadás költségét.
A lelkiismeretedre van bízva sztem, én visszautalnám a zsét és megírnám a dolgot az eladónak. Beállítottság kérdése, valszeg betojt a dispute-tol az eladó és nem tudta volna bizonyítani a PayPal-nak, hogy télleg elküldte, a PayPal pedig a vevőnek hisz általában ha csak nem tudja az eladó kétséget kizáróan bizonyítani az igazát (csomagkövetés, biztosítás).
próbáld ki az eddigi német regeddel a com-on belépve, nekem már volt olyan, hgoy nem vitt át és angolul láttam valamit, pedig nekem meg pont az nem megy :) a zángélus.
Asszem megkezdem a másik nick létrehozását, aztán majd csak lesz valami
Hol is kell ilyet kezdeni ? :-) Róg vót, nem is én csináltam igazából.
Annyiből jó ez a nick egyébként, hogy minden esetben a com-ra jelentekezem be, és mennek a dolok angolul, csak a reklamációs és problémás részek jönnek németül.
Mint most, ez a szívás.
Tehát ha tudod angolul is, hogy mi az "unsimmingkeiten online klaeren" , akkor inkább angol oldalon próbálkoznék, és érteném a környezetet is.
sőt, olyat is lehet, hgoy van 2 nicked és aztán egyesited őket, nemrég olvastam. azt ugyan nem tudom, hogy ha van egy com-os és egy de.s akkor milyen lesz a közös :)
ha megkaptad a cuccot és minden oké, akkor arra klikkelj, hogy ok, visszaléptettek az üzlettől, az eladó viszzakapja a jutalékát, de ti még értékelhetitek egymást.
unsimmingkeiten online klaeren vagy valmi ilyet kell látnod, arra pikkelj , aztán a weiter gombra, ha van olyan, aztán kapsz 2-3 variációt, ha megvank kopizd ide és megmondom melyiket válaszd.
neked mindegy, de ő visszakap egy kis pénzt, ennyi.
/az unpaid itemes sipute az az eljárás amit vsiivz is irt, amiben az eladó kölcsönös visszalépés miatt kéri vissza az ebay jutalékot/
nyelvet váltani nem lehet, de át lehet vinni a com.ra, de csak elméletben tudom, mert még nem csináltam.
eBay Note: An Unpaid Item dispute has been opened for this item. View Dispute.
Megméztem, és megvan a PayPal receipt:
Dear Daniel Nagy,
This email confirms that you, belphnaque, have paid redlinedistributing@rogers.com $26.51 USD using PayPal.
This credit card transaction will appear on your bill as "PAYPAL *VIDEOBARN".
Ennek ellenére, vagy emellett, mire gondolsz ?
SZia !
Belphnaque (Nagy Dani)
biztos, hogy fizettel? ez az a sablonszoveg, amit akkor kuld az ebay, ha a 2 fel kolcsonosen elall az uzlettol az elado meginditja a folyamatot, es a vevo megkapja ezt a levelet, es megerositi a kolcsonosseget
a masik: zard be a nemetet, csinalj uj accountot a .com-on nem lehet ugyanis nyelvet valtani
mert ha nem tévedek, de ha németül idekopizod akkor még biztosabb leszek benne, hgoy az eladó elinditotta a nem fizetett termék eljárást, amiben is azt jelölte meg, hogy ő ivsszaadta a lét, te a cuccot és kölcsönös megyezéssel visszléptek a biznictől és ő kéri az ebayt, hgoy téritse vissza a jutalékát.
lécci ne klikkelj semmire. előbb intsd el az ebayon a termék neve mellett van egy legördülő sáv, ott:
nicht erhaltenen artikel melden, vagy valami ilyesmi és ott mit meldung fortfaren, aztán átvisz apaypalra is, ott már angol lesz asszem. még 45 napon belül vagy?
Sajnos annak idején egy Németországban élő barátom online segítségével jelentkeztem fel az e-bayre, és minden fontos üzenetet németül kapok, miközben angolul tudok.
Lehet ezen változtatni ? (Tudom, tanulni, tanulni :-) )
Most vettem egy könyvet, ami nem akart megérkezni, s egy emlékeztető e-mailre kaptam egy levelet az e-baytől, amit most lefordíttattam.
Az eladó mountmedia informált minket, hogy önök abban egyeztek meg, hogy az adás-vételi szerzödés nem lesz a fent nevezett cikkre megkötve, ill. hogy ön a cikket visszaadta. Ezért az eladó egy jóváirást kért az eladási provizio összegéröl. Kérem válaszoljon 2007 dec. 03-ig és közölje velünk, hogy ezzel ön egyetért-e. Fontos: Ön és az eladó is ennek ellenére leadhat a másik félröl egy értékelést ezen cikkel kapcsolatben. Köszönjük, eBay
Mivel nem volt kommunikáció eddig a könyves céggel, nem is értem, hogy a magyarra fordított szöveg mit jelenthet, és mit kellene tegyek.
A Németországban élő barátom a fordítás mellé azt tanácsolta, hogy a PayPalnak és az E-baynek is jelentsem, hogy nem kaptam meg a cuccot.
Sajnos megint ugyanaz a gondom, pl. az, hogy németül nem tudom, hogy az E-baynek hol kellene ilyet jelezni, a PayPalnál lehet, hogy megtalálom, de mivel nem nagyon értem, hogy mi is történik, abban sem vagyok biztos, hogy ez megfelelő lépés.