Elvileg engem is érdekelne a dolog, a minap megtaláltam a kormányomat, az előbb meg sikeresen feltelepítettem az rFactor és be is aktiváltam elsőre, pöccre..... :))
Mint tudjátok a szimulátorozás realisztikus élmény kifejlesztésében egyedülálló szinten vagyok.
Egy érdekes kérdéssel keresett meg az egyik versenyző cimborám a kocsmában. Mivel mindent én sem tudok, ezért fjordulok hozzátok, bízva benne, hogy a topicban eltöltött hosszú idő elmesúrlódásai megoldást mutatnak a kérdéses problémára.
Az rFactor 1.255 szimulátornál meg lehet-e valahogy trükközni azt, hogy az automatára állított sebességváltó - fékezésnél, lassuláskor - visszaváltásoknál csak a 2. fokozatig gangoljon vissza, az 1-re ne?? (Az áttételeket már nem tudják jobban előrébb hozni. Kb 100 km/h az egyes fokozat vége, de jó lenne, ha 70-es 80-as tempó körül is csak a 2-ig váltana vissza game)
WTCC baráti ligánkba keresünk megbízható-kitartó tagokat, lehetőleg az érettebb korosztályból :) Saját készítésű moddal és egyedi szabályokkal megyünk.
(a mod egyenlőre nem publikus, de annyit mondhatok, hogy tavaly pl. Barlesi, idén Coronel, Daste segítette a fizikát minél élethűbbre belőni, hivatalos gyári adatokkal, valamint tesztelték is, illetve facebook profiljukban reklámozzák is)
"Alonso pont Räikkönen mögül rajtolt, és nem sokat teketóriázva már az első kör harmadik kanyarjában körbeautózta a Lotust, valamint Lewis Hamilton Mercedesét is (mint elmondta, a vasárnap délelőtti GP2-es futamon szúrta ki ezt az előzési lehetőséget, ezért némi KERS-t is tartogatott a manőverhez). Később elhúzott üldözőitől, és magabiztosan nyerte meg a futamot, amelyet Räikkönen a mezőny többségével ellentétben négy helyett három kerékcserével teljesített."
Ez igen, le a kalappal. Erre mondom én, hogy PROFI. Kétszeres világbajnokként ilyenekre figyel, ez maximális alázat a sport iránt.
Azért ezzel nem teljesen értek egyet. Raikkönen is világbajnok, mégis a 2007-es idényben, (pont amikor világbajnok lett) teljesen hasonló szituációban betartotta a csapatutasítást Indianapolisban és nem támadta meg Massát a 3. helyért. Rá egy évre a csapat kérésére pedig elengedte Massát pár futammal a finálé előtt. Nem vágott jópofát hozzá, de megtette, amire a főnöke kérte. És arra emlékeztek, hogy bizony volt, amikor Schumacher engedte el Barrichellot? Sőt 2006-ban épp a Malajziai nagydíjon Schumachernek tiltották meg, hogy megtámadja Massát, pedig az is még csak a szezon eleje volt. 7 szeres világbajnokként felérte ésszel, hogy az van, amit a főnök mond. Vettel tehetsége egyértelműen nem kérdés számomra, de tényleg bebizonyította, hogy egy köcsög.
"Szóval akkor az RH2004-5 ös modok a maguk "sinautós" fizikájával nem jártak túl messze a valóságtól."
Emlékszem, hogy anno megosztott volt a csapat a fizika jellege miatt. Volt aki szerint ennyire nem lehet sínautós, mások szerint meg elég közel járhat a valósághoz. Én ez utóbbi táborhoz tartoztam. :)
Régebben azon tünődtem, hogy a 2-3 üléses F1es gépek amikkel jópénzért körbevittek emberkéket miért nem válltak be, illetve nem nagyon volt róluk video sem. Hát gondolom ezért, mert komoly felkészülés nélkül nem egy élmény menni egy kört :)
"Az F1-ben a bordázott gumik ellenére 2004-2005 táján voltak a legdurvábbak az erőhatások."
Szóval akkor az RH2004-5 ös modok a maguk "sinautós" fizikájával nem jártak túl messze a valóságtól.
Amikor Vettel is mondta, hogy jó lenne valahogy Webbert "félreállitani" mert ő gyorsabb akkor eszembe jutott a két Renault Alonsoval és Trulival amikor Alonso kiabált a rádióba Kanadában, hogy gyorsabb mint Trulli. Amire Briatore: "Akkor előzd meg." :D Szegény Alonso falhoz is csapta a verdát a nagy igyekezetben :)
Az a baj amit Wéberék is kifejtettek, hogy egy csapatfőnöknek olyanokra is kell figyelni hogy a befektetők mit várnak el stb és ez is meghatározhatja az ilyen utasitásokat is. Persze az is, hogy a motoroknak sok versenyt ki kell birnia, jobb egy unalmas 1,2 mint egy izgi verseny után egymást kiütő autók stb.