Na azért már vagy 3-an írogattunk ide is. :-) ( nem ez lesz a top topic wazze ) :-))))))))
Szép az a vas amit belinkeltetek. A müszerfal szerintem lehet Isué de az nem európai, vagy lehet, hogy Monterey. Tévedek?
Zombiee: a vasat ütheted mert bírja. Én nem használom csak ritkán terepen mert átalakítattam a gátlókat, hogy komfortosabb legyen és így már nem annyira szereti azért küldöm néha. Ne tudd meg milyen volt egy Chrysler után átülni bele!! :-(((((
Hát, nem vagyunk túl sokan:-(. Azért írok még egy kicsit a kocsimról. Szal, 250e-ért vettem, plusz a motort 300-ért. Beszerelés 50e, gömbfejek kb 50 e, alvázjavítás 50 e. Egész yoo lett a verda. Bp-i vok, de mégis a mezőgazdaságban használom a kocsit, hosszabb utakra nem, arra van szgk. Egyszer 11-en ültünk bele, és nyomultunk a földutakon, komoly volt. Ha sár van arrafelé, akkor az annyira ragad, h nyomni kell neki amennyire birod, különben elakadsz. Ekkor szoktam ugratni is. Volt már, h több mázsa tökmagot, vagy krumplit hordtam vele, ekkor érdekeseket koppant a futómű. földutakon akár 80-nal is mek vele. Most ennyi jutott eszembe.
Ezknél a váltóknál mindig ki kell tolatni a 4 kereket, mármint ha kiveszed. A kihajtást ( föleg elöl ) érdemes megnézetned és a lehetöségekhez képest a legjobban kihézagolni vagy kihézagoltatni. Az segít a helyzeten de tolatnod akkor is kell majd! :-)
Szóval, szisztok. Nekem egy 86-os rövid 3 ajtósom van, legalábbis az alvázszám szerint 86-os, mert a forgalmiban 89 van, de kereklámpás, uh tuti,h nem 89-es. Rossz td motorral vettem, megcsináltatni nem tudtam, mert nem kaptam hozzá hfejet. Így vettem bele egy 97-es borult ssangyongból (Vagy mi a fene) egy 73 e km-t futott 2,2-es szívódízelt. Tökéletesen passzol bele, a kipufogót és a hűtőventillátor meghajtását kellett átalakítani.
Viszont! Ha beteszem összkerékbe, akkor nyekereg benne vmi, és ha kiveszem, akkor pedig búg vmi elől tovább. Ekkor tolatnom kell 10-20 m-t és utána már búg. Szerintetek mi a baja?
Igen. lehet, hogy azért írtam, hogy fura mert nekem még nem volt benzines kecském de ahogy olvasom az írásod lehet, hogy nem is lesz. sajnálom, hogy nem igazán áll neked ösze vmiért a vas de remélhetöleg egyszer még lesz belöle használható autó. :-)
Én maximálisan elégedett vagyok vele. Nekem indul, nem zörög, nem kattog a 4 kerék kihajtást most csinálták meg ....stb. Tehát gurul. Vmi majd csak lesz.
Mi a fura abban amit írtam? A Gyáli bontós ember arany áron méri a portékát. Továbbá elöször vele csináltattuk meg a motort az eredmény lesujtó volt meggyűrüzte ,de a csapágysort nem cserélte ki 210-ért visszavette az előgyujtást hogy ne kopogjon nagyon. Szerinted? A benzinmotor egy rakás szar szerintem a hengerfej úgy keresztbetört hogy javítani sem lehetett a diesel meg 300e ft alatt nincs. A motort azóta megcsináltan ,de szerintem ezek nem apró problémák. A japán auto alkatrészár itt hatványozottan megmutatkozik. Az első kerékagyról ne is beszéljünk kicsit drága volt. Amúgy szeretem mert igazi terepjáró lehet hogy átok ül ezen a vason. Ja és a legújabb hír ujra fehér belülről az olajsapka már örülök megint.
Olvastam amit írtál. Nekem kicsit fura, bár az én szekerem diesel és mondhatni hibátlan állapotú noha 1988-as kiadású. Én rettentö modon megvagyok elégedve vele és ha a váltóm megkapja a hosszab 5.-et akkor talán meg is marad. Én nagyon japcsi autópárti vagyok és ezzel az öreg vassal sem fürödtem eddig még be. Apró problémák lesznek szinte minden autóval így ezzel is. ( kézifék bowden, fékbetét cs.....stb)
Ha érdekel tudok isuzu bontót gyálon. A tulaj igencsak normális figura és roppantmód ért ezekhez a vasakhoz bár szerintem néha az árai kicsit húzósak de amit csinál az tutti 100 %-os
Nekünk van egy 86-os trooperünk 2.0 i !!!! Rettentően sokat szívtunk vele asszem elég ha annyit írok, hogy rá kellett tenni egy új bódét, a mororját meg meg kellett csinálni befecskendezősre mert a karbi úgy beszart, hogy olyan nincs is. Hát azóta indul, megy, jó is. Ha valakinél netán hemperegne egy kocka lámpás eleje azt szívesen megvenném.
Igazából nem a müszaki tartalma érdekel. De talán 2.3 és 2.8 volt a moci. Ami megfog egy ilyen vasban az ahogy kinéz. A maga 100 LE-erejével még morcosnak sem mondható. Bár az új már mutat valamit . 6.2 V8 !!!
Talán lehetne szervezni jó bulikat ami épp nem somogybabod / mutasd meg mennyire új az aútód és mennyire szöke a nöd/ epizódra gondoltam.
Kukkants be az X1/9 topicba. Ott is jó a csapat és mükszik a klub.
Szevasztok. Ha már úgy alakult, hogy van egy ilyen vasunk / vagy csak szeretjük öket / akkor miért ne lehetne összeszedni egy jó csapatot. Remélem leszünk itt néhányan akikkel lehet dumcsizni mindenröl ami kapcsolatos ezzel a remek verdával.