Érden a Bécsi Tamásék (lehet írni telszámot?) csinálnak ilyet (nyomáspróba), én is náluk csináltattam novemberben, 4 évre kaptam a tartályokra a papírokat, tehát pont 2 2 éves műszakis ciklus belefér.ja és természetesen a műszakit is megcsinálják. azt nem tudom, hogy mit kell a gázrendszerrel csinálni, szerintem ha kéne, azt már észrevetted volna :)
Valaki ma próbált regisztrálni Fekete Adrienn néven a Facebook csoportba. Véletlenül megtagadtam a felvételt, mivel a kamu nickek jelentkezését akartam törölni.
Fekete Adrienn: Ha itt vagy jelentkezz kérlek újra.
CNG-s multinak lejárt a műszakija. Hogy történik a műszakiztatás? Mit kell feltétlen csinálni a gázrendszerével, vagy kell e egyáltalán külön kínlódni vele? Hol van Szentendre - Bp környékén ilyen hely?
Az NKH/Okmányiroda bejegyezte a forgalmiba a mai napon az új céldátumot: 2017/08/15, vizuális környezetszennyezés továbbra is ON, és mivel a ház előtt parkolunk, a szomszéd háza kevesebbet ér, további érdekesség, hogy 30 perc alatt kizavartak a vizsgaállomásról, láthatóan frusztráltam a személyzetet.
Van egy 2009-es benzin-gázos Multiplám. Benzinnel megy, de gázzal nem igazán. Átvált benzinre még akkor is ha a tartályok tele vannak gázzal. 10 % gáz, 90 % benzin. Szerintetek mit kellene megnéznem, hogy gázzal is működjön?
Szerintem rosszabb minőségűnek nem neveztük (én is olyat használok, 2004 végén gyártottat), csak spórolós pár területen az utolsó békához képest. A legtöbb lényegtelen apróság, egyedül a hátsó tárcsafékért igazán kár
Köszi a válaszokat!akkor valószínűleg náluk rendelem meg én is. bár lehet, hogy nem a kábel a rossz, de nem tudom, mikor lett cserélve (ha lett egyáltalán, FIAT kábel és BERU trafó van benne), időnként gondolom nem árt...
Nekem volt 4 évig "régi " Multiplám is. Néhány hozzászólással ezelőtt van olyan vélemény, hogy az FL rosszabb minőségű, olcsóbb modell. Nekem jobban bejön a műanyag műszerfal és a szürke kárpit, min a kék. (A pirosról ne is beszéljünk) Bocs kérek a fórumtársaktól! Nem érzem rosszabbnak az újat, erősebb is. A 120Le már részecskeszűrős, annak nyűgével-bajával. Egy újabb, kevesebb km-t futott autó azért valószínűleg megbízhatóbb, mint a 300-400e km -t futottak. Nem véletlenül van sok panasz a CNG-sekre.
Én pont szeretnék egyet venni, a páromnak nagyon tetszik az óceánkék, találtunk neten egy két darabot, ami ígéretes.
A kérdésem az lenne hozzád is, illetve a többiekhez is, hogy az újabb kiadás miben jobb vagy éppenséggel rosszabb a régebbi kiadásnál?Én 2004 előttiben gondolkoztam, de most az anyagi lehetőség adott és lehet egy fiatalabbat vennék ha már megtehetném.Nagyon sokat agyalok, hogy melyik kiadás legyen, ha már kiadom a pénzt érte.Nos, vélemények esetleg tapasztalatok?
Épp most cseréltem gyújtókábelt, mivel szerény volt az eklézsia, a legnonamebb legolcsóbbat vettem KA-nál (St*rline). Hááááát, ez nem néz ki nagyon hifinek, de a régi rossz kábeleknél sokkal jobb. Lemértem a ki/beszereltek ellenállásértékeit is, ha valakit érdekel.
3 év garancia van rá, és működik. Még az első kábeleknél volt gond, de garanciában lett javítva, a jobb csatlakozóra, ami azóta lett. Azóta is megy, van benne vagy 70.000 gázos kilométer, lassan meg kellene nézni..
Az enyém is cng-s, és a Kugler félét használom már kettő és fél éve. Panaszom nincs vele. Előtte Tesla volt, meg valami olasz. Az volt a baj velük, hogy egy év alatt ráégett a pipa a gyertyára. Csak darabokba jött le... Mostanit a Kuglernál rendeltem, ( postai utánvéttel) a rendeléstől számítva egy nap alatt nálam volt!
Ipari gázgépekbe valót rendeltem. Eddig, ok! És az ára se volt vészes..
az lenne a kérdésem, hogy CNG-s multihoz mennyire kell cng-hez való gyújtókábelt venni, van-e különbség, megéri-e?illetve melyik jó, pl. Magneti Marelli, Tesla jó-e?vagy van pl. egy magyar a Kugler, Ő készít kifejezetten CNG-hez is, vett Tőle valaki esetleg?mik a tapasztalataitok ilyen téren?
Fejlemények: az enyémben BOSCH önindító van, és nem a csapágy ment szét, hanem az állórész "henger" belsejéből valami ponthegesztett karima-szerűség részben levált, és az ért hozzá a forgórészhez. A szerelő ilyet még nem látott (pedig több évtizede dolgozik a szakmában és 20...30 autó van az udvarában mindig), tapasztalata szerint a BOSCH típusúakkal nem is szokott gond lenni (inkább az olaszokkal), szerinte valami gyári hiba lehetett, hogy nem volt tökéletes a ponthegesztés. Bontott alkatrészből cserélte az önindító ezen részét, a forgórész hála Istennek még nem sérült, jó hogy amint hazaértünk rögtön vittem szerelőhöz a kocsit.