Keresés

Részletes keresés

Budairport.info Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12765

A Ryanair és Budapest Airport tájékoztatása szerint is a 2B Terminált használja a Ryanair légitársaság ! A bud.hu-n megjelent információk ezek szerint tévesek.

Előzmény: giornalista (12764)
giornalista Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12764

a bud.hu szerint nem, és ez érdekes: ha az induló járatok közül a maiakat listázod ki a Ryanairre, minden 2B. ha a holnapiakat, minden 1-es terminál.

Előzmény: Budairport.info (12758)
viricsi Creative Commons License 2012.02.17 0 0 12763

Köszi.

Mindenesetre érdekes, hogy inkább takarítanak, mintsem változtassanak a szokásaikon és hulladékgyűjtőbe dobják a rágót.

Milyen lehet a cipőtalpuk? :-)

Előzmény: Utas2 (12761)
Utas2 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12762

akarom mondani: flamand....

:-)))

Előzmény: Utas2 (12761)
Utas2 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12761

A rágógumival kapcsolatban én is tapasztaltam ugyanezt. Lehet, hogy jobban ragad a kőre, mint az aszfaltra? Egyébként Eindhovenben évente 4x tisztítják az utcákat a rágógumitól....

 

 

http://www.zweegers.nl/images/kauwgom-verwijderen.jpg

 

De más holland városokban is probléma, Hasseltben pl. idén 28ezer jurót áldaznak a rágógumitlanításra:

 

http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/extern-stad-hasselt-bindt-opnieuw-strijd-aan-met-kauwgom.aspx

 

A szelektív hulladékgyűjtés viszont müxik, és már a háztartásokban kezdődik, sok helyen külön kuka van már a házban/lakásban az általános szemét, a zöldfélék és a papír gyűjtésére (és ezeket külön időpontokban is viszik el.)

 

 

Előzmény: viricsi (12760)
viricsi Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12760

Off

Ma villámlátogatáson felétek jártam. (Eindhoven)

Megdöbbető volt, hogy ezen a környezettudatos helyen nem lehetett szelektív hulladékgyűjtőket látni és ami rettenet volt, az a járdát szó szerint mindenütt elborító, széttaposott rágógumitenger volt.

Mi ennek az oka?

 

  

Előzmény: Utas2 (12759)
Utas2 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12759

:-((((((

Előzmény: viricsi (12737)
Budairport.info Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12758

Természetesen 2B az összes Ryan indulás. Javítva a Lübeck is. Köszi !

Előzmény: Zolker (12750)
BJ Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12757
Igen, amelyik utána sch-be megy tovább
Előzmény: Törölt nick (12756)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12756

Az érkező Ryan-eknél lesz egy kis kavarás, lesz ami a 2A-ra fog jönni.

Előzmény: BJ (12752)
BJ Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12755
A ryan holnap 7 járattal indul, keddtől 11-12-t üzemeltet, a nyári menetrend kezdetétől kb napi 15-16 lesz
Előzmény: Zolker (12751)
Milkabika Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12754

Érkezni nem fog senki?

Előzmény: Zolker (12751)
BJ Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12752
Az összes ryan a 2b-n csekkol, aztán sch/nsch bontásban szállít be az a-n vagy a b-n
Előzmény: Zolker (12750)
Zolker Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12751

Egy kérdés a hozzáértőkhöz: azt hiszem, a Malév-topikban vetette fel valaki nemrég, hogy hogyan lesznek meg a Wizz/Ryan ígért utasszámok a beígért járatokkal, merthogy nem stimmelnek a számok.

Nemrég olvastam, hogy a Wizz a nyári menetrendben heti 129 járatot indít Budapestről. Korrekt az a számítás, hogy ezt a 180 fővel beszorozva egy teljes évre (52 hét) csak 1,2 millió utas jön ki?

Mert akkor itt tényleg finom beszakadás lesz az utasforgalomban, ha 2-2,3 milliót ígér a Wizz, de csak felannyit fog a bejelentett járatok alapján elszállítani. Ryan hasonlóképp.

Egyáltalán, összesítve a Ryan hány heti járatot akarna működtetni?

Zolker Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12750

Jó kis tábla, de egy kérdés: Lübeck direkt vagy véletlenül lett úgy írva, hogy 2A-ról indul, egyedül a Ryan-járatok közül? :)

 

Előzmény: Budairport.info (12745)
BJ Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12749
Volt ilyen próbálkozás kb 2 éve de nem nagyon működött
Előzmény: Törölt nick (12748)
Gulliver utazik Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12747

Most a menedzsment is érzi, hogy holnap rájuk kerülhet a sor. A mostani elbocsátások nem egyszerű vezetői döntés nyomán, hanem a piaci körülmények durva megváltozása miatt történnek. Sőt, azt is tudják, hogy nem a dolgozók egyéni teljesítménye miatt kell elküldeni őket. Ez azért megváltoztathatja az ő hozzáállásukat is.

Előzmény: giornalista (12738)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12746

A mai adaggal is jó fej volt a cég? (12 fő ha jól tudom)

Előzmény: giornalista (12738)
Budairport.info Creative Commons License 2012.02.16 0 0 12745

A téli menetrend (március 24-ig) frissítve a holnaptól induló Ryanair járatokkal és a Wizzair járatsűrítéseivel : http://budairport.info/content/6

 

Ryanair indulás a 2B Terminálról, érkezés a 2A vagy 2B terminálra : http://budairport.info/airlines/47-ryanair

 

sasab1 Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12744

hivatalunk folyamatban lévő ügyekről tájékoztatást semmilyen formában nem ad. A kérdéses ügyre vonatkozóan minden olyan információt, mely nem esik a titkos ügykezelés szabályai alá, azaz publikus, megtalál honlapunkon teljes terjedelmében”.

 

Ez vicces.

Tehát az ezermillárdos tétel tényközlése az nem a "folyamatban lévő ügy" része, csak az titok, hogy ez az állítás hol található?

Előzmény: uhb129b (12721)
sasab1 Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12743

Az már most érezhető, hogy mekkora károk leletkeztek és még fognak.

Csak a rövidtávú "eredmények":

A MA bedöntve > ráhordás leállt > befejezte a BUD-i működést az AA, aDL és a HU> BUD és handling kapacitás 50%-ra lecsökkent> leépítések, kb 500 cég emiatt már bedőlt, vagy a bedőlés nemsokára> megszűnik a beszállítás a reptérre> a reptér működése mikronnyira apad> máshová megy a külföldi és máshonnan indul a magyar is> csökken a repülésre ráépült infrastruktúra> felfejlődik VIE, PRG,ZAG mert oda kezdik a ráhordást és onnan szállítanak a "nagyok" > a Wizz és a Ryan is tovább áll, mert a B737 és A 320 nem fog negyed, van annál kisebb kapacítással üzemelni.... és ezzel LHBUD és szép hazánk megy a lecsóba.

 

Gratulálok "okos" és "előrelátó", repüléshez "értő" nagyjainknak, akik ezzel a qrva jó húzással cca. 500000 (ötszázezer) ember létét teszik tönkre, vagy teszik bizonytalanná.

 

Előzmény: viricsi (12732)
giornalista Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12742

hát, ez fog kiderülni holnap...

Előzmény: Törölt nick (12741)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12741

Ez csak a mai nap volt, vagy lesz még folytatás?

Előzmény: giornalista (12738)
Zolker Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12740

Én is drukkolok érted!

(Tudodki... :) )

Előzmény: viricsi (12737)
Zolker Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12739

"nem is kell külön megállapodniuk a reptérrel"

 

Kiemelés tőlem. Résidő, iroda- és egyéb infrastruktúra használata, földi kiszolgálás stb. tekintetében megállapodás kell, de semmi más 'külön' megállapodás nem szükséges, mivel Nyitott Égbolt van Európában.

Előzmény: Törölt nick (12730)
giornalista Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12738

azoktól, akiktől megvált az airport a mai napon, úgy értesültem, hogy roppant korrekt módon és feltételekkel mondtak fel a munkavállalóknak. gerinccel, tisztességesen.

Előzmény: viricsi (12737)
viricsi Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12737

A próféta szóljon belőletek! :-)

Sajnos én is, akárcsak az összes alkalmazott, előre rettegünk a majdani listától. Bizonyos nem publikus okból nekem is jó esélyem van a távozók listájára kerülni.

Egyébként minden udvariasság nélkül mondom, hogy igen korrekt lépés volt, hogy kellő időben, mindenféle kertelés nélkül elénktárta a jövőképet. Így megkímélte az embereket a folyosói rebesgetésektől, a folyamatos aggódástól. Bár így sem rózsás a helyzetünk, de legalább van idő szembenézni a jövőképpel.

Higgyétek el, hogy én sem szeretnék a jövőben az Alsófészkesfenepusztai tsz. tehenészetének életéről szóló történeteket irogatni. (ha esetleg felvesznek ganajozónak) :-))

wilard Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12736

Remelem Te kimaradsz a szorasbol...
wilard 

Előzmény: viricsi (12732)
uhb129b Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12735

Sajnálatos, de várható lépés volt.

 

És ezek (BUD, ACE, Malév GH) csak a legközvetlenebb beszállítók... Még most jön majd a többi cég, akik a sorban hátrébb állnak...

 

 

 

Remélem, hogy a BA és az érdekképviseletek megtudnak állapodni olyan költség és bérmegtakarítási intézkedésekben, ami elviselhető jövedelemcsökkenés mellett minél több szakember munkahelyét megmenti.

 

Alacsonyabb és laposbb forgalom mellett nem jók a munkavállalók esélyei...

Előzmény: viricsi (12732)
Janos32 Creative Commons License 2012.02.15 0 0 12734

Azert remelem te nem kerulsz ra a fekete listara... Bar szemelyesen sohasem talalkoztam veled, de mindig elvezettel olvastam amiket itt irtal a repteri eletrol. Hianyozna.

Előzmény: viricsi (12732)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!