Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LegalBeku Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42400

http://olx.hu/hirdetes/mazda-premacy-2-0-diesel-176000km-vezetett-sz-konyv-ID2Z7r9.html

 

Parancsolj ezé az autóé a műszerfal . Eladó ugyan az :DDD

Előzmény: Remete13 (42397)
warning!kamikaze Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42399

mennetek kellett volna egyenletes tempóban valami pályán, nem is bántottátok volna a motort, meg alaposabban kiégette volna...

Előzmény: polgar1 (42391)
Remete13 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42398

Azt nem engedi a program, hogy a regenerálás alatt menjen az autó? Akkor azért nem melegedne annyira. Persze gondolom a fordulatot is a program állitja.

Előzmény: polgar1 (42391)
Remete13 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42397
LegalBeku Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42396

Nekem is 2002-es van 110 ELX és érvényes volt a Német műszakija 1 évig .

Kilincs szerintem alapból szar szinte az összesen bár láttam már amelyiken szép volt ,az enyém is mállott nem kicsit . De szerintem az lesz az utolsó amit kicserélek rajta. 

Nekem a generátorom töltött csak keveset és egyszer csak azt vettem észre ,hogy nem indul mert elfogyott az aksiból a szufla , generátort én cseréltem mert ráértem és volt rá egy egész hétvégém . Anyázás volt ,mert elég sz@r helyen van a kicsike és nem gondoltam első blikkre ,hogy a kipufogót is vissza kell bontani ,hogy ki tudjam fűzni :) de sikerült és teszi a dolgát . Nekem még van egy tervezett nagyobb kiadásom amit megsaccolni se nagyon tudok ,hogy mennyibe fog fájni az a klíma lesz . Sajnos sikeresen megütöttem a szárító szűrőnél az alu csövet és eltört (vékonyabbik) . Szóval kell az a cső  nem tudom mennyi lehet +szárítószűrő ami 20+25000 és bízom benne ,hogy a kompresszorom jó és akkor csak tölteni kell ami megint legalább 15000 huf + ,hogy mennyiért csinálják meg . Ettől tartok ,mert nyárra ez kell .

 

De a lényeg ,hogy szerintem 7-800 alatt nincs jelenleg a piacon olyan multipala ami nagyobb ráköltés nélkül kicsit huzamosabb ideig használható állapotban van .

Előzmény: Hermann74 (42395)
Hermann74 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42395

Nekem 900-ba volt összesen 2002-es névre írva + úgy Denso generátor.

Osztrákból hozták,érvényes osztrák vizsgával,szervízkönyvel,szervíz számlával,ami a km-állást igazolja.Persze lehetne hamisítva bármi,amit ebben az esetben kizárnék,írtam e-mailt az osztrák volt-tulajnak,aki igazolt mindent.A kopások hiánya is alátámasztja a 162ekm-t.

Minden feszes,semmi nem lóg,a kilincsek ütközői málanak,de láttam újat 7eft/db-áron,majd kicserélem.A csomagtér teleszkópot cseréltem még a kötelező olaj,szíjak,feszítőkön kívül.

Eddig jónak tűnik,majd kiderül lesz-e meglepetés,2000km-alatt még nem volt.

Előzmény: LegalBeku (42386)
Remete13 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42394

Most látom hogy Te is irtál a regenerálásról. Igen ettől tartok hogy többet ártok a motornak mint amit nyerek a szűrőnél.

Előzmény: polgar1 (42391)
Remete13 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42393

A teljesitményen nem érzem hogy csökkenne (106000 van benne), néha odalépek neki gyorsulásilag. A kezdetektől fogva gond, hogy nem jelzi az égetési folyamatot pedig akkor tudnék segiteni neki egy kis tartós haladással. Az olajat már kétszer is kellett idő előtt cserélni emiatt. Egyébként az olajos kanna villogtatásával ezt szerencsére jelzi :) Az ecuscannal lehet kényszer regenerálni ezt próbáltad már? Nekem nincs szivem fél óráig bőgetni egy helyben a motort. A gázolajhoz is kináltak adalékot ami segiti a regenerálást, de nem nagyon hiszek a csodaszerekben.

Előzmény: gólyás (42388)
LegalBeku Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42392

0281 002 308 

Előzmény: babarucu (42387)
polgar1 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 42391

Szia! A  fizetős regisztrált multiecuscan programban van dpf regenárálás és ott el lehet indítani az égetést. Egy 1.6-os multijet-es bravós fickónak már csináltam mert bejelzett neki, hogy telített. Az egyszeri program lefuttatás nem tisztított jelentős %-ot ezért kétszer csináltam egymás után. A motor nagyon felmelegedett már az első próbálkozást le állította a program félúton. Egy földúton csináltuk kinyitottunk minden ajtót, motorháztetőt, fűtés-klíma maxon, hogy leszedjük a motor hőt, de így is csak épp értéken belül maradtunk.

Előzmény: Remete13 (42373)
El Padre Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42390

az ujrafenyeztetes nekem nem baj. a serules utani javitas nem baj. a magas km szam sem baj.

 

a baj az, amikor szarul fenyezik ujra (sulyosan mas arnyalat vagy olyan szar munka, hogy mallik le a dukko, meg porsennek a rozsdarozsak). a baj az, amikor serules utan olyan tre modon javitjak meg a dolgokat, hogy az illesztekek mokasan allnak egymashoz kepest - es tul azon, hogy ez hogy hat esztetikailag, a zaj- es nedvesseg-nedvesseg-zarasnak is annyi, es pont az ilyen tre javitasok eredmenye a szar mechanikai mukodes is, mert onnantol x es y elem tavolsaga boven a gyari tolerancian kivul fog esni.

 

es az ilyenek jol mutatjak, mennyire gondos gazdaja volt az autonak. ha elfogadja a tre, kokanyolt javitast a kocsi kulsejen, akkor milyen lehetett a muszaki karbantartasa?

 

es oszinten, mit gondoljak egy kocsirol, aminek a szelvedo gumikeretebol hianyzik ugy 2 centi? ilyen trehany melo eseten addig nem engedtem el volna a javitot, amig ki nem szedi es be nem rakja ujra az uuveget rendesen. inkabb, minthogy adjak a jegnek meg az esonek egy csodas bontopontot a karosszeriahoz...

Előzmény: Hermann74 (42381)
multidroid Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42389

Az enyém hibátlan (majd nem). Tényleg.:))

Igaz van rajta 1-2 májfolt, de mivel minden nap látom így fel sem tűnik. A bubim tiszta pötty, az orra is, hátul a rendszám tartó műanyag és az ajtó illesztésénél a festék le van pattanva, kilátszik a galván kasztni, a hátsó lökhárító alja kissé karcos. Az előző tulaj univerzális tetőtartója nem nagyon, de benyomta az ajtók felett a tetőt. Hátsó hidat és generátort még nem cseréltem, de lendkereket már igen. Ezen kívül ami a dízel üzemmel összefügghetne egyenlőre nem kellett cserélnem semmit.Amit cseréltem az leginkább futómű gond volt. Áprilisban lesz 2éve nálam eddig 44000km mentem vele. 

Régebben páran raktunk fel képeket ide kmóra állassal, kormány, ülés, váltógomb, pedálok, szőnyeg, kulcspenge, ajtóbehuzókar, kopásáról. Viszonyítási alapnak ez is lehet valami a kmóra állás függvényében.

üdv.

 

 

gólyás Creative Commons License 2015.02.28 0 1 42388

Növekvő, de a regenerálás következtében időlegesen csökkenő érték. 80%-ról sajna már sosem lesz 30%-os... Használat függvényében hamarabb lesz 100%.. Az enyém a végén már 106%-ot is mutatott. Mindenesetre regenerálást követően ellenőrizd a motorolaj szintet gyakrabban. Ha a szint nő (!) , akkor elhigította a lecsorgó gázolaj, ajánlott mihamarabb cserélni. A DPF elrakódásával párhuzamosan az utolsó stádiumban érezhetően csökken a teljesítmény.

S.

Előzmény: Remete13 (42373)
babarucu Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42387

köszi

Előzmény: LegalBeku (42384)
LegalBeku Creative Commons License 2015.02.28 0 1 42386

Az én multim németből van . Papiron óra szerint 166xxx kilométerrel ,ami szerintem KAMU én 250 re sacolom amúgy 2002 es évjárat ,és az ülésem (vezető oldali ) nem szakadt hanem csak bolyhos az élénél . A német tulaj nem ép pedánsságáról híres mert volt ebben az autóban minden sz@r ,büdös zokni az ülés aljára felragasztott rágógumi ,gyerek hajcsat ,taknyos zsebkendő  és hasonló nyalánkságok .Ezzel azt akartam mondani ,hogy kétlem ,hogy plusz huzatot használt volna az ülésen. 

Az autót 800 ért vettem és tudtam nagyon jól ,hogy amit a kereskedő mond az kamu , és azt ,hogy kell ráköltsek nem kevés pénzt ami sajnos csak apránként megy . De karosszériailag ez volt a legjobban egyben amikor vettem ,rohadást nem láttam csak olyan helyeken ahol nagyon nem zavar (légszűrőház tartó ) maga a futómű egyben van hátsóhíd sem rohadt fékek jók . Amiket néztem olcsóbban azokról lerit ,hogy nagyon megviseltek és rengeteg sók munka ha szépet jót akarsz belőle csinálni . Szóval az ilyen 5-600 ezres autók szerintem alapból felejtősek hacsak nincs még-egyszer annyid rákölteni . 

Előzmény: Hermann74 (42381)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42385

Az enyémet is lefényezhetné valaki... én nem bánnám. És az ülésem is ocsmány és szakadt.. Az első lámpáim repedtek.. És valami megint kopog a futóműben... Hibátlan Multi az álom, és nincs is szerintem. 

Előzmény: Hermann74 (42381)
LegalBeku Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42384

Holnap megnézem . 

Előzmény: babarucu (42382)
babarucu Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42383

Az árához képest mind szar ami 800 alatt van, mivel belehajtottunk pár kilométert, tudjuk mikor mi kopik el ami látszik pl. ülés  azt is tudja mindenki a km futás mindnél kamu. dízelnél meg gázosnál 184ekm tizenöt évesen pont reális

Az újrafényezés látszik a képeken, nemrég írtam aminek az orra hibátlan az fényezett....

Siralmas a hahun a multikínálat, kettőt megnéztem én is, volt rá időm. Az 500-ér árult hulladékra kellene még 500, hogy használni lehessen.....

Előzmény: Hermann74 (42381)
babarucu Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42382

https://picasaweb.google.com/106733004381157885093/DropBox?noredirect=1#5575024228603735666

az oldalán van egy hosszú számsor

Előzmény: LegalBeku (42380)
Hermann74 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42381

Az az érdekes ezen a fórumon,hogy ha használt autót akar venni valaki,az mind szar,visszatekert,újrafényezett,szakadt az ülés,stb.

Ha a sajátjáról ír akkor meg elpusztíthatatlan.

A használt autó,ilyen,vannak rajta karcolások,időnként alkatrészeket is kell cserélni,mindegyiken.

Ha pedig belémjönnek,újrafényeztetem,ettől nem lesz roncsautó.

LegalBeku Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42380

Hol találom meg rajta ? 1 számsort láttam rajta hirtelen  192 14 10 

Előzmény: babarucu (42379)
babarucu Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42379

Az új légtömegmérő számát írd le légyszi

Előzmény: LegalBeku (42377)
El Padre Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42378

két budapesti multiplát megnéztünk -- a kerítésen túlról, mert hiába a hivatalos szombati nyitvatartási idő, mindkét kocsi mostépp elérhetetlen volt.

 

első alany:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/multipla/fiat_multipla_1.6_100_16v_elx-8498337

 

hát már nem úgy néz ki, mint a fotón. a madarak párszor leszarták az oldalát, és nincs rendesen lepucolva, plusz egy rakat köfelverődés. ez a kisebbik baj. a nagyobbik az, hogy az A oszlop külső lemezénél az övvonali illesztés nagyon nincs a helyén; az ablak gumitömítése hiányos; a bal távolsági fényszóró beázik és rohad (a jobb kevésbé, de szintén); lóg egy gumikéder a bal első ajtón; és összességében eléggé leharcolt benyomást kelt.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/multipla/fiat_multipla_1.6_100_16v_elx_klimas-8730975

 

olcsónak olcsó, de a csomagtérajtó és a motorházfedél durván más fényezésű, mint a kocsi többi része; bal első sárvédő szintén eltérő fényezésű; teli van rozsdapöttyökkel itt-ott a karosszéria; de mondjuk ennyi pénzért mit vár az ember.

 

majd amint a többit tapasztalom, megosztom. persze ha megtalálom a tutit, azt inkább megveszem magamnak. :D

LegalBeku Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42377

Pénzem visszakaptam ,és könyörögnöm sem kellett ,mert nem csak velem lett eljátszva és nem csak nálam derült ki . Szerelőt már nem találtam ott mert év végén menesztették hasonló miatt . 

A mostani tárcsámat már csak a 4 torx csavar fogja a középső nem ,így ha gebasz van vele nem kell szervizbe vinni miatta mert a főtengelyről nem jön le a bordás szíjtárcsa mert azt a középső csavar a helyén tartja .

 

De hál isten észre lett véve a nem cserélt vezérlés és nem az út szélén állva anyáztam ,hogy elszakadt a vezérműszíj ,és oda a motor .

Előzmény: babarucu (42376)
babarucu Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42376

Jó rozsdás csorbás metszőolló, és irány a szerelő, megérdemli a rohadék. Egyszer kvarég levettem a tárcsát torx kulcsal meg egy csődarabbal annak ellenére, hogy az enyém nem torx csavaros valami speckó hasonló vágat van a csavarfejbe. Aztán az is lehet csak a csavarokat vettem le a tárcsát nem, pont az említett középső csavar miatt. A cserét Polgár1 csinálta légkulccsal, akkor készült a Mecis video:)

Előzmény: LegalBeku (42372)
LegalBeku Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42375

Munkanélkűli lett a szerelő aki saját kontora csinálta a semmit munkalappal . A szerviz amúgy rendben van . 

Előzmény: bombahoppa (42374)
bombahoppa Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42374

Melyik szervízbe ne menjünk ezek alapján vezérlést cserélni?

Előzmény: LegalBeku (42372)
Remete13 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42373

Sziasztok. 73% irt a teszt program a részecskeszűrőre. Ezt most hogy kell érteni, ez egy stabil de növekvő érték, vagy majd 80-nál regenerál és visszamegy 30-ra ? Tud valaki erről valamit?

LegalBeku Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42372

Attól függ milyen szíjtárcsa van fen. Nekem a hosszbordásat  fogta a 4 db Torx + középen egy szép nagy csavar is a főtengelyhez  . Na mivel a légkulcsom hál isten kölcsön van adva unokatesómnak ,ezért azt nem tudtam lelazítani (tudom fordított menetes) ezért vittem szerelőhöz . Aki levette a tárcsát de mivel össze volt nőve a fogaskerékkel így lejött a vezérműszíj is és kiderült ,hogy novemberben hozzá sem nyúltak hiába fizettem ki a vezérléscserét . 

Előzmény: babarucu (42363)
bombahoppa Creative Commons License 2015.02.28 0 0 42371

1999, most 189+ ezer.

 

Menjünk 4 év alatt 60e-t, akkor újabb 14 év amíg elérjük a 400-at, de addigra már 1000%, hogy ezen a futáson másik Multiplával is osztozik a gép :)

 

 

Előzmény: LegalBeku (42355)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!