Kösz, megnéztem. Érdekelne, de egyrészt teljesen új autó, ezért drága (4,6 milliótól indulz alja akciósan), utóbbi miatt használtan sincs és nem is igen lesz, esetleg 4 év múlva. 2 gyerek mellett nem tudok egy ilyenbe beruházni, akárhogy spórolok még 2 év múlva sem gyűlik össze ennyi zsé. Amúgy tetszik jó lenne...
Sajnos teljesen egyetértek.. Miért vegyen vki 4 milla körül egy bizonytalan márkát, ha kb annyiért bejáratott, biztos márkát is vehet, jobb motorokkal?
Nekem pl nagyon jó lenne egy Vesta kombi, persze használtban gondolkodom inkább, de ha nem lesz háttere a márkának, akkor használtan sem kell, ritka típussal csak a szívás van. Nézd meg ezt a fórumot is: totál döglött, nincs háttere a márkának..
Ha komolyan gondolnák, akkor kéne a Vesta-ba 1-2 motor még, vagy a mostani motorral olcsóbban adni..
dezske113 órája Ne látom derűsen a Lada autók helyzetét Magyarország így az újabbak behozatalát sem. Eddig is jelentéktelen a létszámuk - Márkaszervizük - stb. 2020. még messze van és a többi járművek - kereskedések gyorsan elhúznak mellette, nagy előnyre tesznek szert. A 4 - 5 milliós ára még egy esetleges kedvező hitelfelvétellel sem meggyőző, -- / mert a 3 milliós árakat elfelejthetjük.../ -- vannak ilyen árban más autók is sok. Kérdés az, hogy a magánimportőr meddig lát benne fantáziát - meddig tart ki - és miért...?!
Ez pontosan így van! Én meg annyit tennék hozzá, hogy kb 4 hónapja vettem egy Varta aksit, biztos ami biztos alapon, azóta nincs az az érzésem hogy nem indit az aksi.
Nem akarom a Logan-t, most néztem meg. Tengelytávra és valószínűleg alvázra is pont megegyezik a két autó, de egyébként minden más. Olyan hülye helyen és nyomorék módon néznek ki a kapcsolók és vannak elhelyezve, hogy ilyet még nem pipáltam. Az szalonos bevallotta, ha veszek egy Logan-t, azonnal érdemes még garanciaidőben vagy ha az nincs valakivel átnézteni a gumikédereket az ajtóknál, mert kritikán aluli a minőségük - ezért süvít be a szél és elnyírják az ajtók egy idő után. Vékonyak az ablakok, észrevettem hogy záródásnál picit rezegnek. Említette még, hogy gyorsan kezd rozsdásodni a kipufogó hátul, érdemes lekezeltetni, nincs alvázvédelem se és Dacia típushiba a hátsó lámpák 2-3 éven belüli beázása a Sandero/Logan/Duster triónál (állítólag fényre kötő láthatatlan ragasztóval ezt javítják a szervízek ingyért). Említett még, hogy az ülések tartása itt se sok és izzadós (tehát kell huzat), meg autópályán ne menjek túl gyorsan folyamatosan, mert nagyon megjön az étvágya, akár 8-9 felé is mehet. Szóval normális volt, elmondott szinte mindent és igyekezett inkább egy Renault Clio Grandtour felé terelni, de az meg szűk széltébe, meg drágább is fél-1 millióval. Nem férnénk be normálisan a gyerekülésekkel, amiket még évekig használni fogok....A csomagtartó meg a többi egybéként kívánatos.
A Lada-ról azért ennyi rosszat nem hallottam és itt nem olvastam.
Sziasztok. Köszönöm a sok infót srácok. Akkor ezért volt gyanús, hogy a Granta-Kalina párosból alig van fent a hahu-n pár darab, azoknak a jó részét is kifutó példányként reklámozzák. Nekem nagyon gyanús, hogy a kezdetei felbuzdulás után Ormos István kifelé hátrál az AutVaz-al kötött megállapodásból. Pedig a Vesta és X-Ray illetve úja 4x4-es típusok felfuttatásával, legalább még 2 motorkombinációval vagy pluszba elektromos hajtással tudnának dobbantani. Értem én, hogy vám meg minden, de picit mehetnének lentebb az árak. Szerintem elfogyott a kezdeti lendület, meg a türelem is....Egy biztos: Vesta lesz a választott autó, még jövő tavaszig max. el tudom húzni, inkább gyűjtögetek még.
bkornel113 órája Gratulálok és további sok közös életet a Lada autóddal. De azért nem lenne jó a sok régi - mostani és az újabb Lada tulajdonosoknak, hogy ha teljesen kivonulna a Lada Magyarországról ! Addig jó míg nem kell javítani és karosszériát pótolni, hiszen Oroszország messze van, nem is uniós ország, nem lehet csak úgy átruccanni. Behozatni alkatrészt..., hát nem tudom..., igaz Ukrajna közelebb van, de az sem garancia semmire. tankolás - olajcser + szűrök - kipufogó javítás és más kisebb dolgok azok azért mennek.
Nem voltam szerelmes a ladába mikor megvettem :D Puszta matek döntött, kb 2.7 misiért új autó bőven jó felszereltséggel, és nem kis turbós fűnyírómotorral. Vehettem volna szuzukit is 1 misivel drágábban. Igaz ahhoz van itthon gyár meg támogatás meg a legtöbb alkatrész 1-2 napon belül megvan, kb minden nagyobb városban van szervíz stb. Viszont én nem arra készültem, hogy sűrűn kell szervizelni. Így igazából annyira a szervíz háttér nem érdekes. Oroszországból ukrajnából van alkatrész dögivel, max nem másnapra van itt hanem később. A megvétel előtt jó pár youtube videót néztem főleg oroszokat, mert ott már 2013 óta van a kalina/granta modell, voltak olyan videók ahol 100e km volt mára kocsiban és nem volt velük gond. Enyémben is ~34e van most, tankoltam + olaj. Remélem ígyis marad, így mondhatni nyertem 1 misit :D
P.Box5 perce -- Nagyon szépen köszönöm ezt az információt !!! -- Mivel az új Lada autó magánvállalkozásban van és nincs komoly nagy háttér mögötte -- / leányvállat / -- így ez már csak agónia és kérdés valóban az, hogy mikor lesz vége vagy meddig bírják ! Nem túl biztató ez az eddigi Lada tulajdonosoknak és főleg azoknak akik most akarnak venni ! -- És ami nagyon fontos..., ez kihat az alkatrész ellátásra - a javításokra - szervizelésekre is ! Elmúlt az az idő, ahol minden utcában volt egy Zsiguli meg más szerelő aki javította az összes szocialista típusú autókat , sőt még a nagyon ritka nyugati típusokat is. Most inkább az Opel - Ford - Suzuki - kocsikat javítják emellett még más márkákat is javítgatnak még ha nem is szeretik azt a típust...,mert van olyan szerelő aki például utálja a francia kocsikat javítani, na de azoknak meg ott vannak a szervizek nem is egy , de ismerek olyan maszekot is aki a Renault kocsikat szereli főleg / + Dacia / . Szóval nagyon szerelmes kell lenni a Lada kocsikba most , ha valaki megvegye magának társának.
Bocsánat ezzel nem az új Lada autók ellen írok és nem leminősíteni akarom, mert pont most olvastam valamelyik újságban, / talán Lokál / hogy milyen jók és "szép" például a Vesta! Csak egyszerűen az ismerőseim körében talán egy darab van és nincs komoly leányvállalat mögötte ami nagy előny ! Amúgy valóban minden új kocsinak vannak kritikái.
Meg tudom erősíteni az információt. A magyarországi importőrrel beszéltem és ugyan ezt mondták, már nem rendelhető se Granta se Kalina, az a pár darab még eladó készletről és annyi. Az új Grantára ami megkapta a Vesta dizájnelemeit nem kötöttek szerződést 2019-re a magyarországi forgalmazókkal, úgyhogy jelen állás szerint ebben az évben csak Vesta és 4x4 lesz elérhető. Hogy később mi lesz azt még ők sem tudták megmondani. 2020-tól akár visszatérhet a Granta, de ez részükről is csak találgatás egyelőre.
Utilsman2 napja Egyre kevesebb vadi új Lada autókat látok Budapesten, pedig sokat kell mennem össze vissza. Kereskedéseket sem, Kispesten a /volt ? / Lada-Dél Pest -nél is már a Ssangyong nagy táblája virít főleg, persze lehet, hogy még várják a Ladára a vevőket mert ez is van náluk.
Viszont amit látok az a Suzuki Sx4 S Cross és a Vitara autók sokasága az utakon és olvasom, hogy aki Januárban megrendelte az csak Március - Áprilisban veheti át esetleg. De a Suzuki Baleno is megy. Meg még a Dacia.
Érdeklődjél nagyon körbe , de vigyázz mert az új autó megvásárlása úgy is a Te felelősséged és vedd figyelembe azt is, hogy mennyi ideig akarod magadnál tartani, / 5-10-15 év / milyen szerviz - javítóbázisa és alkatrész háttere lesz a későbbi években. Ismerőseim Suzuki kocsijai / Swift - Wagon R+ - Ignis / '90- es évekbeli és nincs nagyobb gondja vele, megfelelő az alkatrész és a szerelő háttere is és ez is sokat számít majd, ha......!!! De van akinek Logan -ja az elsők közötti és használja szépen...Sok új autó közül választhatsz -- / vagy használtat is vehetsz / -- 3,5 - 4,5 millió között hitelre is! Például az új Fiat Tipo. Üdv. Jó vásárlást !
A grantámal nagyon meg vagyok elégedve, két éves és szinte hiba nélkül falja a kilométereket.
Nagyon meg bizható, a céges autonk egy hétig szerevizben volt a ladaámal jártunk dolgozni, egy hét alatt 2000-km mentünk a legváltozatosabb körülmények között,engem ismételten meg gyözött nagyon jó megbizható autó.
Hibalista: Fél évesen a torony csapágyakat cserélték garanciába mert a jobb elsö el kezdet kanyarodásnál kopogni,rádiófejegység kétszeri szoftver frissitése.
Nagyon nagy a csend emberek. Lassan aktuális lesz a 2.-ik családi autó és nagyon gondolkodom, hogy melyik legyen. Vannak újabb tapasztalatok az új Ladákkal kapcsolatban (Kalina/ Granta/ Vesta) ?
(lehet Pestre, még ha hetente 2-3x-or is kell bejárni sajnálnék egy Vesta-t, félek hogy az autóstársak hamar összedágványolnák!)
Igen, épp ezért írtam, hogy bírta az orosz kb. 16 éves vas (2003. márciusi gyártás volt).
Ha megtartották ezt a szokásukat, hogy telerakják vas vagy acél merevítővel a karosszériát oldalt, az új Vesta/Granta/ Kalina típusoknál is, akkor a légzsákokkal együtt baromi jó a túlélési esélyed, még a nyugati alsó-közép típusokhoz mérve is!
Nekem egyébként csak jobb oldalt a széle korrodált, de ott a küszöb ki lett cserélve. Alul meg folyamatosan kenve volt 2évente!
Az igen! :O Hát az enyémmel biztos nem úszta volna meg ennyivel mert részecskéire hullott volna, annyira oda volt a karosszéria.... Már valószínűleg kiskanálként újjászületett :D
Esetleg ha valakit érdekel leírom, hogy összetörték az 1 év 2 hónapja eladott Lada 112-esem. Elég nagy erejű frontális ütközés volt (nem emlékezett, hogy mennyivel ment, de biztos nem 50-el) egy Citroen C5-el és a vevőm pitiáner sérülésekkel kiszállt a kocsiból a vele utazó kollégájával egyetemben. A biztonsági öv megfeszült ütközéskor, ezért a mellkasát fájlalja az öv vonalában kicsit. Azt mondja a rendőrök nem akarták elhinni, hogy ennyivel megúszta!
Eredmény: az autó eleje teljesen eltünt, a Citroen C5 szintén totálkár.
Csak meglep, hogy légzsák nélkül így megúszták. Az igaz, hogy teli volt az autó ajtóknál és a motortér elején és oldalán gyárilag heggesztett vas oldalmerevítésekkel, de ezt nem gondoltam volna...
aranycsipa114 óráj -- Mivel érdekel a Ssangyong Tivoli és amúgy is tettszik a Ssangyong típus, bementem a Lada Dél-Pest - Kispest Hoffer Albert utcai kereskedésébe. Nagyon szépnek és megfelelőnek találtam ár - érték arányban is a Tivolit, valamivel több mint 4 millió forintért, ez megfelelő konkurencia sőt annál is több a Ladáknak és a Suzuki Vitaráknak is ami ma állítólag menő és népszerű ! Volt bent egy Ssangyong 4x4 es 13 millió fölött is, de az valóban prémium minőségű már. Szerintem az emberek inkább ezt a Ssangyong autót fogják megnézni mint a bent álló egy-két darab Lada Vesta típust. Jó elképzelés ez az átalakulás...! A Ladás nyilatkozatok nem érdekelnek, inkább az eladási kimutatások. Itt van a prospektus és a Ssangyong Tivoli teszt------http://www.ssangyongdelpest.hu/modellek/tivoli ------- https://alapjarat.hu/autoteszt/ssangyong-tivoli-2018-alternativa-vitara-helyett-teszt-video
FuTomi11 órája Én sem mentem be, mert már késő volt ! Viszont a Lada tábla felülről eltűnt és csak a SsangYong óriási táblája van fent egy Lada tábla van oldalt , felülre már nem igen férne el ! Valóban érdekes ez, lehet, hogy a SsangYong mellett árulnak még új Lada autókat is, de valami gyanús, mert éppen pár napja olvastam, hogy ezer darab alatt volt az új Ladák eladása Magyarországon . Nem lenne örömteli egy rossz hír...
Ma voltam arrafelé, de nem mentem be, így csak a pályán viharoztam hazafelé...
Meg kell nézni a honlapot.
Ilyesmit azért illik feltüntetni.
Holnap talán több kiderül.
Amúgy ma éppen egy gyönyörű Vesta mögé soroltam be Pestországban a Gilice térnél, R-es rendszámmal volt, új vásárlás lehetett. A forgalom persze másfelé vitte útjainkat, mégis gyönyörű látványban volt így részem.
Ki tud valamit arról, hogy a Lada-Dél Pest szalonja már SsangYong Délpest Márkakereskedés és Szerviz ? Ez van már kiírva ...!!! Megszűnt - megszűnik vagy meg fog szűnni a Lada árusítása ? Vagy melléje tették a SsangYong Délpest Márkakereskedés és Szerviz márkakereskedését ?