Keresés

Részletes keresés

ToMy_ Creative Commons License 2013.06.24 0 0 85718

Elvileg engem is érdekelne a dolog, a minap megtaláltam a kormányomat, az előbb meg sikeresen feltelepítettem az rFactor és be is aktiváltam elsőre, pöccre..... :))

Ilyen még a fénykoromban se történt... :D

 

pbalu Creative Commons License 2013.06.24 0 0 85717
ftcl.hu
Előzmény: Cooper911 (85716)
Cooper911 Creative Commons License 2013.06.24 0 0 85716

Hát az az időpont nekem elég esetleges. De talán valamikor meg tudom oldani.

Van valami honlap vagy valami ahol le van irva hogy mit kell leszedni hozzá?

Előzmény: pbalu (85713)
Cooper911 Creative Commons License 2013.06.24 0 0 85715

Hát ehhez szerintem nagyon program szinten kéne belenyúlni a dolgokba.

Kérdés, hogy miért van erre szükség? Valamelyik kanyarban megrúg az autó 1-ben?

Mert akkor a setup-ban még lehet próbálkozni pár dologgal.

 

Végáttételen állitani hogy az egyes minél hosszabb legyen igy elvileg nem rug meg olyan könnyen.

Súlypontot hátrébb rakni (fékerőt is utánna kell állitani)

 

Ja, meg ha automata váltót használhat akkor használhatna kipörgésgátlót is.

Esetleg megtanulhatna kézzel váltani, nem olyan ördöngősség az.

Esetleg megtanulhatná, hogy az adott kanyarban nem padlógázon közlekedik igy az 1-esbe kapcsolás sem lenne gond.

Előzmény: the racer (85714)
the racer Creative Commons License 2013.06.24 0 0 85714

Sziasztok!

Mint tudjátok a szimulátorozás realisztikus élmény kifejlesztésében egyedülálló szinten vagyok.

Egy érdekes kérdéssel keresett meg az egyik versenyző cimborám a kocsmában. Mivel mindent én sem tudok, ezért fjordulok hozzátok, bízva benne, hogy a topicban eltöltött hosszú idő elmesúrlódásai megoldást mutatnak a kérdéses problémára.

Az rFactor 1.255 szimulátornál meg lehet-e valahogy trükközni azt, hogy az automatára állított sebességváltó - fékezésnél, lassuláskor - visszaváltásoknál csak a 2. fokozatig gangoljon vissza, az 1-re ne?? (Az áttételeket már nem tudják jobban előrébb hozni. Kb 100 km/h az egyes fokozat vége, de jó lenne, ha 70-es 80-as tempó körül is csak a 2-ig váltana vissza game)

 

pbalu Creative Commons License 2013.06.23 0 0 85713

Üdv!

 

rFactor, abból is a "jó" öreg :)

Minden második péntek este 7

Csak annyi, hogy ne tedd tönkre más futamát

Előzmény: Cooper911 (85712)
Cooper911 Creative Commons License 2013.06.23 0 0 85712

Szia

 

Mi az alapjáték? WTCC 07?

Mikor lennének a futamok?

Van valami egyéb feltétel?

Előzmény: pbalu (85709)
pbalu Creative Commons License 2013.06.23 0 0 85711

Hát ha nem is direktbe, csak közvetve :) a ligánk teszteli nekik a modot, cserébe kapunk egy fasza cuccot :D

 

Előzmény: Akos1985 (85710)
Akos1985 Creative Commons License 2013.06.23 0 0 85710

Szia Balu!

 

Csak nem a Frontline Hosting csapatot köszönthetjük a fórumon? :)

 

Üdv,

Ákos

Előzmény: pbalu (85709)
pbalu Creative Commons License 2013.06.22 0 0 85709

Sziasztok!

 

Látom nagy a csend, hátha érdekel valakit:

 

WTCC baráti ligánkba keresünk megbízható-kitartó tagokat, lehetőleg az érettebb korosztályból :) Saját készítésű moddal és egyedi szabályokkal megyünk.

(a mod egyenlőre nem publikus, de annyit mondhatok, hogy tavaly pl. Barlesi, idén Coronel, Daste segítette a fizikát minél élethűbbre belőni, hivatalos gyári adatokkal, valamint tesztelték is, illetve facebook profiljukban reklámozzák is)

Akit komolyan érdekel kérem keressen priviben!

 

Köszi, üdv: Balu

Cooper911 Creative Commons License 2013.05.17 0 0 85708

Jól nyomtad a szélárnyékból kibújást :)

Előzmény: ksgy (85706)
tthgyrgy Creative Commons License 2013.05.16 0 0 85707

Ezt még végignézni is "fárasztó" volt.

 

Kellet hozzá egy kis erőnlét, na meg gondolom a bringát se ártott jól setupolni. :)

Előzmény: ksgy (85706)
ksgy Creative Commons License 2013.05.16 0 0 85706
Előzmény: Jay-X (85705)
Jay-X Creative Commons License 2013.05.14 0 0 85705

Pontosan rá gondoltam. Nála kevés ember gyorsabb és stabilabb egyszerre.

Előzmény: Cooper911 (85704)
Cooper911 Creative Commons License 2013.05.14 0 0 85704

Hát igen. ksgy is egy géniusz. ;)

Előzmény: Jay-X (85703)
Jay-X Creative Commons License 2013.05.12 0 0 85703

Egy géniusz, nála csak egy jobb versenyző ült anno a Renaultban...

Előzmény: Törölt nick (85702)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.12 0 0 85702

"Alonso pont Räikkönen mögül rajtolt, és nem sokat teketóriázva már az első kör harmadik kanyarjában körbeautózta a Lotust, valamint Lewis Hamilton Mercedesét is (mint elmondta, a vasárnap délelőtti GP2-es futamon szúrta ki ezt az előzési lehetőséget, ezért némi KERS-t is tartogatott a manőverhez). Később elhúzott üldözőitől, és magabiztosan nyerte meg a futamot, amelyet Räikkönen a mezőny többségével ellentétben négy helyett három kerékcserével teljesített."

 

Ez igen, le a kalappal. Erre mondom én, hogy PROFI. Kétszeres világbajnokként ilyenekre figyel, ez maximális alázat a sport iránt.

stonyman Creative Commons License 2013.04.25 0 0 85701

Üdv.

Azért ezzel nem teljesen értek egyet. Raikkönen is világbajnok, mégis a 2007-es idényben, (pont amikor világbajnok lett) teljesen hasonló szituációban betartotta a csapatutasítást Indianapolisban és nem támadta meg Massát a 3. helyért. Rá egy évre a csapat kérésére pedig elengedte Massát pár futammal a finálé előtt. Nem vágott jópofát hozzá, de megtette, amire a főnöke kérte. És arra emlékeztek, hogy bizony volt, amikor Schumacher engedte el Barrichellot? Sőt 2006-ban épp a Malajziai nagydíjon Schumachernek tiltották meg, hogy megtámadja Massát, pedig az is még csak a szezon eleje volt. 7 szeres világbajnokként felérte ésszel, hogy az van, amit a főnök mond. Vettel tehetsége egyértelműen nem kérdés számomra, de tényleg bebizonyította, hogy egy köcsög.

Előzmény: Jay-X (85684)
ToMy_ Creative Commons License 2013.04.10 0 0 85700

A szép kép itt kezdődik. A főszponzorom a FUNCUP ligából :)

 

 

Na és a loaderhez készített logó se rossz, csak megjegyzem.

 

kferro Creative Commons License 2013.04.10 0 0 85699

Szép képek! Jó őket látni.

 

Előzmény: Cooper911 (85697)
Jay-X Creative Commons License 2013.04.10 0 0 85698

De vagyány volt a Toyotáám

Előzmény: Cooper911 (85697)
Cooper911 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 85697

Ha már ennyire pörög a topic :)

Az archivumomban túrkálva találtam két képet:

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.10 0 0 85696

Ja, szerintem is nagyon-nagyon jó, kíváncsian várom a folytatást.

Előzmény: kferro (85693)
kferro Creative Commons License 2013.04.10 0 0 85695

Kiváncsi vagyok, hogy valamelyik trackpackben felfestik e. :)

Előzmény: Jay-X (85692)
kferro Creative Commons License 2013.04.10 0 0 85694

"Szóval akkor az RH2004-5 ös modok a maguk "sinautós" fizikájával nem jártak túl messze a valóságtól."

Emlékszem, hogy anno megosztott volt a csapat a fizika jellege miatt. Volt aki szerint ennyire nem lehet sínautós, mások szerint meg elég közel járhat a valósághoz. Én ez utóbbi táborhoz tartoztam. :)

Előzmény: Cooper911 (85691)
kferro Creative Commons License 2013.04.10 0 0 85693

Mabi!

 

Nagyszerű cikk, köszönet a linkért!

Előzmény: Törölt nick (85690)
Jay-X Creative Commons License 2013.04.09 0 0 85692

A nürburgringi háromgolyó

Valaki vasárnap reggelre egy hatalmas nemiszerv alakú festéssel díszítette fel a Nürburgring aszfaltját. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Megkukizták a Nordschleifét :(

Cooper911 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 85691

Nagyon jó cikk.

 

Régebben azon tünődtem, hogy a 2-3 üléses F1es gépek amikkel jópénzért körbevittek emberkéket miért nem válltak be, illetve nem nagyon volt róluk video sem. Hát gondolom ezért, mert komoly felkészülés nélkül nem egy élmény menni egy kört :)

 

 

"Az F1-ben a bordázott gumik ellenére 2004-2005 táján voltak a legdurvábbak az erőhatások."

Szóval akkor az RH2004-5 ös modok a maguk "sinautós" fizikájával nem jártak túl messze a valóságtól.

Előzmény: Törölt nick (85690)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 85690
Cooper911 Creative Commons License 2013.03.27 0 0 85689

Amikor Vettel is mondta, hogy jó lenne valahogy Webbert "félreállitani" mert ő gyorsabb akkor eszembe jutott a két Renault Alonsoval és Trulival amikor Alonso kiabált a rádióba Kanadában, hogy gyorsabb mint Trulli. Amire Briatore: "Akkor előzd meg." :D Szegény Alonso falhoz is csapta a verdát a nagy igyekezetben :)

 

Az a baj amit Wéberék is kifejtettek, hogy egy csapatfőnöknek olyanokra is kell figyelni hogy a befektetők mit várnak el stb és ez is meghatározhatja az ilyen utasitásokat is. Persze az is, hogy a motoroknak sok versenyt ki kell birnia, jobb egy unalmas 1,2 mint egy izgi verseny után egymást kiütő autók stb.

Előzmény: Törölt nick (85687)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!