A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
"Én ismerek 1 Fehérvári embert annak van krossz danuviája és 3 Csepel blokkja is nagy kocka alu henger/hengerfejjel mesélte hogy az 1 ik 145km/h s sebességgel is tudott menni csak a gyűrűket mindig törte ." :-)
Nekem egyenes derékkal nem tudja ezt a mutatványt, de többet is fogok a szélből valószínűleg.
Mondjuk mire a kupplungot is kicseréled, pont elkezd majd a dobozok sarka szépen repedni, mire azt kijavítod, a felni fog ütni, aztán ha azt is kiegyengetted, jön a kiverődött kerékagygumi, majd utána picivel a villamosság rázódik szét a lámpafejben, utána elszakad a km-spirál, a km-számláló megáll. Ha megint minden jó, akkor megint elkezd cincogni a kupplung. :)
A sorrend nem tuti, de a az igen, hogy rendszeres időközönként valamit mindig mókolni kell. Ez ilyen. :)
Azt hiszem összeállt a gép! Jól húz, jól megy, jól fekszik az úton, jól fékez, ÉS már a motorhanggal is kibékültem!!! :D))) Sík úton egyenes derékkal és a két elefántfül nagyságú visszapillantó tükörrel a vége
85 km/ó, de ha a tankra dőlök, rögtön begyorsul a 90-be.
Igaz, hogy a kuplunghajtás úgy sír mint egy sziréna, de azt majd kicserélem.
Úgy látom, Te sem tudod túl tenni magad azon a traumán!:-)))) Szegény Zoli, most már ezzel a kereszttel kell leélnie az életét. No persze, ha nem olyan "smucigul" mérné idén (az ajándékba kapott) Tokajit, akkor én is meggondolom azt a bulit!:-)))))
"Bácsi! Rendesen tegye már le azt a Csepelt! Így 60 év múlva majd ütött kopottként fog hánykolódni valami börzén az a kipufogódob. Ijedten iszkol majd tova a potenciális vevő, amikor kézbe veszi, megfordítja és meglátja, hogy bizony ennek behorpadt az alja." :-)