Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

haronpla Creative Commons License 2015.04.05 0 0 42926

Nos, és azok a hírek, hogy 150 e km után injektor sor, kettőstömegű... Meg hogy kifizethetem az autó árát újra? Azért ezekben az autókban lazán van 200 ezer körül, az enyémben is 250 van. Ráadásul, mivel nincs annyi kp-m, kereskedőnél fogom venni, azokról meg több rosszat hallani, mint jót.

 

 

Előzmény: r.andras (42925)
r.andras Creative Commons License 2015.04.05 0 0 42925

Nem kell félned a dízeltől, rendkívül strapabíró! Évi 30ezerre én mindenképp ezt venném.

Amit írtál évjárat jó lehet, de én még belevenném az újabb kasztnis-t is azaz 2002-2005 év végéig, amikor még 115 lovasak voltak.

Sőt, ha bírod, inkább vegyél kicsit drágábbat 1 és 1.3 millió között, ha az megbízhatóbb, jó állapotú, jól szervizelt.

"...félek, hogy nem boldogulok az autóval, még a hibák első tüneteit sem veszem èszre. "

Akkor 1-2 havonta vidd el egy szervízbe akikben megbízol. Ők megoldják, ez a munkájuk.

Amúgy vannak hibák amiket jelez a gép, így az kiderül ha komolyabb gond van, legfeljebb azt már csak a szervíz mondja meg, hogy konkrétan mit kell javítani.

 

Előzmény: haronpla (42923)
r.andras Creative Commons License 2015.04.05 0 0 42924

Lengéscsillapító lágyítás elöl-hátúl, ami nem gázos hanem olajos.

Elöl kivettem a stabpálcákat, a stabilizátor rudat pedig felkötöttem, hogy ne lógjon.

Ballonosabb gumik: 195/65 R15 (de a 185/65 R15 talán még jobb is ebből a szempontból)

A rugók pedig az évek és km-ek során már maguktól lágyultak.

Előzmény: Lloyds (42909)
haronpla Creative Commons License 2015.04.05 0 0 42923

Sziasztok! A segítségeteket kérem! 

Jelenleg egy kis kia picantoval járok, de a család gyarapodik, és szeretnénk egy multiplát. Paramétereim: évente kb. 30 ezer km használat, vidéki városi és 50-100 km táv közút. Nagyon nem szoktam kitaposni egy autó belét, de viszonylag tempósan közlekedem. A műszaki felkészültségem egy konyhaszekrényével vetekszik, tehát kb.egy kerékcsere elvégzésére vagyok képes. 

Amit most gondolok: 2002-2004-es jtd 800 ezertől 1 mill-ig. Csakhogy kicsit félek, hogy nem boldogulok az autóval, még a hibák első tüneteit sem veszem èszre. 

Való nekem ez a típus?  Az 1.6-os benzinesnél meg a fogyasztástól. Gondolom, 8-9 litert bever. Esetleg cng? Totál fehér folt, bár Győr felé gyakran járok, ott lehet tölteni. Mit javasoltok? Az egész család szerelmes bele, de nem akarok hülyeséget csinálni. 

 

Köszönöm a válaszaitokat! 

 

haron

M.Sanyi Creative Commons License 2015.04.05 0 0 42922

:))))))))))))))

Előzmény: vzoltaan (42918)
turulur Creative Commons License 2015.04.04 0 0 42921

Szemezek egy spórolós megoldással. Egy kínai OBD-bluetooth átjátszóval. Ami 1€.

 

Win8 Nokiára ad néhány lehetőséget OBD fedőnév alatt az Áruházban.

 

Így esetleg lehetne tüzet oltani, ha gáz van egy hosszabb út alatt.

Bocs bizalmatlan vagyok :) valaki használt már ilyet?

 

 

 

.

Előzmény: vzoltaan (42919)
turulur Creative Commons License 2015.04.04 0 0 42920

Auto com

többet nem tudok róla.

Előzmény: vzoltaan (42919)
vzoltaan Creative Commons License 2015.04.04 0 0 42919

Szia! 

 

Te milyen programmal nézed és milyen olvasóval?

Előzmény: turulur (42917)
vzoltaan Creative Commons License 2015.04.04 0 0 42918

Hali!

 

A benzin gáz között azért van némi különbség. Egy veszteség mérés megmondja hogy mennyire tömített a motor mert lehet hogy elszelel a gáz, illetve gyertya csere (mindenféle "legjobb hosszú élettartamú speciális fogyasztáscsökkentő  mentes standard gyertya). A hézag -0,1mm. De ha ünnepek után ráérsz akkor összehasonlíthatjuk az enyémmel a diagnosztika adatokat.

 

Előzmény: Soska 22 (42868)
turulur Creative Commons License 2015.04.04 0 1 42917

Hibák tekintetében egészen jól állok.

Egy tétel van még:

 

 

Hőgomba már lett cserélve.

turulur Creative Commons License 2015.04.04 0 0 42916

Tartoztam egy dobbetéttel, meg egy hátsó híddal.

 

1999-es a kocsi a híd dugója lassan átengedi a vizet, és bent is tartja.

 

A másik a dob két oldala, az utastérben ezt már javították. Nekem a mindkét kocsin rohad, ez a donor ami már elég aggasztó.

 

 

Canneloni2 Creative Commons License 2015.04.03 0 0 42915

Hát arra én is kíváncs lennék!!!

Előzmény: Lloyds (42909)
akosli Creative Commons License 2015.04.03 0 0 42914

Mondjuk nekem pont a tavalyi nyaralaskor, az Adrian halt meg az akksi 3-4 nap allas utan a 40 C-ban,nem telen a hidegben...

Előzmény: dez1 (42911)
M.Sanyi Creative Commons License 2015.04.03 0 0 42913

A kollégák leírták már. Sanszos, hogy egyik alkalommal már hiába fordítod el a kulcsot. :(

Egy mai aksinál már a 3 év is szép életkor, nem az örökkévalóságnak tervezik sajnos, hanem, hogy éppen kihúzza, amíg gari van rá.

Előzmény: szg75 (42910)
babarucu Creative Commons License 2015.04.03 0 0 42912

Szerintem az az akksi haldoklik.en nem varnam meg a halalat

Előzmény: szg75 (42910)
dez1 Creative Commons License 2015.04.03 0 0 42911

Szerintem őszre vegyél akciósan valami jóminőségű aksit.  A dízelbe én is venni fogok, és a meglévőt átrakom abenzinesbe.

Előzmény: szg75 (42910)
szg75 Creative Commons License 2015.04.03 0 0 42910

Tegnapi mérésem alapján a Multim generátorátora 14,1V feszültséget produkál az akku pólusain. Ez rendben, de az akkun 12,4V volt generátor nélkül, gyújtás ráadásával lement 11,3V-ra, indítózáskor meg átmenetileg lecsökkent 7 (!!) V-ra. Szerintetek az akksi a végét járja ?!  Nem tudom hány éves az akksi (3...6 éves lehet, még előző tulaj vette), de az indítózás nekem soha nem volt túl fürge, de mindig beindította az autót télen-nyáron.

 

Ilyen tapasztalatok után megelőzésképpen ÉRDEMES lenne cserélnem az akkut ? Vagy még ráérek a cserével ?! Mi a tapasztalatotok ?!

 

Lloyds Creative Commons License 2015.04.03 0 1 42909

Hogy sikerult puhitani a rugozast?

Előzmény: r.andras (42891)
M.Sanyi Creative Commons License 2015.04.03 0 0 42908

Ez egyenes beszéd. Örülök, hogy segíthettem.  :)

Előzmény: gabill (42907)
gabill Creative Commons License 2015.04.02 0 0 42907

Ezt a letiltást jó, hogy emlegeted. Nem kötekedésből mondom, de én megtettem, nekem elegem lett a marha nagy őszinteségedből.

 

M.Sanyi Creative Commons License 2015.04.02 0 0 42906

Élvezem ?  Te tudod, hogy egyszerű srác vagyok, nem is akarom titkolni. Cserébe egyenes és őszinte. Lehet, hogy többen utálnak, mint nem, de ez nem nagy baj, nem célom, hogy megfeleljek másoknak és nem nagyon vannak elvárásaim sem, kvázi idegenekkel szemben.  Amit nehezen viselek, az a kétszínűség, a lapítás, terelés. Mikor magas lóról, leereszkedő stílusban próbál helyreigazítani, kérdőre vonni valaki, aki egy egyszerű kérdésre nem képes egyenesen válaszolni, hanem az intelektualitása mögé bújva pofozgatja a szart jobbra-balra. Ez egyszerűen jellemtelen gyökérség, egy szép borításba becsomagolva, szemben az én nyers, időnként bunkó beszólásaimmal.

Hogy kinek melyik a gyomorforgatóbb, azt mindenki döntse el maga. A hozzászólásaimat mindenkinek lehetősége van letiltani, senkinek nem szorítanak stukkert a fejéhez, hogy válaszoljon.

Előzmény: Vilmos a gázos (42905)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2015.04.02 0 0 42905

Sanyi ezt te élvezed valld be! :) Látens mazochista vagy. :DDD

Előzmény: M.Sanyi (42902)
stefan64 Creative Commons License 2015.04.02 0 0 42904

Csaó!

Írj e-mailt légyszi,és tájékoztatlak bővebben!

 

Üdv!

Előzmény: Alfimokus (42892)
dez1 Creative Commons License 2015.04.02 0 0 42903

Nálunk is a régi autó komfortosabb ebből a szempontból.

Előzmény: r.andras (42900)
M.Sanyi Creative Commons License 2015.04.02 0 0 42902

Ezek szerint hazudok ?

Előzmény: r.andras (42899)
sylvyszgd Creative Commons License 2015.04.02 0 0 42901

Sziasztok. 

 

CNG-s Multila-hoz értő szerelőt keresek Szegeden vagy környékén,  aki nem tárolja a kocsit napokig mire elkezdi a javítást :) 

Gázszűrő csere lenne sűrgős. 

Kocsikulcs javító szakira is szükségem lenne,  már egyik sem nyitja a központi zárat távirányítóval /nem elem probléma miatt ;) /

Segítséget előre is köszönöm. 

r.andras Creative Commons License 2015.04.02 0 0 42900

Lágyíttattam a lengéscsillapítókon.

Már nem emlékszem, hogy 10% vagy 20%-al, de ekörül lett lágyabb.

És úgy emlékszem nem gázos hanem olajos a lengéscsillapító.

(azt mondta a szerelő, hogy a gázosak feszesebbek)

Illetve az évek és a km-ek folyamán már sokat lágyult a hátsó rugó is, az egyik sarka kicsit lejjebb is áll a másiknál. De pont ezért nem akarom kicserélni, mert most egész komfortos.

Ezzel együtt egyáltalán nem instabil vagy ilyesmi.

És persze a ballonos gumik.

 

Van egy másik Multiplánk is.

Annak csak az elejét tudtam megcsináltatni. Már nem emlékszem miért, de nem válalta az illető a hátsó lengéscsillapítók lágyítását. Sokkal kevesebb km is van benne így a hátsó rugók is még elég kemények. A gumi ugyanaz.

És így sajnos jóval keményebb is a futóműve hátul. Egyenetlen úton, fekvőrendőrön stb átmenve érezhetően jobban pattog, keményebb hátul.

 

A sok km-t futott sokkal jobb.

Előzmény: multidroid (42897)
r.andras Creative Commons License 2015.04.01 0 0 42899

Elolvastam amit írtál, de ha nem haragszol nem válaszolnék rá.

Elég egyértelműen leírtam már mindent ezzel kapcsolatban a két hozzászólásomban.

És teljesen biztos vagyok benne, hogy tökéletesen meg is értetted.

Előzmény: M.Sanyi (42895)
zeuszmotoros Creative Commons License 2015.04.01 0 0 42898
lehet leáll valamelyik henger. vagy injektor.
Előzmény: Soska 22 (42868)
multidroid Creative Commons License 2015.04.01 0 0 42897

Nekem a hátulja nem tetszik. Azon tudtál valamivel segíteni?

Előzmény: r.andras (42891)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!