Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pinguru Creative Commons License 2011.08.10 0 0 14866

Szerintem egy évig kíméld az autódat, utána vaduljál.

Előzmény: mandras79 (14864)
terrano1 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 14865

Azt,hogy a tetőre felfér de a kerékdobba nem hiszem!:-)

Különben meg mit kalózkodsz itt éjfél után!Ma meg gondolom délbe kelsz aztán csak kummogsz majd a határig!

Előzmény: mandras79 (14864)
mandras79 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 14864

És ehhez mit szólsz?

Előzmény: terrano1 (14862)
mandras79 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 14863

Visszavásároltam:o)Kész vagyon volt.

Előzmény: joegabi (14860)
terrano1 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 14862

Nem is olyan nagy az a pótkerék!Mondtam ugye már telefonban is,hogy legközelebb mielőtt rakod fel a tetőre engedd ki belőle a levegőt így annyival is könnyebb lesz!:-)

Előzmény: mandras79 (14856)
terrano1 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 14861

Igazán köszönöm!:-)

Előzmény: mandras79 (14856)
joegabi Creative Commons License 2011.08.09 0 0 14860

Szép az új autód. A régi amit eladtál azért nagyon hasonlít erre.

Előzmény: mandras79 (14856)
fejes.i Creative Commons License 2011.08.09 0 0 14859

Hát, ha működik egyáltalán, akkor az nem bizti :)

Előzmény: mandras79 (14857)
fejes.i Creative Commons License 2011.08.09 0 0 14858

A workshopot meg a troubleshooting elektromos izé manualt már megnéztem, annak alapján az F14-es bizti, de az meg nincs kiégve. 14-es meg azt hiszem, csak a kormány alatt van egyáltalán?

 

Előzmény: fejes.i (14855)
mandras79 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 14857

Nem tudja vki hol vannak az elektromos tükrök biztijei mert állandóan lefordulnak tolatáskor vissza meg nem mennek:O)Komolyan kérdem..

Előzmény: fejes.i (14855)
mandras79 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 14856

Terrano1 -nek szeretettel!

fejes.i Creative Commons License 2011.08.09 0 0 14855

Nem tudja véletlenül vki, hogy a Disco1-nél hol vannak a tolatólámpák biztosítékai?

Mivel nem világítanak tulajdonképpen semennyire a 21 wattos izzók, betettem helyettük 55-ösöket, de sztem elfüstöltek a biztik.

Ivwi Creative Commons License 2011.08.09 0 0 14854

Mikor is lesz a szegedi röfögés?

Előzmény: b_nagy (14845)
turbo2 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14853

Vagy Hülye vagyok vagy hülyülök...

 

Pinguru panaszkodott a 14437-ben a viszko cspágyra majd belinkelt egy td5 cserét a 14442-ben.

Arra írtam, hogy ott a csapágy egy tök átlagos csapágy 14470.

 

Neked nem TD5 van gondolom. A Koyonak az a csapágya elvben  megegyezik a FAG WK6587-es csapágyal ami európában gyakoribb lehet.

b_nagy Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14852

A telefonnal készült képek nem adják vissza a valós állapotot. Az aljáról meg nem csináltam képet még. Az a baj, hogy én hülye maximalista vagyok, mert ha egyszer láttam, már idegesít hogy nincs rendben.

A lakatossal nem csak távolról néztük át az autót, hanem megemelve kis kalapáccsal. Olyan helyeket is mutatott, amit én nem láttam problémásnak, de hamar megcáfolt, Egy-két kocogtatás a rozsdás helyen és luk lett a vége.

 

A viszkó csapággyal kapcsolatban, Ausztráliában még beszerezhető a helyettesítő koyo 88580 2RS csapágy, de Európában már nem beszerezhető. Beszéltem egy halom csapágykereskedővel itthon és külföldön, de az utolsó fellelhető csapágy 5 éve volt elfekvő raktárkészeletn Spanyolországban. Most próbálok rendelni kintről egy párat.  

Előzmény: turbo2 (14850)
fejes.i Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14851

Ilyeneket raktam be, sztem "nem komoly" az ár így se, nyoma sincs gumiharang pusztulásnak.

Egy maradt is, nem tom, hogy bal vagy jobb, mert nem egyformák kellenek hozzá.

 

http://www.paddockspares.com/track-rod-end-rh-thread-lemforder-o-e-m.html

Előzmény: pinguru (14840)
turbo2 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14850

Megcsináltad a viszkocsapágy témát ? Ha már kinyomoztam a csapágyakat ....

Előzmény: pinguru (14846)
turbo2 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14849

Szivatol ? Akkor mért ezeket raktad be ? Az izgalom így hol marad ?

Előzmény: b_nagy (14843)
turbo2 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14848

Egyetértek Tie-vel.  Az én mércémmel mérve ez majdnem hibátlan kaszni. Drótkorong alapozó. Festék  oszt kész.  A merevítőt meg kitísztítani, rozsdát passziválni és kífujni üregelővel. 5 évig semmi bajod vele. Ezért nem érdemes karosszériáshoz vinni.  Ha mégis mert maximalista vagy akkor is csak az utóbbit, és az nem lehet több pár ezresnél mert anyag az nem kell semmi hozzá, A munka meg egy lakatosnak nem több mint 1 óra.

Előzmény: b_nagy (14841)
mandras79 Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14847

Kicsit??:O)

Előzmény: pinguru (14846)
pinguru Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14846

Kicsit elgurult a gyógyszerem, igazából a kocsinak nem sok baja van(volt):

 

 

 

 

Ha a menetjavításról kértek fényképeket, akkor tegyétek fel a kezeteket.

b_nagy Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14845

A mester már meg is nézte a vasat. Bal padlómeze egy része csere. Küszöbök egy része menthető lenne, de több ponton is van erőss korrodálás a tartókonzolok környékén. Nagyon valószínű, hogy kompletten lesz cserélve zártszelvényre. Javítani kell mindkét oldalon a hátsó sárvédő íveket kívül-belül fönt-lent. Szóval lesz rajta munka. Sajnos pont szeptember végén ér rá a mester, így a nagyon várt szegedi találkára nem tudok menni :-(

Előzmény: Tie (14844)
Tie Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14844

Ja, hogy ez már a drótkorongozás utáni, nem pedig a fellelési állapot... Hm... akkor tényleg baj van. :)

Előzmény: b_nagy (14843)
b_nagy Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14843

Hát azért kicsit több a rozsda.

A hátső sárvádő 10 centi helyen át van lyukadva a C oszlop tövében. A köszöböknél a két hátsó belső küszöbről teljesen lerohadt a tartókonzol. Semmi nem tartja a kasznit ott.  Jobb hátsó sárvédőiv alja kilukadva

A két első taposó nem annyira gáz, bár van egy két gyengébb pontja az A oszlopok tövében.

Ja és van egy pár alapos rozsda a csomagtér fenéklemezen, de még nincs átlyukadva.

 

Fényképről nem tűnik nagy munkának, de csak az első taposólemezeket egy fél napig drótkeféztem, stb.

Az a baj, hogy legtöbb helyen úgy tűnik nincs rozsda, mert a festék ép, de ha alaposan megkaparom, kiderül hogy a festék allatt is már rozsdás a lemez.

A taposók a beázástól rohadtak meg, mert a jó kis hangszigetelő felszív minden vizet, de sosem szárad ki.

 

 

Előzmény: Tie (14842)
Tie Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14842

??? Ugye nem azt akarod mondani, hogy ezt be akarod vinni egy lakatoshoz, hogy kivagdaljon belőle lemezeket, és újakat rakjon bele??? Ennek mechanikailag nincs baj, ez csupán felületi rozsda még. Ha most nem nyúlsz hozzá egyáltalán, akkor olyan 2 év múlva elkezd kilukadni, és 5 év múlva szét lesz rohadva annyira, hogy időszerű lesz a taposók cseréje.

 

Ezt le kell takarítani kívül-belül drótkoronggal, adni neki egy fasza rozsdagátló cink-kromátos alapozót, lefesteni, és csókolom. A hátsó kerékív tetején a pörsenést szintén. Ezt rendberakni kb egy szombati meló, de ezen gyakorlatilag nincs mit kasztnis értelemben véve javítani. Szerintem fölösleges pénzkidobás.

Előzmény: b_nagy (14841)
b_nagy Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14841

A hétvégi ténykedésem. Nem örültem a látványak ami fogadott, de ezzel már mehetek a karosszériáshoz ajánlatot kérni.

 

 

 

 

Kicserétettem a szélvédőt. Nem láttunk nyomát lyuknak. De még mindig beázik.

Talán meg van a helye hogy hol :-(

 

pinguru Creative Commons License 2011.08.08 0 0 14840

Alapvetően difit akartam hézagolni, de ha már arra járta, egy csomó mindenre ránézak.

 

Pölö a tavaly cserélt kormányösszekötőm gömbfejeinek gumiharangja kezd szét szakadni, cserélni kéne, ferihegy környékén nincs tippetek, hogy ki foglalkozik ezzel?

Előzmény: Tie (14839)
Tie Creative Commons License 2011.08.07 0 0 14839

Én az elsőt vettem le először (aztán kb. három nappal később a hátsót). :)

 

Vizsgára se teszem fel sose. Minek? Úgyse tudják, hogy volna-e rajta, vagy se.

Konkrétan lófaszt se tudnak az autóról.

Előzmény: pinguru (14837)
Tie Creative Commons License 2011.08.07 0 0 14838

Mit csinálsz az első futóművel, hogy szétkapod?

Előzmény: pinguru (14837)
pinguru Creative Commons License 2011.08.07 0 0 14837

Én a hátsót csak műszakira teszem fel, kicsit stabilizál, de nem nagy vasziszgasz.

 

Az első marad.

 

Hátul hiltuszalaggal kösd ki a rugókat, a hidat is illene, de ha nem ugratsz, akkor nem veszélyes. Ha marad a hátsó kanyarstabi figyelni kell, hogy átfordul-e, képes a fékcsövet eldarálni a kutyacsont, meg ha átfordul, akkor hajlamos kincsomni az alváznál lévő szilentet, utána meg riszálja a seggét az autód, meg meghallsz.

 

Mégjobban szétkaptam a gépemet, próbálomleszedni az első rugókat és lengéscsillapítókat, paralel meneteket javítgattam, jól elvagyok.

Előzmény: fejes.i (14836)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!