Nem, nem kérdezel sokat, de nem is baj, ha válaszolnak rá...
kicsit túlliheged ezt a dolgot, szerintem, minden vállalkozóként dolgozó autószerelő pecsétel, ha kéred....van itt is egy pár ilyen szaki. Ha neked a pappasos pecsét kell, annak ára van, de annyival nem fogsz többet kapni egyik pappasnál sem, mint itt bármelyik szerelőtől, sőt...
a munka minősége bármikor lesz olyan mint pappasnál, sőt....
ertelek... egyszer a realszisztemaban lattam h toyota arak 12 fa lexus: 15+fa volt...meg szerencse h csak assist miatt volt bent az auto... nem kellett fizetnem semmit.
mas: nekem a vezetett pecsetelt szkonyv is lenyeg. van itt olyan aki tudja vezetni?
nagyon rendesek vagytok egyebirant. en pedig megigerem, h nem kerdezek itt sokat, latom, egyesek rossz neven veszik...
Mondjuk xy mercedes szervizben az olajszint ellenőrzésért is felszámolnak 15-16 ezret!!
Márkaszervizek durva árakon dolgoznak, és nincs humánus hozzáállás!
Ott van mondjuk 12+fa óradíj, azt akkor is kiszámlázza ha 2 perc volt a munka, mert megkezdett óra!
Ellenben az itteni szerelők, Csabais, Gubal, én, stb nem fog Neked kiszámlázni teljes óradíjat (ami nem mellesleg nem 12+fa, hanem erősen kevesebb!) 5 percre, sőt....
még annyit,hogy pl. a MerciÁrendes az automataváltókat (olaj-szűrő csere,-javítás stb) a Totalcarban is meginterjúvolt Börcsök Ferihez viszi (aki szerintem a legjobb a környéken),mivel se szerszámuk nincs,sem nem értenek hozzá...
gondolom a Pappasnál sincs ez másképp...csak + rárakódik az ő sápjuk is.
akkor nekem mert mondtak a szfehervari pappas-ban 200 -at a valto olaj cserere? vagy lehet az egesz re mondtak annyit? mashol is ennyi lehet? hmmmmm...
kicsit olcsonak tartom az 50.000ft-ot.. anno a toyotamra volt ennyi a 120.000 es szerviz...nem hinnem h a merci olcsobb lenne...
Indulásnál, mikor parkolóból P állásból átváltom automatára, nehézkesen, „döcögve“ indul, mintha probálna fogást találni a kupplung… De utána még azért elindul
Menet közben 3-4 sebességváltásnál gázpedálnyomástól függöen elég szépen fel tud üresbe pörögni, mire ismét beteszi sebességbe
(Ez olyan 1000-1500 plussz fordulattal jár)
Utána viszont 2000 környékén marad, baszik dinamikusan gyoristani, fullpadlóval ugyan annyit érek, mintha finoman növelném a sebességet